Mikä siinä persereiässä kiihottaa???

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ihan kuin meillä ei noita ois? o_O
Mutta aika raakaa anaalin limakalvon hoitoa sulla on jos sä sinne käsisaippuaa tunget...:rolleyes:
Tuohan on perinteinen suomalainen sunlight saunasaippua! Sillä on pesty jo vuosikymmeniä suomalaisten tuhmien lasten suita.
Vieläkin muistan että maku oli sellainen miedosti sitruunainen, elegantti, puhdasarominen, kupliva ja rehellinen....ehkä himpan verran hyökkäävä. Jos vuosikerta oli hyvä ja saippuaa sattui jäämään hampaiden väliin - stora enson laadukkaan käärepaperin maun saattoi jälkimaussa tunnistaa.:coffee:
 
Viimeksi muokattu:
Tässä ketjussa on taas useampi sivu paheksuttu ulostetta tai sen hajua.

Vaan tärkein on unohtunut! Siis se, miten helvetillisen hyvältä se tuntuu kun joku lipoo ja varoen ujuttaa kielenkärjen sisään. Lämmittelee ja pehmittelee ennen varsinaista aktia. Ja vasta kun toinen suunnilleen anelee, suostuu antamaan enemmän...

Orgasmi, millaisen saa anaaliseksistä, on käsittämättömän järisyttävä. :) Polvilleen tipahtaisi ellei olisi valmiiksi makuulla tai kontallaan. :p

Ja säälin, todella säälin niitä miespoloja jotka ovat osaltaan peppuseksin nautintoihin ehtineet tutustua ja sen jälkeen tyytyneet eukkoon jolle asia on ehdoton yök ja exit only ja nykyään sit salaa vessassa puuhivat yksinään.

Niih. :rolleyes: eipä mulla muuta näin aamutuimaan.
 
Mä luulen, että se ennemminkin on niin, että jonkinlainen kademieli vaivaa niitä jotka sitä eivät ilkeä "rassata".

Ei muuten voisi olla näin pitkiä ketjuja aiheesta.
Pitääkö se kateuskortti vetää jopa peräreiän käyttöönkin liittyen? :confused:
Fobia/kammokortti on yhtä turha.

Vaikka mulle sanottaisiin että syö vaikka 10 kärpästä ja luvattaisiin siitä joku tähtitarha-orkku joka tipauttaa mut polvilta lattian rakoon kun syön ne, niin en silti tekisi niin.
Ei se uskalluksesta ole kiinni.
 
vierailija
Tässä ketjussa on taas useampi sivu paheksuttu ulostetta tai sen hajua.

Vaan tärkein on unohtunut! Siis se, miten helvetillisen hyvältä se tuntuu kun joku lipoo ja varoen ujuttaa kielenkärjen sisään. Lämmittelee ja pehmittelee ennen varsinaista aktia. Ja vasta kun toinen suunnilleen anelee, suostuu antamaan enemmän...

Orgasmi, millaisen saa anaaliseksistä, on käsittämättömän järisyttävä. :) Polvilleen tipahtaisi ellei olisi valmiiksi makuulla tai kontallaan. :p

Ja säälin, todella säälin niitä miespoloja jotka ovat osaltaan peppuseksin nautintoihin ehtineet tutustua ja sen jälkeen tyytyneet eukkoon jolle asia on ehdoton yök ja exit only ja nykyään sit salaa vessassa puuhivat yksinään.

Niih. :rolleyes: eipä mulla muuta näin aamutuimaan.
Mitä niitä äijiä säälimään, itse ovat valinnan tehneet jos ovat ottaneet sellaisen joka ei persettä anna.Aina voi vaihtaa sellaiseen joka sitä persettä antaa.
 
Pitääkö se kateuskortti vetää jopa peräreiän käyttöönkin liittyen? :confused:
Fobia/kammokortti on yhtä turha.

Vaikka mulle sanottaisiin että syö vaikka 10 kärpästä ja luvattaisiin siitä joku tähtitarha-orkku joka tipauttaa mut polvilta lattian rakoon kun syön ne, niin en silti tekisi niin.
Ei se uskalluksesta ole kiinni.
Mä olen muuten syönyt kärpäsenkin. Itseasiassa useita, lenkillä. Ja kerran yhden ihan tahallani.

Mut en mä edes ehdota sulle anaaliseksiä. Kunhan ihmettelen, miksi se niin teitä sitä harrastamattomia ihmetyttää että ketju jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...
 
Suukin on tarkoitettu vain syömistä varten...niiiiin ja vagina on synnyttämistä varten eikä seksiä.
Anaaliseksi on ihan luonnollinen juttu, mutta ei tietenkään persefoobikoille lainkaan pakollinen.
Masturboikaa kuten tähänkin asti, vaikkei niitä sukupuolielimiä ole runkkaamista varten luotu.
Sitkun sä pääset yläasteelle niin sä opit että vaginan kautta nainen hedelmöitetään. Se on sitä seksiä se (y)

Perseen kautta ei lisäännytä!

Himo anaaliseksiin johtuu siittä että sikiövaiheessa on teikäläisten aivojen kehitysvaiheessa ollut joku hormonaalinen ja tosipaha häikkä äideillänne

Silleen se homous ja lesbouskin syntyy. Sitä vääränmerkkistä hormoonia on väärällä sikiöllä liikaa. Siks kato useimmiten lesbopimatsut on ronskeja telaketjurekkakuskeja ja sällit on vinkuvia perseen ja pikkurillinheiluttajia

Kyllä mä niitä tunnen muutamia, ihan hyviä ystäviäkin on niissä. Mut onnex mä en syntyny sellasex. Kyllä naisen kanssa on NIIN upeeta olla silleen :cool:(y)

Miksi sitä rassaisi haisevaa paska:poop:ista rööriä :mad: kun on kuumaa ja kosteaa mombasaa tarjolla

No kun on pahasti vinsahtanut paskaan niin täytyyhän sitä yrittää ymmärtää
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Sitkun sä pääset yläasteelle niin sä opit että vaginan kautta nainen hedelmöitetään. Se on sitä seksiä se (y)

Perseen kautta ei lisäännytä!

Himo anaaliseksiin johtuu siittä että sikiövaiheessa on teikäläisten aivojen kehitysvaiheessa ollut joku hormonaalinen ja tosipaha häikkä äideillänne

Silleen se homous ja lesbouskin syntyy. Sitä vääränmerkkistä hormoonia on väärällä sikiöllä liikaa. Siks kato useimmiten lesbopimatsut on ronskeja telaketjurekkakuskeja ja sällit on vinkuvia perseen ja pikkurillinheiluttajia

Kyllä mä niitä tunnen muutamia, ihan hyviä ystäviäkin on niissä. Mut onnex mä en syntyny sellasex. Kyllä naisen kanssa on NIIN upeeta olla silleen :cool:(y)

Miksi sitä rassaisi haisevaa paska:poop:ista rööriä :mad: kun on kuumaa ja kosteaa mombasaa tarjolla

No kun on pahasti vinsahtanut paskaan niin täytyyhän sitä yrittää ymmärtää
Ei se ole paskainen, usko jo!:D
Ja tuu vaikka haistamaan - ei taatusti haise!
Peppu pestään ison hädän jälkeen, ihan joka kerta.

En tiedä mitä karvaisia kakkiaukkoja sä olet joutunut katselemaan naisia takaa vetäessäs, mutta kaikilla ei tosiaan ole sellaisia.:LOL:
Ihan puhtaita söpöjä karvattomia anuksia on myös tarjolla.:giggle:

Siis vaimollasi on haiseva paskarööri jota et koskaan rassaisi....saat kuulostamaan sen todella niin kamalalta, että en tiedä rassaisko sitä muutkaan miehet.:eek:
 
no mä kanssa mietin että millasia läpikulkutunneleita Esko on päässyt katselemaan ja nuuhkimaan kun on saanut nuin pahan kammon. Mun peppureikä on ainakin pieni ja puhdas, eihän millään sontasella takapuolella edes pystyis olemaan.
Ei kuule kiinnosta katsella ja haistella peräreikää kun on oikeeta kuumaa ja kosteeta namia tarjolla. Katsottavax ja nautittawax :):cool:

Nnjami-njami
 

Yhteistyössä