@FreeZone81 iso halaus sinulle. Raskas tilanne teillä. Toivon teille kaikkea hyvää, olisipa ihanaa jos tilanne muuttuisikin onnellisesti ennen kevättä. On parisuhteellekin raskasta tuollainen epävarmuus.
@mmmarie olipa sinulla ihania uutisia lääkäriltä! <3 Voi että mä toivon että saisin itsekin tammikuussa lääkäristä kivempiä uutisia, mutta pelkään kauheasti huonoja uutisia ja lisää epävarmuutta. Mä haluan myös että multa alkuvuodesta labrassa varmistetaan tapahtuuko ovis ja jos ei, toivon saavani siihen lääkityksen. Meillä on 10kk yritystä takana kun meen tammikuussa lääkäriin.
@Tintttu voi ei minkä taudin olet saanut! Toivottavasti alkaa helpottaa. Nyt vaan rauhassa, keuhkokuumeesta kestää toipuessa.
@Futuretar tunnen vuorotyön tuskan. Tehdään miehen kanssa molemmat niin kieltämättä häiritsee tätäkin projektia...
Onnea
@Mutzilla <3 selvä plussa
Mulla olo jotenkin rauhoittuu, kun yk:t kuluu. Olen ehkä kohdannut pahimman pelkoni, pelon siitä, ettei saada toista lasta. Olen aiemmin nähnyt sokeasti vain vaihtoehdon olla kotona kun esikoisen koulu alkaa, viime aikoina olen työstänyt sitä, että kaikki kyllä järjestyy vaikka näin ei tapahdu/tapahtuisi. Elämässä on paljon hyvää ja se ei lakkaa olemasta tämän prosessin aikana. Hyvin rauhallinen olo sen suhteen, jos tarvitaankin apuja.
Me taidetaan keväällä pyytää lähete kunnalle. Jospa ensi syksynä sitten pääsisi tarkemmin tutkimuksiin, jos sinne asti päästään. Mä olen aiemmin elämässäni jotenkin ajatellut, että lapsettomuus olisi sellainen asia, josta en selviäisi. Nyt huomaan, että huonojen uutisten aikaansaaman alkujärkytyksen jälkeen olen edelleen oma myönteisesti elämään suhtautuva ihminen joka taas jaksaa uskoa, että elämä kantaa. Se vauvahaave tuntuu jotenkin etäiseltä, en oikein uskalla toivoa sen tapahtuvan lähitulevaisuudessa. Mutta sitten kun se toteutuu, olen saanut elämältä kaiken mitä ikinä olen toivonut.