The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ärsyttävä ohjelma jotenkin tuo ykkösen keskusteluohjelma. Esim. naureskellaan köyhille/alkoholisteille, koska pitävät omanlaisensa rapujuhlat.
Kauheesti ei kannattais kenenkaan menna ketaan arvostelemaan ja arvottamaan koskapa elon kulku ja suunta on lopulta niin pienesta kiinni. Ihmisarvo kuitenkin on kaikilla, olipa elamantilanne mika tahansa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ärsyttävä ohjelma jotenkin tuo ykkösen keskusteluohjelma. Esim. naureskellaan köyhille/alkoholisteille, koska pitävät omanlaisensa rapujuhlat.
Olen muutamissa ollut soittamassa.
Ravut on niissä lähinnä tekosyy snapseille, koska ei niis oikeesti ole mitään syömistä eikä ne ittessään edes maistu miltään.
Ja niit snapseja menee aina enemmän kuin rapuja.
Noi on siis kekkerit joissa viina on pääosassa ja ravut koristeena.

Siinä snapsien lomassa sit sopii naureskella niille jotka osaa ryypätä ilman rapuja tai muita tekosyitä.
 
Olen muutamissa ollut soittamassa.
Ravut on niissä lähinnä tekosyy snapseille, koska ei niis oikeesti ole mitään syömistä eikä ne ittessään edes maistu miltään.
Ja niit snapseja menee aina enemmän kuin rapuja.
Noi on siis kekkerit joissa viina on pääosassa ja ravut koristeena.

Siinä snapsien lomassa sit sopii naureskella niille jotka osaa ryypätä ilman rapuja tai muita tekosyitä.
Missasit pointin, mutta eipä haittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Olen muutamissa ollut soittamassa.
Ravut on niissä lähinnä tekosyy snapseille, koska ei niis oikeesti ole mitään syömistä eikä ne ittessään edes maistu miltään.
Ja niit snapseja menee aina enemmän kuin rapuja.
Noi on siis kekkerit joissa viina on pääosassa ja ravut koristeena.

Siinä snapsien lomassa sit sopii naureskella niille jotka osaa ryypätä ilman rapuja tai muita tekosyitä.
Rapujuhlat voi viettää ilman kännäämistäkin silleen että juuri se rapu on pääosassa. Ravuissa on silleen alkupalojen verran syömistä tai jos tuplamäärän varaa niitä per henkilö niin sitten käy ateriasta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä