Joo mä muistan ton tarinanEemeli muuten osasi karata sieltä vajasta (se ei ollut aitta, vaan vaja tai liiteri). Eräänäkin karkaamiskertanaan meni sit just aittaan ja nälkäisenä söi herkkuja minkä napa veti ja nukahti siihen.
Joo mä muistan ton tarinanEemeli muuten osasi karata sieltä vajasta (se ei ollut aitta, vaan vaja tai liiteri). Eräänäkin karkaamiskertanaan meni sit just aittaan ja nälkäisenä söi herkkuja minkä napa veti ja nukahti siihen.
Ne oli ne (kissalan?) tädin makkarat! Ja oli juustokakkua kanssa.Eemeli muuten osasi karata sieltä vajasta (se ei ollut aitta, vaan vaja tai liiteri). Eräänäkin karkaamiskertanaan meni sit just aittaan ja nälkäisenä söi herkkuja minkä napa veti ja nukahti siihen.
Minkä Astrid Lindgren on kirjoittanut niin sen mä olen lukenut. Moneen kertaan.Joo mä muistan ton tarinan
SamoinMinkä Astrid Lindgren on kirjoittanut niin sen mä olen lukenut. Moneen kertaan.
LiikaaPaljonko on tarpeeksi?
niin aina, niin ainapanettaa perhanasti.
Ja meinaat taas hävittää todisteet ennen kuin ehdin maistamaan?Mullapa on uunissa rullasyltty! Partasen sellainen, valmiiksi maustettu ja sidottu. Toki liemeen laitoin lisää pippureita ja porkkanan ja sipulin ja laakerinlehden ja pari neilikkaa ja ripsun sokeria.
Kilon köntti toi on mutta kauhiasti hämmästyn jos sitä on aamulla jäljellä.Ja meinaat taas hävittää todisteet ennen kuin ehdin maistamaan?
Sori. Viimeksi kolkytvuotta sitten katsonut Eemeli lastensarjaa.Jos tarkkoja ollaan, niin Eemeli vuoli puu- ukkoja.
Ei nukkeja
Oikea vastaus!Liikaa
Aijaijaijai...Mullapa on uunissa rullasyltty! Partasen sellainen, valmiiksi maustettu ja sidottu. Toki liemeen laitoin lisää pippureita ja porkkanan ja sipulin ja laakerinlehden ja pari neilikkaa ja ripsun sokeria.
niin aina, niin aina
http://ruoka.ts.fi/jutut/huru-ukon-kylkirulla-eli-rullasyltty/mikä on rullasyltty?
Munkit ovat vannoneet seksistä kieltäytymisvalan, eikä heitä voi ottaa eikä heille voi antaaOttasko kahvia ja munkkia?
Minä paan suuhuni mitä haluan.Munkit ovat vannoneet seksistä kieltäytymisvalan, eikä heitä voi ottaa eikä heille voi antaa
Tossa on semmoinen juttu, että vaikka ovat tavallaan tehty lapsille ja viehättämään lapsia, niin Lindgrenin tarinat uivat aina ja poikkeuksetta huomattavasti pintaa syvemmällä.Sori. Viimeksi kolkytvuotta sitten katsonut Eemeli lastensarjaa.
Ihan kaikkia en siitä muista
Piispa lähti tarkastusmatkalle nunnaluostariin.Munkit ovat vannoneet seksistä kieltäytymisvalan, eikä heitä voi ottaa eikä heille voi antaa