hmmm... miehän en kaupoissa kuljeskele oikeastaan ollenkaan, kuin lähikaupassa vaan, joten en tiedä
Toppahousut täytyis löytää, sellaiset mitkä ei kahise eikä vingu - ja et yltää vyötäröllekin. Ostin lapselta talvitakin ja sillee - ei mun tartte käydä ostoksilla. Ei minua ne musiikit haittaa, mut mainokset häiritsee kaupantekoa suunnattomasti. Eivät ymmärrä, miten se porukka pidetään kaupassa; Anttilassakin olis voinu käydä joskus, mut ku ovella tuli kuuma, aina jäi pikakierrokseksi.
Lastenlapset innostuvat niin pienistä asioista, kuin kuurankukkaset kasvihuoneen ikkunoissa, labyrintti puhtaaseen lumeen ja joku extemporesatu siihen - itse keksivät parhaiten. Varjoleikit ovat kivoja, mut ne edellyttää jotain valaistusta. Kun sitä ei ole, laitetaan kynttilät lyhtyyn ja lähdetään etsimään ketunjälkiä. Lelukuvastot yritän ohittaa vähin äänin, kun entisiäkin on aika lailla enkä halua et niistäkin yhtäkkiä tulis romuja
Yhdet piparitaikinat ovat leiponeet/syöneet jo ja se paras on vuodelta 1949. Viime vuonna testasivat kaikki ja iso ero niissä onkin! Mun täytyis vielä plarata
mun joulukalenteri... kun ei ne linkit kuitenkaan vie enää sinne minne viime vuonna oli värkätty.