The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saisit käyttää kaikki keinot ennenkö suostuisin laittamaan suuhuni strutsin lihhaa!!:D
TÄH?
Sinähän olet kuin tinkuliini jonka ruokavaliota ei vielä kukaan ole onnistunut selvittämään. Jos sen joku selvittää, niin siinähän on semmoinen nainen josta kaverit kateellisina kysyy, että miten hemmetissä tommoinen nainen isketään.

Mut ei syö mitään mitä jääkaapissani on ja on kaiken lisäksi jokseenkin esikoistyttäreni ikäinen joten mun on ihan turha yrittää. Mut joku muu saa hänestä tai sinusta unelmiensa vaimon.
 
Mites se Herra Lehden biisissä "Varjoissa vapaan maailman" menikään? "Liian monta syntiä nuolematta".. kai, mut mä voisin lisätä tohon että liian monta pihviä maistamatta -ja maistaa niitä kaikkia. :p
 
Kaikkea pitää maistaa.

Vaikka, myönnän, ettei kärpänen maistu hyvältä. Ja hapansilakan jälkeiset röyhtäykset ovat hirveitä. Enkä kyl tykkää tryffelinkään mausta.
Tryffeli on hyvää.
Hapansilakkaa ei o tehty ihmisravinnoksi ja jos sellainen purkki jossain avataan niin siitä vaan kunhan minä en ole samassa valtiossa.
Kärpäset ei o koskaan ollu hyviä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mites se Herra Lehden biisissä "Varjoissa vapaan maailman" menikään? "Liian monta syntiä nuolematta".. kai, mut mä voisin lisätä tohon että liian monta pihviä maistamatta -ja maistaa niitä kaikkia. :p
Sä voit loppuikäsi palkata virolaisia tai puolalaisia.
Bändeissä ihan sama juttu.
Jos häävalssi pitää vetää kunnialla kotiin niin ei o tarvetta bändille joka osaa ja laskuttaa seuraavasta kolmesta tunnista. Jos se illan ja elämän tärkein kappale menee vasurilla viis veisaten.

Jos tahdot työtä tehdyksi niin palkkaat minut.
En ole halpa.
Mut mulle joka maksaa ei koskaan maksa turhasta.
 
TÄH?
Sinähän olet kuin tinkuliini jonka ruokavaliota ei vielä kukaan ole onnistunut selvittämään. Jos sen joku selvittää, niin siinähän on semmoinen nainen josta kaverit kateellisina kysyy, että miten hemmetissä tommoinen nainen isketään.

Mut ei syö mitään mitä jääkaapissani on ja on kaiken lisäksi jokseenkin esikoistyttäreni ikäinen joten mun on ihan turha yrittää. Mut joku muu saa hänestä tai sinusta unelmiensa vaimon.
Mun ruokavalio on helppo :D Syön paljon kasviksia, riistalihaa (hirvi, peura jopa jänistä), kalaa (paljon kalaa eri muodoissa)...tulisia ruokia ja tykkään erilaisista keitoista (paitsi en mistään missä on makkaraa tai läskiä).

Hapanimelä ruoat on no-can-do ja samoin kaikki tuntematon mitä en ole maistanut, vaatii houkuttelua saada mut ees kokeilemaan :p
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Sä voit loppuikäsi palkata virolaisia tai puolalaisia.
Bändeissä ihan sama juttu.
Jos häävalssi pitää vetää kunnialla kotiin niin ei o tarvetta bändille joka osaa ja laskuttaa seuraavasta kolmesta tunnista. Jos se illan ja elämän tärkein kappale menee vasurilla viis veisaten.

Jos tahdot työtä tehdyksi niin palkkaat minut.
En ole halpa.
Mut mulle joka maksaa ei koskaan maksa turhasta.
Miten me taas mun olemattomiin palkollisiin ja palkkaamisiin päädyttiin?

Ja Juha Lehti, siitä parempaa ei ole, ei kalliilla, halvalla eikä edes ilmaiseksi. :cautious:
 
Mä en tiä, miksen tykkää tryffelistä. Siinä on jotain samaa kuin maa-artisokassa tai mustajuuressa tai säilykeherkkusienissä. Jotenkin tunkkaisen umamimainen maku. ei yhtään mun juttu.
Mä tykkään säilykeherkkusienistä, sopivat loistavasti mihin vaan...pizzaan, nuudelikeittoon, munakkaaseen....ööö mitäs muita vaihtoehtoja niitä nyt olikaan...ai niin ja sipulin kanssa paistettuna paistinpannulla, tilkassa oliiviöljyä :p
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä