The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Monissa sairaaloissa sen käyttö on lopetettu kauan sitten... siitä vaan se huoli. Mutta ei taida enää olla kokemuksillakaan mitään merkitystä tässä busineksessa?
Se toinen aine kolmesta, mitä spc fimean haulla löytyy, on crohnikoilta kokonaan kielletty, mutta niin vain myydään itsehoitovalmisteena? Vasta-aihe- sarakkeeseen kun laittaa sanoja löytyy, mutta en tiedä, näkyykö enää linkin takana - kokeilen:sneaky::ninja::alien:(n)
Ei toiminu aikaisemmin tämän lainaus, joten kokeilen uudelleen.:geek:
 
vierailija
Ei tullut mieleenkään tarkistella, mistä ne äänet on peräisin. Taisi olla kuitenkin tositarina ja vielä aika todenmukainen? Olis aika varmistua siitä(n)

Muuan (toinen, et sie) ei tietenkään ymmärrä täällä, että lääkkeissäkin käytetään aineita, jotka aiheuttavat tulehdusta. Kapselinkuoriaineena vegaaneille keksitty, mutta eihän se tarkoita, että olis turvallinen. Ihmisillä menee asiat sekaisin totaalisesti kuitenkin:censored:
Niinku sanoin, jokainen syököön mitä haluaa, mutta levässä todellakin on natriumia hirveästi ja siitä tehtyjä aineita ei saa odottavat äidit käyttää. Siksi yritän sanoa sen täällä odottavien äitien palstalla - siitäkin huolimatta, että seassa on vain papparaisia ja mummoja:confused:
 
Paula hei, olen sun kanssa itseasiassa hyvinkin pitkään samoilla linjoilla.
Olen kyllä lukenut sun linkkejä. Ihan asiasta linkität!

Mutta hiukan täytyy miettiä mitä ihmisille lauokoo, eikö niin?

Ei minunkaan olisi pitänyt noin kirjoittaa, pahoittelen.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
vierailija
Paula hei, olen sun kanssa itseasiassa hyvinkin pitkään samoilla linjoilla.
Olen kyllä lukenut sun linkkejä. Ihan asiasta linkität!

Mutta hiukan täytyy miettiä mitä ihmisille lauokoo, eikö niin?

Ei minunkaan olisi pitänyt noin kirjoittaa, pahoittelen.
Ymmärsin, mutta en mie täällä ala valehtelemaan, kun ei ole ennenkään tarvinnut sitä tehdä! Voishan joku sanoa saman asian fiksummastikin, mutta miksei sano?

Se kuukautiskiertoasia minua kiinnostaa nyt, kuinka nainen on muuttunut parin tuhannen vuoden aikana kauppatavaraksi, koska se on kokonaan medikalisoitu. Vähän niinkuin Niilinahven istutettiin Titicacaärveen kauan sitten, se söi kaikki kalat ja se video Darwin`s Nightmere- ohjelmasta on totta laajemmastikin. Ei voi mitään.

Miksi ihmeessä muuten joku keksi selibaatin nuorille miehille ---oliko Bonifatius?
 
:censored:
Olut on tehty maissista ja niin on askorbiinihappokin, millä saadaan muukin ruoka piloille:sick:.
Paula hei,

Mulle yks Eestiläinen kaveri kerto sellasesta jostakin superfoodista...joku hedelmä se oli...myydään kuulema ebayssäkin...tulee sellaisessa erikoispullossakin vielä....mehua siis..
Tulisko sulle mieleen mikä se olis?
Juotko muuten hopeavettä?
 
Kävin prismalla ja tokmannilla jouluostoksilla.
Päivällä kirjastossa & uudestaan prismalla,kun tuli vahingossa ostettua siskonpojalle liian kallis lahja,piti ostaa 9€ lelu,niin maksoikin 21.90.
 
Kävin prismalla ja tokmannilla jouluostoksilla.
Päivällä kirjastossa & uudestaan prismalla,kun tuli vahingossa ostettua siskonpojalle liian kallis lahja,piti ostaa 9€ lelu,niin maksoikin 21.90.
Nonni, nyt läks lapasesta.:rolleyes::barefoot::love:
Tätä se joulu teettää...:rolleyes:
Mutta en epäile yhtään etteikö siskonpoika olis nyt tosi tohkeissaan koska täti löys jotakin niin erikoista, että poikettiin budjetista.:love:
 
Kävin prismalla ja tokmannilla jouluostoksilla.
Päivällä kirjastossa & uudestaan prismalla,kun tuli vahingossa ostettua siskonpojalle liian kallis lahja,piti ostaa 9€ lelu,niin maksoikin 21.90.
Leluosastot on suurten kauppojen parhautta, etenkin ennen Joulua...mä menen sinne vieläkin köpöttelemään usein vaikka kotiin ei ostella leluja enää ollenkaan...:oops:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
ootko sie krutin vaimo?:geek::whistle:
Noup, ootko sie? :) Krut on mahtava ja mukava ihminen, mutta uskoisin että hän on myös yhden naisen miehiä, eikä ole kääntynyt islamiin tai edes kristilliseen moniavioissuuntauksiin...joten mun on valitettavasti nyt pakko sanua että enpä ole vaimo en...en rakastaja, en tyttöystävä...enkä edes jalkavaimo :eek: :)
 
Nonni, nyt läks lapasesta.:rolleyes::barefoot::love:
Tätä se joulu teettää...:rolleyes:
Mutta en epäile yhtään etteikö siskonpoika olis nyt tosi tohkeissaan koska täti löys jotakin niin erikoista, että poikettiin budjetista.:love:
Vahinko-ostos,katoin hinnan väärin ,mutta mä jo palautin sen. Mulla on tietty budjetti noihin leluihin ja ei oo reilua että yksi sais paljon kalliiman lahjan kuin muut
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Noup, ootko sie? :) Krut on mahtava ja mukava ihminen, mutta uskoisin että hän on myös yhden naisen miehiä, eikä ole kääntynyt islamiin tai edes kristilliseen moniavioissuuntauksiin...joten mun on valitettavasti nyt pakko sanua että enpä ole vaimo en...en rakastaja, en tyttöystävä...enkä edes jalkavaimo :eek: :)
en tietenkään, mutta jotenki tutulta vaikutti:ROFLMAO:
mun mies ei kirjoita, se on varmaa ainakin:barefoot:
Varmaan tunnen jostakin, kun vastaan tulee joskus:LOL:
 
vierailija
vierailija
Meilläkin maalla, mun ollessa nappula, juteltiin näistä sotajutuista isosti päissään. Siksi en olekaan ihan varma mitkä asiat on tosia.
Hyvä se on tietää historiansa, siksipä aionkin ottaa enemmän selvää.

Jotenkin kun pääsee tiettyyn ikään niin alkaa kiinnostaa omat juuret enemmän ja näistä asioista tahtoo kertoa kyllä lapsilleenkin.
samaa mieltä(y)
 
Njah. Työpäivä taputeltu.

Kupillinen kuumaa ja persiilleen tuoliin.
Minäkin tulin jo aamupäivästä kotiin papruhommeleihin.

Nyt OMG sukupolvi tuli kiljumaan tohon viereen. Miten voi viidestä 14 vuotiaasta lähteä noin kova meteli.:eek:

Ei täs ny niiq pysty keskittyy niiq yhtää, siis omg niiq!:coffee:

Mä kans voisin laittaa kahvit!!<3
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä