Huomenta kaikille! Olen seurannut tätä keskustelua plussaamisesta asti, mutta pöötin liittyä joukkoon vasta varhaisultran jälkeen mikäli kaikki on ok. Nyt tuntuu vaan taas kolmen tunnin yöunien jälkeen siltä, että ei jaksa jos ei saa vertaistukea.
Meillä tilanne kun on se, että takana on luomuplussa vuosien yrittämisen jälkeen, joka sitten meni kesken. Lapsettomuushoidot tuloksettomina käyty km jälkeen ja nyt sitten 6 vuotta hoitojen päättymisen jälkeen luomuplussa.
Keskenmenon pelossa en osaa rauhoittua ja nukuttua tulee semmoinen 3-4 tuntia yössään, silti töissä painan pitkää päivää ja tupakka jäi heti pois. Pää tuntuu leviävän täysin siitäkin huolimatta tai juuri siitä johtuen, että tämän suurempaa onnea en voisi kuvitella. Keskenmeno pelottaa silläkin, että jos nyt ei kestä pieni mukana niin siinä vaiheessa tulee minulle kierrukka ihan tämän oman pään vuoksi. Valituksesta huolimatta olen siis erittäin onnellinen
. Oireita ei ole minkäänlaisia, ei edes niitö arkoja rintoja. Ole ei ole todellinen. Kun taas viimeksi tiesin jo ennen testiä olevani raskaana.
Olin päättänyt tulla fbhen vasta varhaisultran jälkeen mikäli kaikki on ok, mutta nyt laitoin pyyntöä ryhmään pääsystä menemään, kosna vertaistuki olisi enemmän kuin tervetullutta.
17.7./27/NoBlood/KYS/1.