The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Terjenspäivääiltaa :)!

Pasta bolognese a la Himahörrrhö teki tehtävänsä eli kaikilla on astetta parempi mieli(y). Ja tuo yksi tuulastelijakin söi niin hyvällä ruokahalulla vaikka olin laittanut sinne sipulia, valkosipulista nyt puhumattakaan :)...

Ulkona on ihan höpöpimeetä ja tää päivä on ollu äärimmäisen väsyttävä, jopa niin että tässä pääkkösessä ei liikkunut edes hajatelmantynkääkään*ufopääkkönen*...mikä olikin sitten vaarallinen tila, koskapa sitten kun siellä vahingossa liikahti se hajatelma niin se oli " kahvia nythetijustiinsaäkkiä!!"..*ultraufopääkkönen*

Pjärsiilleni pitäs nyt antaa ja kunnolla mutta vahinko tapahtunut. Mitä opin tästä? Tuskin niin mitään :D muuta kuin sen että osaan yllättää itteni näemmä aina uudestaan :barefoot::D

Katellaas kuin pahasti muuten yöunetkin meni, meinaa olo on melkoisen tikittävä :D...
 
Päi ja vää på kettingen.

Asioita hoideltu, kaffia juotu ja sillai.
Joku perkule oli vieny kirtokorista kaiken mielenkiintoisen ja jättänyt mulle valittavaksi vain energiajätettä. Pistää vihaksi. Niih.

Ja sit isäukko soitti. Tarttis apuja huomiseksi kun selkänsä taas alkoi vihottelemaan. Miks just huomiseksi. Mulla olis just huomenna ollu viikon ainoa asia jota en voi siirtää. Kaiken lisäksi mahdollisesti treffit kaupan päälle.

No, näin ne suunnitelmat muuttuu.
Oijoijoijoi!!!! Ihunaa, AaKoo, ihunaa:)!!*hyppiipomppiihihkuu*

Treffit siis :), ei se että isäsi on potevana.

Jos isäsi ei apuja toisaalta saa, niin olen satavarma siitä että seuralaisesi ymmärtää ja malttaa siirtää treffailua hiukan tuonnemmaksi :). Jos taas ei sitten ymmärrä, niin - se on hänen menetyksensä se :).

Värejä, AaKoo, ilmassa on nyt selkeesti värejä (y)
 
Ai nih!

Mua infottiin tärkeestä asiasta eli *rumpujen pärräämistä*...nyt on Tissiviikko:love:!

Tissit tiskiin siis tavalla jos toisella(y)...kuvaa tissivaosta pitsien koristamana tai au naturelle tai jollain muulla hypetyksellä :)

Tässä mun.....




...( . ) ( . )...

Pehmeet ja pyöreät,
kosketuksesta syttyvät
Katseiden kestävät,
minua täydentävät
Herkän kauniit ja seksikkäät,
rakkauspuskurit, rinnat nää
Tissivakoakin vilautan,
liivien pitsiä somistan
Näillä ihanilla pakkauksilla,
Luojan luomilla kaunistuksilla.


Ihanaa tissiviikkoa meille kaikille:love:
 
Oijoijoijoi!!!! Ihunaa, AaKoo, ihunaa:)!!*hyppiipomppiihihkuu*

Treffit siis :), ei se että isäsi on potevana.

Jos isäsi ei apuja toisaalta saa, niin olen satavarma siitä että seuralaisesi ymmärtää ja malttaa siirtää treffailua hiukan tuonnemmaksi :). Jos taas ei sitten ymmärrä, niin - se on hänen menetyksensä se :).

Värejä, AaKoo, ilmassa on nyt selkeesti värejä (y)
Eeei ihan noin. Varsinaisista treffeistä ei voi puhua vaan liittyi just asiaan joka mun olis huomenna pitänyt hoitaa.

Miten sen ny sanois... Jos ny vaikkapa Majuri olis Meikun odotustilassa tavannut mukavalta vaikuttaneen naarasotuksen ja olisivat painuneet kimpassa kahville ja todenneet, että katos vaan, meillä on ensi viikollakin sama käyntipäivä joten kahvitellaan silloin taas. Niin ei siit tuu mitään jos Majuri siirtää päivää mennäkseen asentamaan isäukolleen kaappeja. Jolloin seuraava tapaaminen ei ole mahdottomuus mutta arvoitus.

Toisaalta en mä ny mitään menetä, paitti sen huomisen asioinnin ja joudun miettimään miten helvetissä mä sen paikkaan.
Treffeissä mä ny en koskaan menetä mitään. Mä olen niitä miehiä jotka on käteviä pitää kavereina ja hyviä olemassa mut harvassa ovat ne naiset jotka meikäläisestä muutoin kiinnostuvat.
Olen ehtinyt unohtaa miten niitä naisia isketään.
Toisekseen, viiden sinkkuvuoden jälkeen naisotus saattaisi pahanlaisesti häiritä leppoisaa poikamiesäijäelämääni.
Eikä sitä saa häiritä. Paitti Peppi.
 
..vaan nyt mä ja mun tissit lähtee viihtymään ja nöpöttelemään saunan lämpöön :)

Iltawillejä kohti siis(y):D


...ja miten toi nyt kuulosti vallan riettaalta toivotukselta :D:oops:, menenkin kylmään suihkuun alkajaisiksi :D(y)....
 
Ai nih!

Mua infottiin tärkeestä asiasta eli *rumpujen pärräämistä*...nyt on Tissiviikko:love:!

Tissit tiskiin siis tavalla jos toisella(y)...kuvaa tissivaosta pitsien koristamana tai au naturelle tai jollain muulla hypetyksellä :)

Tässä mun.....




...( . ) ( . )...

Pehmeet ja pyöreät,
kosketuksesta syttyvät
Katseiden kestävät,
minua täydentävät
Herkän kauniit ja seksikkäät,
rakkauspuskurit, rinnat nää
Tissivakoakin vilautan,
liivien pitsiä somistan
Näillä ihanilla pakkauksilla,
Luojan luomilla kaunistuksilla.


Ihanaa tissiviikkoa meille kaikille:love:
Pitänee merkata tissiviikko kalenteriin.

Onko tietoa milloin on peppupäivä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä