The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ma oon pomppinut taalla ikkunasta ikkunaan ja tiiraillut ulos, josko ton toisen ikkunan takana olis jotain erilaista tai ainakin tuon yhden.. ja...pihkura, joka kerta ihan sama juttu:barefoot:

Ei taalla tuu mitaan lunta:notworthy:*ufopaakkonen**sniif*

Epista*melkein moksottaa, m e l k e i n*

:D(ei jaksakaan yrittaa, lallaspyy!)
Mäpä lähetän osan meijjän puuhamassasta tulemaan sinneppäi ku tiiän että osaat arvostaa.:love:
Ja koska mä tässä jo ajattelin, että täytyy lähtee suorittaa välisiivousta tolle tuiskupatille (auto).:eek:
 
Ma oon pomppinut taalla ikkunasta ikkunaan ja tiiraillut ulos, josko ton toisen ikkunan takana olis jotain erilaista tai ainakin tuon yhden.. ja...pihkura, joka kerta ihan sama juttu:barefoot:

Ei taalla tuu mitaan lunta:notworthy:*ufopaakkonen**sniif*

Epista*melkein moksottaa, m e l k e i n*

:D(ei jaksakaan yrittaa, lallaspyy!)
Täältä saat hakea vaikka koko tontin lumet
 
Jouluki viettämättä vielä...
..mutta sielta sekin juhla ja rauha ja tunnelma tulee, hitaasti ja varmasti :)

Sita ennen pitaa vietella koululaisten pikkujouluja tassa kuussa ja sitten laskeudutaan viimeistaan ekana adventtina siihen hykerryttavan kihityttavaan ja lampimaan joulunodotustunnelmaan :)...ellen nyt sitten tee hazardeja ja intoudu aikaisemmin :D

Mutta tiiatko mita?! Missa on kauppojen joululaulut?! Vai oonko ihan hatahousu taas? En oo vaan kuullut missaan houhou- musiikkia vaikka jouluisia tavaroita jo hyllyt tursuavat...
 
Mäpä lähetän osan meijjän puuhamassasta tulemaan sinneppäi ku tiiän että osaat arvostaa.:love:
Ja koska mä tässä jo ajattelin, että täytyy lähtee suorittaa välisiivousta tolle tuiskupatille (auto).:eek:
..ma taisin jattaa sen lumituiskun selkani taakse kun tulin sivistyksen pariin pikaisesti kavasemaan...taalla on lunta just sillain etta paasee natisti sanomaan etta maa on valkeena.

Mutta todellakin, anna tulla vaan :love:!
 
No hitokseltaanko se sinne teijen tontille on mennyt niin ollenkaan satelemaan?!:confused:

Mehan sovittiin ettei sinne tule ollenkaan vaan pelkkaa auringonpaistetta...ihme teininen koko saaukko, mielialat ihan tuuliviirina:eek:
Ihan hanurista koko äijä, ei siihen voi luottaa yhtään. Aika lähellä ettei katkennut verisuoni päästä kun kolasin tuota valkoista skeidaa
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä