The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ainahan sitä voi kierrellä ja kaarrella vastauksessaan.(y) Eikä sitä koskaan tiedä mistä sen jonkun ihanan ihmisen löytää. Rakkaushan on kiva juttu, onnittelut teille.:love:
Jukupätkä:), meinaatko että mussa vois olla saumaa poliitikoksi :D

No ei kyllä olis, höpöttelisin ohi suun kaikki jutut mitään tajuamatta :D..on ne toimittajat ja kaikenmaailman kyselijät niin ovelia:sneaky:..

Mutta oikeessa oot siinä että ikinäkoskaanmilloinkaan ei tiiä mitä tapahtuu ja ketä elämäänsä saa :). Ja rakkaushan on...no, rakkautta:love:

Maailman ihanin tunne :)<3
 
Mä olen pahuksen huono jakamaan. Et ei mua kovin suureen haaremiin saa. Joulupukki viel menettelee.
..tassa nyt kukaan mitaan haaremeita :D...tai onhan tassa meilla ihan sujuvasti taa ketjuhaaremi johon naemma tulee ja menee vakea miten sattuu, eika haittaa niin ketaan eika mitaan :)

Mistahan hiiesta toi joulupukkikin tuli muuten mieleeni :cautious:...tottahan on se, etta sen kanssa pitaa ryhtya lammittelemaan suhdetta ja olemaan valeissa muttamutta...kaitpa tassa on aikaa johonkin ryhtiliikkeeseen, jos sais vaikka noilta lapsilta siihen oppia :), ne kun on ihania :love:...mulla on viela matkaa siihen.
 
juu, näin on - pakastimella kestää käyä aika monesti ennenku pohja paistaa

saa alkaa jännäämään että onnistuuko pujottelun MC
Se on hyva herkutella lihapadoilla pakkasen paukkuessa :)

Millonkas pujottelun MC pitas startata? Kovastihan nuo ennustelevat etta nyt tulis pakkasta ja satelis lunta ja jopa niin etta tulevien pakkasten myota maahankin jais. Mika nyt ois vain ihan kiva juttu (y), taa loskalitsis kun ei ollenkaan ole mieltaylentavaa...
 
Se on hyva herkutella lihapadoilla pakkasen paukkuessa :)

Millonkas pujottelun MC pitas startata? Kovastihan nuo ennustelevat etta nyt tulis pakkasta ja satelis lunta ja jopa niin etta tulevien pakkasten myota maahankin jais. Mika nyt ois vain ihan kiva juttu (y), taa loskalitsis kun ei ollenkaan ole mieltaylentavaa...
kisat on 2vk päästä ja ens vkl on tsekkauspiste että onko rinteessä riittävän paksu jääkerros
 
kisat on 2vk päästä ja ens vkl on tsekkauspiste että onko rinteessä riittävän paksu jääkerros
Miltas siella muuten nayttaa? Onko siella ollenkaan enaa lunta vai ehtiko ne sieltakin jo sulaa pois?

Onhan se sitten jannanpaikkaa kylla, luulen etta narskutellaan kynsia kyynarpaita myoten pitkin ens viikkoa ja jarkkaajat varmaan veivaa rautakankisen letkeilla lanteilla pakkasastetansseja :D...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä