The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
joo mä oon aatellut ostaa sellasen pipan mikä vähän niinkun roikkuu sitten takaraivolla ja saa jättää hiukset siihen nätisti...mutta ei roiku siis niinkuin tonttulakit vaan silleen vähän :p
..o_O:barefoot:..siis joku..takaraivopipotukkajeejee?!*kuiskaa tosi pienesti*

Sillä niin väliä oo miten se pöwwö rehottaa ja laskeutuu piposen alta, pääasia että ilonen ja söpönen nassu näkyy(y):love:...

Bongasin kivan myssykkämallin ja taijan tekaista tirpanalle ja mulle itelleni samanlaiset :)...jahka puikot vapautuu tärkeimmistä tehtävistään :)...
 
..o_O:barefoot:..siis joku..takaraivopipotukkajeejee?!*kuiskaa tosi pienesti*

Sillä niin väliä oo miten se powwo rehottaa ja laskeutuu piposen alta, pääasia että ilonen ja söpönen nassu näkyy(y):love:...

Bongasin kivan myssykkämallin ja taijan tekaista tirpanalle ja mulle itelleni samanlaiset :)...jahka puikot vapautuu tärkeimmistä tehtävistään :)...
joo, just sellanen takaraivopipotukkajeejee! Mulla oli joskus sellanen mutta en tiiä mihin se hävis, mutta se näytti hyvältä mun päässä ja haluan nuo hetket takaisin :rolleyes:
 
:cautious:...mua ei v**tuta ja ehken ei tarviikaan suuremmalti kun kuorruttaa sen pääkkösen silloin tällöin norsunrempsalla(y):D....

o_O:D
Pitääkö mun kertoa sinulle fakta. Vissiin pitää.

Fakta on se, että sinun naamaasi ei saa norsuvvitulle. Ja jos se pitää täyttää hiekalla niin sinun pihallasi ny vaan ei ole tarpeeksi hiekkaa.

Hankalissa asioissa saatan olla kanssasi eri mieltä ja olen silloin aina oikeassa.

Mut jos ny oltais samaa mieltä edes perusasioista, eli siitä että sinä olet käsittämättömän upea ja hyvin harvinaislaatuinen nainen. Kaltaisiasi ei todellakaan kasva joka oksalla.
 
joo, just sellanen takaraivopipotukkajeejee! Mulla oli joskus sellanen mutta en tiiä mihin se hävis, mutta se näytti hyvältä mun päässä ja haluan nuo hetket takaisin :rolleyes:
No sun pääkkösessä varmaan on tommonenkin kivannäkönen:love:..

..vaikka kylmillä keleillä asettelisin mieluusti semmosen ihunan pehmosen blingbling- langalla neulotun myssykän pääkkösees:)
 
No sun pääkkösessä varmaan on tommonenkin kivannäkönen:love:..

..vaikka kylmillä keleillä asettelisin mieluusti semmosen ihunan pehmosen blingbling- langalla neulotun myssykän pääkkösees:)
mä olen sellanen etten tykkää vaatteissa mistään blingbling jutuista :eek: heijastin on ok mutta ei mtn kimalteita tai muita härpäkkeitä...kaiken pitää olla mustaa tai ainakin tummaa :)(y)
 
Nyt olin kyllä pikkasen pässi tänään, itseasiassa olin oikee debiiliyden multihuipentuma: menin sitten töihin.:confused:

Puolustuksena voin sanoa että jouduin finrexinin huijaamaks!:coffee: -Olin suht hyvinvoipa ku vedin sellasen tuplana!

Nyt onnellisesti kotona ja pää tyynyyn hetkeks. Voi ku sais kokovartalopuudutuksen!

Älkää vaan menkö kipeenä töihin!:coffee:
 
Pitääkö mun kertoa sinulle fakta. Vissiin pitää.

Fakta on se, että sinun naamaasi ei saa norsuvvitulle. Ja jos se pitää täyttää hiekalla niin sinun pihallasi ny vaan ei ole tarpeeksi hiekkaa.

Hankalissa asioissa saatan olla kanssasi eri mieltä ja olen silloin aina oikeassa.

Mut jos ny oltais samaa mieltä edes perusasioista, eli siitä että sinä olet käsittämättömän upea ja hyvin harvinaislaatuinen nainen. Kaltaisiasi ei todellakaan kasva joka oksalla.
:cautious:...et sää mun nassua tiiä etkä sitä miten mutrulle sen saan silloin kun harmistusketutuspotutusvitutus iskee...*notworthy*..kato kun ihan tavallinen ihminen vaan oon :)..

Ja siinä oot oikeessa että pihasta ei löydy nyt tarpeeksi hiekkaa, mikä on puishuonojuttu, koskapa tällä menolla huomenna on tiedossa pjärseilyä takuuvarmasti...jahka mä saan tän piparihommelin alta puis, niin pitää käydä tsekkaamassa että oliko sitä soraa jäljellä...

Mutta siis..:oops:...mulle tommosia höpötyksiä saa sanoa ollenkaan kun*nolopoloilee ja huokailee ja punoittelee*....kiitos*niiata niksauttaa*:)
 
Nyt olin kyllä pikkasen pässi tänään, itseasiassa olin oikee debiiliyden multihuipentuma: menin sitten töihin.:confused:

Puolustuksena voin sanoa että jouduin finrexinin huijaamaks!:coffee: -Olin suht hyvinvoipa ku vedin sellasen tuplana!

Nyt onnellisesti kotona ja pää tyynyyn hetkeks. Voi ku sais kokovartalopuudutuksen!

Älkää vaan menkö kipeenä töihin!:coffee:
Paheksuttavaa ja selittely vieläkin paheksuttavampaa
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä