Onnea
fabula hyvistä ultrakuulumisista!
Ja
jenifer, ei täälläkään tosiaan rakenneultran jälkeen enää tuu ultraa, ellei ole jotain erityistä. Meidän neuvolalääkäri nyt varmisti vauvan asennon ultralla, kun sattui laite olemaan samassa huoneessa, mutta laittoi tosiaan vaan anturin alavatsalle ja totes että siinä on kallo ja siinä oli koko ultra
mieskin halus tulla mukaan tohon neuvolaan, kun oli sanottu että kattovat ultralla asennon..
Mäkin jossain vaiheessa mietin, että käviskö vielä yksityisellä ultrassa, mutta sitten pihiys nosti päätänsä sekä mulla että miehellä ja jätettiin sikseen. Liikkeet kun on tuntunut niin hyvin, niin en oikein osaa olla huolissaankaan. Vaikka kivahan se olis ollut vielä vähän vauvaa kattella ennen syntymää.
Kiva kuulla
pieni haave, että siellä myös kaikki menee hyvin!
Oi että, kävin tänään lounaalla mun äitiyslomia/hoitovapaita viettävien työkavereiden kanssa, olipa ihanaa!
Meitä on siis tällä hetkellä kahdeksan kotona olevaa ja nyt oli seitsemän paikalla, mä vielä ainoana odottajana. Alkuvuodesta tulee vielä pari lisää porukkaan. Suunniteltiinkin, että vois ottaa aina kerran kuussa lounastreffit ja ne pääsee paikalle, ketkä pääsee.