No sä olit kyllä innokkaana mun takana pitämässä kiinni musta ku kokkailin.mää tiiän
En tiijä muista mutta keittiöön ei ole asiaa naisille kuin että tiskaamaamaan tai luutuamaan.No niin just. Kyllä mies on muutaki ku pelkkä kokki.
Meidän huushollissa on kokannu tasan yhden kerran mies mut en kerro kuka.
Tuttu on kyllä teillekin.
se oli sun kyökki. tääl on eri säännötNo sä olit kyllä innokkaana mun takana pitämässä kiinni musta ku kokkailin.
Hyvä niin, empähän päässy putoomaan vahingossa.
Ai, niinhän se olikin. Siellä ei saa kokata vaatteet päällä.se oli sun kyökki. tääl on eri säännöt
ruoka oli hyvää. keskityin oleellisen.No sä olit kyllä innokkaana mun takana pitämässä kiinni musta ku kokkailin.
Hyvä niin, empähän päässy putoomaan vahingossa.
Senki hurmuri.ruoka oli hyvää. keskityin oleellisen.
jepAi, niinhän se olikin. Siellä ei saa kokata vaatteet päällä.
mitä sitteEn tiijä muista mutta keittiöön ei ole asiaa naisille kuin että tiskaamaamaan tai luutuamaan.
mee tiskaamaanmitä sitte
Mee kokkaamaanmee tiskaamaan
Aina.Mee kokkaamaan
mitä sitteAina.
Tiskaaminen on kivaa puuhaa jos joku tulee kuiskimaan korvaan siitä mitä tiskaamisen jlk tapahtuu.mee tiskaamaan
eikö takamusta edes heiluttamaan.En tiijä muista mutta keittiöön ei ole asiaa naisille kuin että tiskaamaamaan tai luutuamaan.
Kyllä peppua pitää saada pyörittää, se kuuluu olennaisesti keittiöhommeleihin.eikö takamusta edes heiluttamaan.
sitä paitsi se tuo jännitystä kokkailijan elämään kun täytyy vahtia ettei ruoka pala pohjaanKyllä peppua pitää saada pyörittää, se kuuluu olennaisesti keittiöhommeleihin.
Melkeimpä must sen kokoisissa huusholleissa ku meilläki on.Eikäkun tiskaaminen on oikeesti kivaa ! Kaikki se vaahto ja kuplivuus ja roiskiminen jajaja ...!
Mutta astianpesukone on kans ihan kiva
riippuu pikkasen pebastakin, jos mää kokkaisin niin tuskin kukaan ilahtuis peban sheikkaamisestaKyllä peppua pitää saada pyörittää, se kuuluu olennaisesti keittiöhommeleihin.
Höpsis. Fru Krut on kuitenkin siellä kaapinoven takana salaa kuolaamassa.riippuu pikkasen pebastakin, jos mää kokkaisin niin tuskin kukaan ilahtuis peban sheikkaamisesta
muistanKyllä peppua pitää saada pyörittää, se kuuluu olennaisesti keittiöhommeleihin.