vierailija
Li ki Tammela Googleen, ensimmäisen osuman ensimmäisestä kappaleesta löytyy molemmatSaisko apua kirkko-ruutuun: li ki 5+9+11 ja 13+10
Li ki Tammela Googleen, ensimmäisen osuman ensimmäisestä kappaleesta löytyy molemmatSaisko apua kirkko-ruutuun: li ki 5+9+11 ja 13+10
KIITOS!Huomenta taas!
Googlaa sen auton genetiivimuoto ja Tammela , osuma eka sivulla. Olisko ollut seitsemäs juttu..
Kiitos, tämä oli hyvä vihje!Li ki Tammela Googleen, ensimmäisen osuman ensimmäisestä kappaleesta löytyy molemmat
Pistänpä puutelistan nyt kokonaisuudessaa, muissa voinen auttaa
Tammelan kylät OK
Tammelan kirkko ok
Tammelan luonto: Mevati 13 näin tähän viimeisimmän vinkin mutta kun ei vain aukea. Onko siellä Li KaPussa jonkun niminen metsä, joka tähän tulee?
Ru Vi 11
Tu 5 (ei osu vinkistä huolimatta) wikitä tu siten, ettet paina enteriä hakuruudussa. Katso mikä 10-kirjaiminen sana tulee tarjolle ja ota siitä loppuosa.
Hneki ja ruumis:Ku sa 5 ja 7
al sa 9 + 5+8
al sa 5+11+7 millainen al sa on. Toisella tavalla mainittu wikin ekassa kappaleessa
kuLi 7+9 KuLi-tapahtuma tuolla seudulla muttei Tammelassa jatko 7 tapahtuma kk
MaLi 12
Tammela KuvA-5+8 KuSi ei löydy edellisen vihjeen avulla reservin upseerien paikallisyhdistyksen henkilö
Lounais-häme ok
Kulttuuri puuttuu paljon jo kyseltyjä ja niiden lisäksi MiMa 8
Mustiala po 10 ja Ku Va 7+4
Saaren kansanpuisto ok
Iso kiitos! Nyt oli tarpeeksi rautalankaatammelan luonto: MeVaTi 13 löysin edellisen vihjeen avulla, eli alkuun tulee se mikä on kuninkaalla
Mulla lisäksi tuo 1905-loppuinen, ei vaan onnistu...
/QUOTE]
saanko kysyä mistä tuo 1905 tulee?
Naapurikaupungin KuLi-tapahtuma, jossa nimi kaksiosainen viivalla.Saisko tarkennusta tuohon kuli tapahtumaan 7+9 , ei löydy millään...
Kiitos, löytyi lopultakin!Naapurikaupungin KuLi-tapahtuma, jossa nimi kaksiosainen viivalla.
Huippua! Kas, ettei löytynyt ilman vastasanaa Multakin puuttuvat tuosta ruudusta nuo kaikki + seuraavat. Saisinko vinkkiä näihin?Mä keksin sen! Kulttuurin 6 11 6 8, löytyi vastasanan avulla. Vähän vastaava kuin kirkko ruudun s t p k
Samassa ruudussa jumit:
kirj - 11- 7+5 -kirj
ke ke - 8+6+13
h m s - 8+5
pi - 11
ja 9 - 5+2+3 - po
löytyykö keltään apua?
Ki 12 katso ruudun oikeaa yläreunaa...Huippua! Kas, ettei löytynyt ilman vastasanaa Multakin puuttuvat tuosta ruudusta nuo kaikki + seuraavat. Saisinko vinkkiä näihin?
MiMa 8
Ry Ma 11
Ki 12
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!Ki 12 katso ruudun oikeaa yläreunaa...
muut puuttuuHuippua! Kas, ettei löytynyt ilman vastasanaa Multakin puuttuvat tuosta ruudusta nuo kaikki + seuraavat. Saisinko vinkkiä näihin?
MiMa 8 tää on sen ammatti
Ry Ma 11
Ki 12
LOUNAIS-HÄME Kil 13 ja Ku 10 molemmat löytyy "L-H lintupaikat" sivultamuut puuttuu
alkuun tuon edellisen sanan loppuminä oon ihan jälkijunassa tulossa taas ku monta päivä ollu poissaki yritin viimeseen vinkkiin asti lukea, mutta paljon jäi vielä auki ku ei vaan ymmärrä
hengen ja ruumiin...:
ku.. sa.. 5+7
pääsanasta 8 alas
mak.. 12 vasen
lounais-häme
kil.. 13 (en löytäny vinkistä huolimatta)
ku.. 10 (en tätäkään)
kulttuuria tammelassa:
pir.. 11 vaikea vinkata, mutta jos lukee hämewikin kaikki sivut listaa löytyy S kirjaimella alkavista
jal.. 9
ry.. ma.. 11
pos... 5+2+3
ki..au.. 7+8 Millaiset tupsukorvat siinä kyljessä on?
kir.. 11 ja jatko 7+5
HMS 8+5
Ke... Ke... 8+6+13
mustiala:
po.. 10
ku..ka... pa.. 10 ei suuri vaan...
ku.. va.. 7+4
ma..ta..o. 6+7+15 Suo... k... maa
ma..ta.. 23+5 hämewiki Mustialan opiston historia osuudessa oma lyhyt kappale tästä
saaren kansanpuisto:
tal.. 9 1948 Vähän niinkuin olisi naimisiin mennyt
pääsanasta 14 (yhdistyy ul..il..te..) midsummer...
man.. 8
man...8 alkuun tuon edellisen sanan loppualkuun tuon edellisen sanan loppu
Kiitos! 9+6 = vasemman puoleinen sana + veistosLOUNAIS-HÄME Kil 13 ja Ku 10 molemmat löytyy "L-H lintupaikat" sivulta
Olisiko sinulla saman ruudun AWW-luukun yläpuolella 9+6 ja alapuolella 8+7?
Muuten minulla puuttuu vielä toistasataa sanaa eli aikamoista tuherrusta tämä rellu!
minä oon ihan jälkijunassa tulossa taas ku monta päivä ollu poissaki yritin viimeseen vinkkiin asti lukea, mutta paljon jäi vielä auki ku ei vaan ymmärrä
hengen ja ruumiin...:
ku.. sa.. 5+7
pääsanasta 8 alas aukealla tapahtuva myynti, joka ei ole päivällä
mak.. 12 vasen
lounais-häme
kil.. 13 (en löytäny vinkistä huolimatta)
ku.. 10 (en tätäkään)
kulttuuria tammelassa:
pir.. 11
jal.. 9
ry.. ma.. 11
pos... 5+2+3
ki..au.. 7+8
kir.. 11 ja jatko 7+5
HMS 8+5
Ke... Ke... 8+6+13
mustiala:
po.. 10