V
vierailija
Vieras
Mulla on tehty just juurihoito jonka viimenen vaihe valmistu eilen. Nyt mua vaan epäilyttää että onks tää menny ihan persiilleen. Eli eilen siis täytettiin ja laitettiin lopullinen paikka, hampaanhan pitäis olla kuollut mutta kyllä mulla on edelleen puruarkuus siinä hampaassa, tarkottaaks tää nyt että koko paska uusiks? Helvetin kalliikshan tää tulee (on tullu jo ) jos vielä joudutaa taas uusiks avaan kaikki ja ku noi yksityisen hinnat on mitä on. Hammas oli puruarka jo ennen tätä viimestä vaihetta, kuvattiin ja avattiin se siis eilen (niinkun oli suunniteltuki edellisen avaus/rassauskerran jälkeen) ja oli ihan siisti ja kuiva eli ei kuulemma pitäis olla siitä johtuvaa mut eihä tää nyt normaaliakaan voi olla?!?!?mulla tulee itku jo kohta ku tää ei tuu kuntoon (pahaa tulehdusta ei ollu missään vaiheessa mutta reijän paikkaamisen jälkeen oli puruarka ja parin viikon päästä ekasta kuvasta tuli näkyviin pieni tulehduksen alku kun kuvattiim uusiks). Onks mun nyt vaa vaadittava et repii koko paskan pois vai mitä tää nyt on?!?!