Joululeipä. Mä vetäsin lounaan tunti sitten.Kertokaa mitä on joululimppu? Ilmeisesti jotain leivän tapaista syötävä..
Täällä on jo lounaskin ahdettu ahteriin ja te luettelette aamupaloja.
Kaikkea sinäkin muru paljastelet tehneesi ja vielä lounaaksi!!!Joululeipä. Mä vetäsin käteen tunti sitten.
Kukas se sanoikaan että tytöt on tässä ketjussa pervoimpia. Taisi olla oikeassa..Kaikkea sinäkin muru paljastelet tehneesi ja vielä lounaaksi!!!
No kohta loppuu,tänää on vinaali ja huomenna selvii voittaja.
Niin no onneksi mä olen täällä vähän jarruttamassa noita muita tyttöjä *röyhistelee viattomuudessaan rintojaan...molempia*Kukas se sanoikaan että tytöt on tässä ketjussa pervoimpia. Taisi olla oikeassa..
Mä en usko että britit antaa Saaran voittaa, vaikka hän on selkeesti ylivoimaisesti parasNo kohta loppuu,tänää on vinaali ja huomenna selvii voittaja.
yleensä kyllä ruukaan sanoa että en oo ollu siä päinkään mutta nyt...Kukas se sanoikaan että tytöt on tässä ketjussa pervoimpia. Taisi olla oikeassa..
Mulle on ihan sama voittaako vai ei,Matt sen voittaa kun on kuitenkin jo sovittu etukäteen.Silti katson,eipä mulla muutakaan ole.Mä en usko että britit antaa Saaran voittaa, vaikka hän on selkeesti ylivoimaisesti paras
Mä toivon että Saara voittaa, Matt on vielä pikkupoika ja pääsee muutenkin suurille lavoille ja isoihin rahoihin...Saara on oikeesti tosi lahjakas ja kaikintavoin ihana persoona. Harmi jos voittaja on sovittu etukäteen, mutta epäilen samaa valitettavasti.Mulle on ihan sama voittaako vai ei,Matt sen voittaa kun on kuitenkin jo sovittu etukäteen.Silti katson,eipä mulla muutakaan ole.
arvaa mihin mää haluaisin raivata tieni?Ikuinen kakkonen toi saara . Mutta joo,on se jo saanut jalan oven väliin tonne suureen maailmaan ja sinne se kuulukin kun kyllä tää suomi on sille liian pieni areena. Vaikka en mikään fani ole niin onhan toi ihailtavaa että raivaa tiensä just sinne minne haluaa.
Mä tiiän mä tiiän!!! *hyppii intopiukeena ja hengittää kiivaasti* Sinne ulkohuussiin sen 3 metrisen lumihangen läpi!!!!arvaa mihin mää haluaisin raivata tieni?
no ei ihan osunutMä tiiän mä tiiän!!! *hyppii intopiukeena ja hengittää kiivaasti* Sinne ulkohuussiin sen 3 metrisen lumihangen läpi!!!!