The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei jumalauta. Luulin jo kuulleeni kaiken mutta nyt ei järki käsitä.

Lauma juoppoja muusikonretkuja lähti aamulla Tallinnaan viettämään omia pikkujouluja. Yhden juopon muusikonretkun vaimo oli pyydetty hakemaan illalla äijät satamasta. Nyt kun vaimo kainosti kyseli mistä satamasta ja mihin aikaan, tuli hiukan hämillinen vastaus: kuule muru kun en tiiä mitä tapahtu mutta tää saatanan kiulu on matkalla Tallinnasta Tukholmaan. Et viittis kattoo lentoja huomiselle?
 
Kuka ottaa mun lapsen huomiseks hoitoon? Pitäis tehä kauheasti kauheasti kauheasti koulujuttuja. Kävi pikku moka enkä lukenu toteutussuunnitelmia riittävän ajoissa ja pari opettajaa luottaa liikaa uusien opiskelijoiden moodle-osaamiseen ja seurantaan, niin on jääny "muutama" tehtävä tälleen vähän viime tinkaan. Kiire tulee :oops:

Sanoinko jo, et ois kauheasti koulujuttuja?
 
Huhhuh, nyt alan toeta. *pitelee kipiästä masustansa kii*
Oli kyllä makiat iltajumpat :LOL:
Yks aamu sain puhelimessa tällasen kohtauksen kun yritin selittää yhdelle murulle sellasta hauskaa pieru gifsiä...toinen ootti niin kiltisti toisessa päässä kun mä hirnuin varmaan 5 minuuttia sille gifsille enkä saanut sanottua kuin sanan sinne ja toisen tänne aina välillä:LOL::LOL:
 
Puolijoukkue teltan pystytys on yksi tärkeimmistä taidoista Suomalaiselle sotilaalle koska uniaika on aina kortilla ja siinä on vinha ero pystytäkkö sitä telttaa viisi minuuttia ja nukut kuusi tuntia vai pystytäkkö sitä telttaa neljä tuntia ja nukut kaksi tuntia. Ampumataidon jälkeen tärkein taito. Olen nähnyt molempia suorituksia. Toiset pystyttää se siinä viijessä minuutissa ja kerkiää nukkumaan, toiset vatuloi ihan oikeasti jopa neljä tuntia sen kanssa ja eivät juurikaan kerkiä nukkumaan.
 
Ei jumalauta. Luulin jo kuulleeni kaiken mutta nyt ei järki käsitä.

Lauma juoppoja muusikonretkuja lähti aamulla Tallinnaan viettämään omia pikkujouluja. Yhden juopon muusikonretkun vaimo oli pyydetty hakemaan illalla äijät satamasta. Nyt kun vaimo kainosti kyseli mistä satamasta ja mihin aikaan, tuli hiukan hämillinen vastaus: kuule muru kun en tiiä mitä tapahtu mutta tää saatanan kiulu on matkalla Tallinnasta Tukholmaan. Et viittis kattoo lentoja huomiselle?
Tommoista voi sattua.

Mutta nyt kun ovat paatissa pidemmän aikaa kun oli tarkoitus niin käyttäkööt ajan hyödyksi ja buukatkoon keikan samalla.
 
Nyt täytyy vähän rauhottua. Laitetaanko jotkut hyvät musat/pöwwö?

Ruutis kans!:love:
 
Mun talvitakista hajos vetskari pari päivää sitten. Kävin tänään ihan vasiten uffilla kattomassa mitä näkyy, ja löysin siistin villakangastakin kolmellakympillä ekasta rekistä minkä työ kävelin. Vähän on koiran tms karvoja siinä, mut muuten ihan priimakuntonen. Ei huono.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ei jumalauta. Luulin jo kuulleeni kaiken mutta nyt ei järki käsitä.

Lauma juoppoja muusikonretkuja lähti aamulla Tallinnaan viettämään omia pikkujouluja. Yhden juopon muusikonretkun vaimo oli pyydetty hakemaan illalla äijät satamasta. Nyt kun vaimo kainosti kyseli mistä satamasta ja mihin aikaan, tuli hiukan hämillinen vastaus: kuule muru kun en tiiä mitä tapahtu mutta tää saatanan kiulu on matkalla Tallinnasta Tukholmaan. Et viittis kattoo lentoja huomiselle?
Ihan ensin pitää sanoa että en ole varsinaisesti ylpeä tästä, päinvastoin hävettää vieläkin.
Siis olin stadissa duunis ja muu perhe asui no täälä kotona. Sovittiin että mennään ruottinristeilylle että he tulee suoraan laivaan ja mieki töistä sinne kans. En ihan kerinny laivaan kun heräsin about kun se lähti. Menin toisella laivalla perään ja tavattiin Tukholmassa aamupäivällä. Voin sanoa puolustukseni tämän:














...eli en yhtään mitn.
Töpeksin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä