Kuinka kauan kestää? PayPal :-)

Maksoin myyjälle äsken, mutta se palautti minulle rahoja siksi kun PayPalissa oli vanha osoite ja pyysi että laitan uusi osoite sinne ja maksan taas. Rahaa on mennyt PayPalin kautta mutta pankkikortilta. Eli kauanko menee että rahat tulevat mun pankiin taas :D. Pakko sille maksaa, mutta en vitsi pari kerta sen tehdä, kun summa aika iso, eli en uskalla sen tehdä ennen kun saan pankkitilille palautuksen.
 
vierailija Nenna
Maksoin myyjälle äsken, mutta se palautti minulle rahoja siksi kun PayPalissa oli vanha osoite ja pyysi että laitan uusi osoite sinne ja maksan taas. Rahaa on mennyt PayPalin kautta mutta pankkikortilta. Eli kauanko menee että rahat tulevat mun pankiin taas :D. Pakko sille maksaa, mutta en vitsi pari kerta sen tehdä, kun summa aika iso, eli en uskalla sen tehdä ennen kun saan pankkitilille palautuksen.
Paypalissa on resolution center jonka kautta voi kirjoitella sinne ja selvitellä asioita.
Kirjaudu tilillesi ja menet resolution centeriin ja alat tekstailla. Nopeampi tapa selvitellä näitä asioita, kuin sottailla täällä.
 
Paypalissa on resolution center jonka kautta voi kirjoitella sinne ja selvitellä asioita.
Kirjaudu tilillesi ja menet resolution centeriin ja alat tekstailla. Nopeampi tapa selvitellä näitä asioita, kuin sottailla täällä.
Tiedän ;). Sieltä vaan vastausta aina saa odottaa kauan ja mun pitäisi sille maksaa kuulemma viimeistään huomenna tai menee toiselle.
 
vierailija
No kyllähän sä näet sen heti paypallis et ootko saanu sen palautuksen. Ei sitä voi enää myyjä perua ja sit jos voit nii 100% saa kyl tuplamaksut takaisinki.. N. 2-3 pankkipäivää mennee et ne näkyy sit tilil..
 
vierailija
Laukku, joka menetti suosionsa
Maanantai 24.10.2016 klo 20.00

Logoin somistetut laukut ovat poissa muodista, jopa talouslehti Forbesin mukaan.

LUE MYÖS

Unohda Louis Vuitton - nämä ovat himotuimmat käsilaukut juuri nyt

Oli aika, jolloin näkyvä luksusmerkin logo käsilaukussa oli haluttu statussymboli - mutta toisin on nyt. Hillitymmät laukut, jotka eivät mainosta alkuperäänsä, ovat näyttäneet tyylikkäämmiltä jo tovin. Merkkilaukku on toki yhä statussymboli, jonka ei haluta jäävän huomaamatta. Logon sijaan laukun alkuperän halutaan kuitenkin käyvän ilmi esimerkiksi tunnistettavasta mallista.


Talouslehti Forbes kertoo markkinoiden tutkimukseen erikoistuneen The NPD Groupin raportista, jonka mukaan joka kolmannessa Yhdysvalloissa myytävässä merkkilaukussa ei ole näkyvillä logoa lainkaan. Erityisesti yli 50-vuotiaat ja nuoret naiset valitsevat aiempaa mieluummin logottoman laukun.

- Kuluttajat keskittyvät yhä vähemmän imagoon ja yhä enemmän yksilöllisyyteen, erityisesti nuorissa ikäluokissa, analyytikko Marshal Cohen toteaa Forbesille.

NDP:n ja muodin alaa seuraavan Stylisticsin tutkimuksen mukaan Y-sukupolvesta 81 prosenttia pitää tärkeänä sitä, että logot ovat huomaamattomia.

- Milleniaalit ovat aloittaneet liikkeen massojen yksilöllisyyden puolesta, ja se vaikuttaa suuresti kauppaan, myös muodin alalla, Cohen toteaa.

Eniten suosiotaan ovat menettäneet logoilla kuvioidut laukut, jollaisilla esimerkiksi Coach nousi suosioon. Logokuosin sijaan merkkiä tuodaan NPD:n mukaan mieluummin esiin paitsi itse laukun mallilla ja yksityiskohdilla, myös asusteilla, kuten avaimenperillä. Coachin ohella myös esimerkiksi logon käytöstä tunnettu Michael Kors on vähentänyt logon näkyvyyttä laukkumalleissaan.


Poikkeus tosin vahvistanee tämänkin tuloksen. Nimittäin Guccin vintage-henkisiä, logokuosilla somistettuja laukkuja on alkanut jälleen näkyä katumuotikuvissa, ja merkin suuri suosio heijastuu myös myyntiin. Logottomuuden ollessa muotia Gucci-kuosista on tullut taas tapa erottautua - ainakin hetken, ennen kuin sama laukku näkyy jokaisella.

Lähde Forbes.com

MILJA HAAKSLUOTO
milja.haaksluoto@ILTALEHTI.FI
 
... and here we go again :LOL:
Why? Taisit luulla että kerron täällä joka ostoksesta, siksi senkin aloituksen tein, eikö? Ainakin samat naamat täällä huutamassa sen minulle ja jo tiedän mitä ajat takaa...No sitten ööö....Mä olin pari viikkoa sittenkin shoppailemassa mutta vähän enemmän kuin sen yhden, muut päivät sisustin, apua shoppailu taas ja vielä synttäri ja joululahjat ai ai aiii!!!! Miksi helkkarissa kysytte mitä ostin, mitäs se muuten edes kuuluu tähän aloituksen, kun kysymys oli, kauanko kestää että rahat mun tilillä? Mutta eikun se oli pakko kysyä että kanalaumaa voi taas aloittaa kaakattamaan. Hitsi miten kyllästyttää jo nämä kananmaisia mammoja jotka täällä palstalla 24/7. Sorry oli pakko! Ja mukavaa iltapäivän jatkoa, koitaa nauttia!
 
Why? Taisit luulla että kerron täällä joka ostoksesta, siksi senkin aloituksen tein, eikö? Ainakin samat naamat täällä huutamassa sen minulle ja jo tiedän mitä ajat takaa...No sitten ööö....Mä olin pari viikkoa sittenkin shoppailemassa mutta vähän enemmän kuin sen yhden, muut päivät sisustin, apua shoppailu taas ja vielä synttäri ja joululahjat ai ai aiii!!!! Miksi helkkarissa kysytte mitä ostin, mitäs se muuten edes kuuluu tähän aloituksen, kun kysymys oli, kauanko kestää että rahat mun tilillä? Mutta eikun se oli pakko kysyä että kanalaumaa voi taas aloittaa kaakattamaan. Hitsi miten kyllästyttää jo nämä kananmaisia mammoja jotka täällä palstalla 24/7. Sorry oli pakko! Ja mukavaa iltapäivän jatkoa, koitaa nauttia!
Rauhoitu hyvä emäntä :LOL:
En ole kysynyt ikinä sinulta, mitä olet ostanut; sen kerrot kyllä aina kysymättäkin.
Mutta oikeasti; onhan tuo vähän naurettavaa, että joka toisessa viestissä pälätät jostain veskoista, mitä olet ostanut, ja sitten joka toisessa itket tuohtuneena sitä, kun joku ihmettelee laukkuostoksiasi.
Oikeasti päättymätön kehä, jonka pyöräytät käyntiin aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Rauhoitu hyvä emäntä :LOL:
En ole kysynyt ikinä sinulta, mitä olet ostanut; sen kerrot kyllä aina kysymättäkin.
Mutta oikeasti; onhan tuo vähän naurettavaa, että joka toisessa viestissä pälätät jostain veskoista, mitä olet ostanut, ja sitten joka toisessa itket tuohtuneena sitä, kun joku ihmettelee laukkuostoksiasi.
Oikeasti päättymätön kehä, jonka pyöräytät käyntiin aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...
Missä mä itken? :D
Puhutko aloituksesta mitä tein missä joku mielenvikainen Auditor soittelee kauppoihin minusta ja soittaa mun kavereille? Minun ei kuule tarvitse itkeä, sellaisiin kun löytyy keinoja, millä näitä saa taas maan pinnalle. Älä edes vitsi, tämä sun viesti on aika naurettava.
Millä tavalla mun pitäisi rahoitua jos olenkin tarpeeksi rauhallinen vai luuletko että mä jossain siellä näppäimistön takana, hermostun teidän kirjoituksille, istun vihaisen ja punaisena ja vastan teille? Minua naurettaa kuinka typerää porukkaa täällä löytyy ja kuinka edes jaksa elää netissä koko elämä? Koskee myös sinua, kun olet myös mun jokaisessa aloituksessa, vaikka monesti annoit ymmärtää ettei mun aloitukset oikein kiinnostaa.
 
Missä mä itken? :D
Puhutko aloituksesta mitä tein missä joku mielenvikainen Auditor soittelee kauppoihin minusta ja soittaa mun kavereille? Minun ei kuule tarvitse itkeä, sellaisiin kun löytyy keinoja, millä näitä saa taas maan pinnalle. Älä edes vitsi, tämä sun viesti on aika naurettava.
Millä tavalla mun pitäisi rahoitua jos olenkin tarpeeksi rauhallinen vai luuletko että mä jossain siellä näppäimistön takana, hermostun teidän kirjoituksille, istun vihaisen ja punaisena ja vastan teille? Minua naurettaa kuinka typerää porukkaa täällä löytyy ja kuinka edes jaksa elää netissä koko elämä? Koskee myös sinua, kun olet myös mun jokaisessa aloituksessa, vaikka monesti annoit ymmärtää ettei mun aloitukset oikein kiinnostaa.
Kyllä sinä nyt aika kiihtyneeltä vaikutat...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija Balla
Ja välillä hän on raskaana :LOL: . Siis niin päätöntä meininkiä, että vain hullu uskoo noi jutut todeksi. Ja sitten noista veskoista ... vain ihan täys pimee ostaa niitä netistä.
 
Ja välillä hän on raskaana :LOL: . Siis niin päätöntä meininkiä, että vain hullu uskoo noi jutut todeksi. Ja sitten noista veskoista ... vain ihan täys pimee ostaa niitä netistä.
Niin olenkn silloin tällöin raskaana, niin kuin nytkin pian jo puolessa välissä :). Mun laukut 95% ostettuja liikkeistä ja vain ehkä joku 5% Ebaysta tai foorumeilta, missä muut merkkituotteiden hulluja niin kuin itse. En vaan kuule halua enkä jaksa ihan Hawajille lähteä sen laukun takia, mielummin ostan sen myyjältä joka tavoittaa myyntiä voittolla, koska kyseessä on erikois tuote.
 
vierailija
Niin olenkn silloin tällöin raskaana, niin kuin nytkin pian jo puolessa välissä :). Mun laukut 95% ostettuja liikkeistä ja vain ehkä joku 5% Ebaysta tai foorumeilta, missä muut merkkituotteiden hulluja niin kuin itse. En vaan kuule halua enkä jaksa ihan Hawajille lähteä sen laukun takia, mielummin ostan sen myyjältä joka tavoittaa myyntiä voittolla, koska kyseessä on erikois tuote.
Onko vauvat sulle samanlaisia kertakäyttötuotteita kuin lv-laukut?
 
vierailija
lv laukut kun eivät ole sale kasseja, vauvatkin eivät ole tavaraa......etkö vielä tyhmempää keksinyt? :geek:
Jaa mutta kyllä se vähän haiskahtaa siltä että sä keräilet vauvoja kuin joitain laukkuja. Asenne sulla sellanen että oops vaan, olen taas paksuna, kuinkas tässä nyt näin kävi, ja sama on toistunut viisi kertaa. Aika välinpitämätöntä. Hyvin joku tossa ylempänä kuvasi miten sä sitten vauvojasi kohtelet kuin tavaroita. Liihottelet pitkin maailmaa ja lykkäät ne jonkun toisen vastuksille.
 
vierailija
Niin olenkn silloin tällöin raskaana, niin kuin nytkin pian jo puolessa välissä :). Mun laukut 95% ostettuja liikkeistä ja vain ehkä joku 5% Ebaysta tai foorumeilta, missä muut merkkituotteiden hulluja niin kuin itse. En vaan kuule halua enkä jaksa ihan Hawajille lähteä sen laukun takia, mielummin ostan sen myyjältä joka tavoittaa myyntiä voittolla, koska kyseessä on erikois tuote.
Onnea, olet ollut tosi ahkera. Viisi lasta kolmekymppisellä naisella on oikea nappisuoritus, jos on vain silloin tällöin raskaana.
 

Yhteistyössä