The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meillä säästetään :).

Mä putsaan ne ja sitten värittömällä kynslakalla lakkaan - säilyvät hyvempinä kauemmin. Jokaisella ipanaisella on oma hammasrasiansa..

Nyt vaan jänskäilen että mä muist..siis keiu muistaa tärkeän velvollisuutensa :)
On se ihan helpottavaa tietää etten oo ainoa!:LOL::love:

Ei irlikavereilla oo ollu tapana säästellä, eivätkä ymmärtäneet mun hamstrausta.:cautious::cool:

Enpä ole lakkaa laittanut, mutta aion kyllä tehdä sen. Kiitti vinkistä kattinen!!!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
On se ihan helpottavaa tietää etten oo ainoa!:LOL::love:

Ei irlikavereilla oo ollu tapana säästellä, eivätkä ymmärtäneet mun hamstrausta.:cautious::cool:

Enpä ole lakkaa laittanut, mutta aion kyllä tehdä sen. Kiitti vinkistä kattinen!!!:love:
Mä sain ton lakkausvinkin hammashoitajalta, kun yhtenä kertana tirpanalta lähti hammas pomppien siellä pois...ota ihmeessä käyttöön, ollos höveli :)
 
vierailija
Ketä kiinnostaa.
No tietenki niitä tuhansia, jotka tuolla Saharan suunnalla tiiraa kuvaa elävästä elämästä. Kukanyt turhaan viittis ootella - vaikka eikai niillä oo kauheesti vaihtoehtoja? No, Boobis varmaan vois kertoo hutteriiteista joskus - tai joku muu. Enpä tiennytkään, et semmosiksi on nimitetty niitä ihmisiä, kun kiran siltä ajalta luin... No, mitäs tässä enempää, kun laitoin jo linkkikin:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä