Kysymys naisille fetissimieheltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kuulen usein miten naiset antavat miehilleen spontaaneja suihinottoja sen takia että molemmat nauttivat siitä ja nainen haluaa tuottaa miehelleen nautintoa.
Tilanne on niin että minulla on peppufetissi, kiihotun naisen pepun nuolemisesta ja nuuhkimisesta erityisen paljon.
Voisitko itse naisena kuvitella että suihinoton sijasta antaisit miehen nuolla persereikääsi ja runkkaisit miestä samalla loppuun asti? Toivon että tuleva tyttöystäväni olisi ymmärtäväinen ja tekisi tämän minulle suihinoton sijasta useammin.

Outo paikka tää tälle kysymykselle on mutta...

Mulla oli pari vuotta miesystävä joka halusi juuri tuota. Ja miksen ois suostunut? Anaaliorgasmi kielellä aikaansaatettuna on kertakaikkisen makoisa. :p

Mikä ettei. Käy. Mutta se runkkaaminen käsin käy kovin voimille. Ainakin minulle, käsi väsyy siinä vatkatessa. Kyllä siinä 69:ssä saman tien ottaa suihin ennen kuin väsyttää rannettaan.

Mikä ettei. Käy. Mutta se runkkaaminen käsin käy kovin voimille. Ainakin minulle, käsi väsyy siinä vatkatessa. Kyllä siinä 69:ssä saman tien ottaa suihin ennen kuin väsyttää rannettaan.

Mä en ainakaan kykene moiseen akrobaattiseen suoritukseen kovin pitkää. Nääs kun pitää istua silviisiin että mies voi nuolla kakkosta niin on aika pystyssä asennossa ja lisäksi normaalia edempänä.

Vanha ei taivu. :unsure:

• Tykkää
Reactions: Onja
Kuulen usein miten naiset antavat miehilleen spontaaneja suihinottoja sen takia että molemmat nauttivat siitä ja nainen haluaa tuottaa miehelleen nautintoa.
Tilanne on niin että minulla on peppufetissi, kiihotun naisen pepun nuolemisesta ja nuuhkimisesta erityisen paljon.
Voisitko itse naisena kuvitella että suihinoton sijasta antaisit miehen nuolla persereikääsi ja runkkaisit miestä samalla loppuun asti? Toivon että tuleva tyttöystäväni olisi ymmärtäväinen ja tekisi tämän minulle suihinoton sijasta useammin.

Mistä näitä perseenhaistelijoita ja paskanmaistelijoita oikeen sikiää? Kuvottavaa ja sairasta! :sick::censored:

Uusimmat

Yhteistyössä