The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:cautious:...et sää mun nassua tiiä etkä sitä miten mutrulle sen saan silloin kun harmistusketutuspotutusvitutus iskee...*notworthy*..kato kun ihan tavallinen ihminen vaan oon :)..

Ja siinä oot oikeessa että pihasta ei löydy nyt tarpeeksi hiekkaa, mikä on puishuonojuttu, koskapa tällä menolla huomenna on tiedossa pjärseilyä takuuvarmasti...jahka mä saan tän piparihommelin alta puis, niin pitää käydä tsekkaamassa että oliko sitä soraa jäljellä...

Mutta siis..:oops:...mulle tommosia höpötyksiä saa sanoa ollenkaan kun*nolopoloilee ja huokailee ja punoittelee*....kiitos*niiata niksauttaa*:)
Mä tiedän sen, että sinun naamaasi ei vedetä norsuvvitulle ihan heikkotehoisella traktorilla.
Tiedän myös sen, että pihallasi ei ole tarpeeksi hiekkaa eksyäkseen just sinne etkä myöskään kasvata tarpeeksi herneitä eksyäkseen muualle.

Älä pyydä minua luulemaan jotain mikä ei pidä paikkaansa.
 
Nyt olin kyllä pikkasen pässi tänään, itseasiassa olin oikee debiiliyden multihuipentuma: menin sitten töihin.:confused:

Puolustuksena voin sanoa että jouduin finrexinin huijaamaks!:coffee: -Olin suht hyvinvoipa ku vedin sellasen tuplana!

Nyt onnellisesti kotona ja pää tyynyyn hetkeks. Voi ku sais kokovartalopuudutuksen!

Älkää vaan menkö kipeenä töihin!:coffee:
...malttia siihen toipumiseen kuumeen jälkeen. Sulla pitäs olla siellä vahti ja paijaaja paikalla :)...
 
Mä tiedän sen, että sinun naamaasi ei vedetä norsuvvitulle ihan heikkotehoisella traktorilla.
Tiedän myös sen, että pihallasi ei ole tarpeeksi hiekkaa eksyäkseen just sinne etkä myöskään kasvata tarpeeksi herneitä eksyäkseen muualle.

Älä pyydä minua luulemaan jotain mikä ei pidä paikkaansa.
Jaa :)...nyt höpiset kyllä mutta menkööt.
 
Jaa :)...nyt höpiset kyllä mutta menkööt.
Ainahan mä höpisen.

Mut koitahan etsiä ainoakin kirjoitukseni jossa puhuisin suoranaista potaskaa? Laulun sanoja lainatakseni " ei oo ei tuu".

Se tietty kandee muistaa, että pohjanmaalla valehdellaan aina vähintään kaksi kerrosta enemmän kuin lapissa. Se johtuu siitä, että lappilaiset ny vaan ei osaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä