Kauniita uniaNyt kyl väsyttää urakalla. Illanjatkoja ja kauniita unia siis! <3
No mäki olen leiponut tänään jo kahdesti ja nyt alko tehdä vielä piparia mieli!...yngh, nyt kyllä paheksun teitä kun rupes tekeen mieli..eikäku toi..
Pitänee mennä tyydyttämään mieliteot, muuten tullee huono yö...kovaa ja maukasta siis*läks keittiöön hakemaan porkkanaa syötäväksi*
Mie kävin pörrön pesulla. Nyt ois puhdasta pintaa mitä voi alkaa maalailemaan ....tuliks teille muillekin kovan ja maukkaan mieliteot kun vallan hiljentymistä pukkaa...
Muille taisi hulla himot, onneks mulla on selkärankaa ja vältyin moiselta pahuudelta...tuliks teille muillekin kovan ja maukkaan mieliteot kun vallan hiljentymistä pukkaa...
Ois sitä totta tosiaan voinut jo pukin säkkejä kokeillaMuille taisi hulla himot, onneks mulla on selkärankaa ja vältyin moiselta pahuudelta
Kyltymätön herkkusuuNo mäki olen leiponut tänään jo kahdesti ja nyt alko tehdä vielä piparia mieli!
En tiiä jaksaako sitä alkaa leipomaan tähän aikaan illasta.
No, mitäs kohtaa hivellään..siis sivelläänMie kävin pörrön pesulla. Nyt ois puhdasta pintaa mitä voi alkaa maalailemaan .
Tuli...tuliks teille muillekin kovan ja maukkaan mieliteot kun vallan hiljentymistä pukkaa...
Kylläpä näyttää tutulta hemmolta, ettei vaan olis Majurista tehty tollasta pientä actionperwo figuuria?Elena777:n joulukuusen koriste
Majuri tais mennä jo, koristeista päätellenjaahans, se olis sitte joulukuun 2. päivä
kukas menee kakkosluukulle?