The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihan hanurista koko äijä, ei siihen voi luottaa yhtään. Aika lähellä ettei katkennut verisuoni päästä kun kolasin tuota valkoista skeidaa
Ei ole olemassa huonoja säitä, on vaan huonoja asenteita.:coffee:*mussuttaa niin helekkarin tärkeenä*

*heittää pitsille ja pinkoo suinpäin karkuun viittäkymppiä*
 
Hui kamala mikä yskän puuskan ja räkänaurun yhistelmä.
Ollu tota lunssaa tossa ni pihinällä alko ja sitten raakuin kuin varis:confused: ja sit meinas henk loppuu..huhhuh, on tää vaarallista teijjän kaa taas.

Käyn imasemassa kessua, kyllä tää tästä.:coffee::D
 
vierailija
..mutta sielta sekin juhla ja rauha ja tunnelma tulee, hitaasti ja varmasti :)

Sita ennen pitaa vietella koululaisten pikkujouluja tassa kuussa ja sitten laskeudutaan viimeistaan ekana adventtina siihen hykerryttavan kihityttavaan ja lampimaan joulunodotustunnelmaan :)...ellen nyt sitten tee hazardeja ja intoudu aikaisemmin :D

Mutta tiiatko mita?! Missa on kauppojen joululaulut?! Vai oonko ihan hatahousu taas? En oo vaan kuullut missaan houhou- musiikkia vaikka jouluisia tavaroita jo hyllyt tursuavat...
hmmm... miehän en kaupoissa kuljeskele oikeastaan ollenkaan, kuin lähikaupassa vaan, joten en tiedä:LOL:
Toppahousut täytyis löytää, sellaiset mitkä ei kahise eikä vingu - ja et yltää vyötäröllekin. Ostin lapselta talvitakin ja sillee - ei mun tartte käydä ostoksilla. Ei minua ne musiikit haittaa, mut mainokset häiritsee kaupantekoa suunnattomasti. Eivät ymmärrä, miten se porukka pidetään kaupassa; Anttilassakin olis voinu käydä joskus, mut ku ovella tuli kuuma, aina jäi pikakierrokseksi.

Lastenlapset innostuvat niin pienistä asioista, kuin kuurankukkaset kasvihuoneen ikkunoissa, labyrintti puhtaaseen lumeen ja joku extemporesatu siihen - itse keksivät parhaiten. Varjoleikit ovat kivoja, mut ne edellyttää jotain valaistusta. Kun sitä ei ole, laitetaan kynttilät lyhtyyn ja lähdetään etsimään ketunjälkiä. Lelukuvastot yritän ohittaa vähin äänin, kun entisiäkin on aika lailla enkä halua et niistäkin yhtäkkiä tulis romuja:cool:

Yhdet piparitaikinat ovat leiponeet/syöneet jo ja se paras on vuodelta 1949. Viime vuonna testasivat kaikki ja iso ero niissä onkin! Mun täytyis vielä plarata mun joulukalenteri... kun ei ne linkit kuitenkaan vie enää sinne minne viime vuonna oli värkätty.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Päätönki antaa alapeukkua 30cm lumelle!?:eek:
Voi hyvä mies.:D
Tänään oltiin poikittain enempi ku viistoista kertaa tossa pienen matkan aikana. Ja ihan tarkotuksella!!:love:
Mun slaidit on jo niin nähty verrattuna tän päiväseen kuskiin.:eek:

Himaparkkiin vedettiin "like a glow" tyyppisestiä 180 astetta. Olipa kuule huippuhubaa!

Millon lähetää slaidattelemaan???????????????*niin tohkeissaa*
 
Päätönki antaa alapeukkua 30cm lumelle!?:eek:
Voi hyvä mies.:D
Tänään oltiin poikittain enempi ku viistoista kertaa tossa pienen matkan aikana. Ja ihan tarkotuksella!!:love:
Mun slaidit on jo niin nähty verrattuna tän päiväseen kuskiin.:eek:

Himaparkkiin vedettiin "like a glow" tyyppisestiä 180 astetta. Olipa kuule huippuhubaa!

Millon lähetää slaidattelemaan???????????????*niin tohkeissaa*
Just meinasin sille alkaa kommentoimaan kun se tykkäs siiitä ettei täälä tule paljon paljon paljoooon lunta...Pääätöööön mä tunsin sun yläpeukkus, alappas selittämään:ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
hmmm... miehän en kaupoissa kuljeskele oikeastaan ollenkaan, kuin lähikaupassa vaan, joten en tiedä:LOL:
Toppahousut täytyis löytää, sellaiset mitkä ei kahise eikä vingu - ja et yltää vyötäröllekin. Ostin lapselta talvitakin ja sillee - ei mun tartte käydä ostoksilla. Ei minua ne musiikit haittaa, mut mainokset häiritsee kaupantekoa suunnattomasti. Eivät ymmärrä, miten se porukka pidetään kaupassa; Anttilassakin olis voinu käydä joskus, mut ku ovella tuli kuuma, aina jäi pikakierrokseksi.

Lastenlapset innostuvat niin pienistä asioista, kuin kuurankukkaset kasvihuoneen ikkunoissa, labyrintti puhtaaseen lumeen ja joku extemporesatu siihen - itse keksivät parhaiten. Varjoleikit ovat kivoja, mut ne edellyttää jotain valaistusta. Kun sitä ei ole, laitetaan kynttilät lyhtyyn ja lähdetään etsimään ketunjälkiä. Lelukuvastot yritän ohittaa vähin äänin, kun entisiäkin on aika lailla enkä halua et niistäkin yhtäkkiä tulis romuja:cool:

Yhdet piparitaikinat ovat leiponeet/syöneet jo ja se paras on vuodelta 1949. Viime vuonna testasivat kaikki ja iso ero niissä onkin! Mun täytyis vielä plarata mun joulukalenteri... kun ei ne linkit kuitenkaan vie enää sinne minne viime vuonna oli värkätty.
No ei tuossa meijen lahikaupassa ainakaan tanaan raikunut joululaulut mutta ma taijan olla se hatanen nyt tuossa asiassa :D...

Ipanoille ihanille joutuu kylla viel talvivarusteita ja -vermeita hankkimaan ja paivittamaan, miten lie ovat viruneet taas :)..onneksi eivat ole mitaan merkkiuskollisia eli sen tietyn merkin perassa ei tarvitse viela juosta mutta muutoin kylla, kun etitaan kaikille sita sopivaa kokoa :D..siina on taas huumorissa pitelemista!

Ma oon ollut aika kamala:notworthy:, jemmasin taannoin tulleen joululahjakuvaston jonnekin, kun tiian etta siita yhdesta lehdesta tulee semmoiset joikaamiset...mutta muutoinkin on ihan hassua, silla ipanaiset ovat olleet todella maltillisia eivatka viela ollenkaan puhuneetkaan joulun saapumisesta*ufopaakkonen*:confused:!...tai sitten juonivat kivasti jo mun paakk..siis joulupukin paakkosen menoksi(y)

Pipareita on todellakin tehtailtava aimo laja :)! Pitanee tehda kaikille kolmelle ihan omat piparkakkutalot ja varmaan se yksi isompi, johon saan sisalle virittaa taas ne jouluvalot :)...vitsit, tassahan meinaa ihan jo nyt innostua kun asiasta juttelee enempi :D!
 
Voi hitto ku varpaat jäätyy!!!!:confused: Siellähän on kylmä!:eek:
:D


Hei kuulkaahan...nyt ku Majuriki avas ton jouluketjun ni oliskohan ihan hirveän huono idea jos...tai emmä nyt tiiä ku ei olla vielä ku...mutta toisaalta ku on jo tota luntakin jo, ja niin kovasti tekis jo mieli...ni...josko vois jo yhen ihan hiivatin pienen joululaulun jo laittaa.:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Noniin, täältä se tulee.:love:
Mun ihan ensteks ensteks ensimmäisin joululaulu tänä vuonna!:love:(mukaan ei oteta myöhäsiä viimejoulun lauluja:oops:)

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä