The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Muikka mui :)

Ja... * * * * * * ...tommosia miljuunasti taivaalta:love:...ja maassakin jo aimo annos ja kenkien alla narskuu ja lumipalloja voi tehdä ja pikkuruisen lumiukkosen jajaja....lunta:love:!!

Ihunaa:)(y)!!

Ja päiväteetäkin tähän väliin :)
 
Lauluhan on Kulkuset, Kulkuset :love:

and yes babe, life is good..i feel butterflies everywhere *hyrisee*:love::barefoot:
Vai vielä kulkuset :D...!

Mun pääkkösessä on soinut siitä lähtein kun ensimmäisen hiutaleen näin "hiljaa leijuu maahan hiutaleet..."...voi että!!!!*kaappas Ellusen haliotteeseen ja sitten pyörittää ympäri niin että perhoset täräjää* Lunta! Kässääksä:)?!

..jaa..sulle taitaa olla sitten se ja sama mut vastailee koska sä luetkin vaan perhosia:cautious:...mutta anna mennä vaan nuin(y), perhosetkin on :love:
 
No olisihan se lumi kivaa, mutta mitä se tämä nyt sitten on. Vettä ja jokunen märkä rätti. Ei oikein riemastuta.Pitää olla joko tai.
..mutta otapa tuo tommosena pienenä - laihanlainenhan tuo kyllä on, myönnetään- melkein lähestulkoon esimaistiaisena :)..että on sitä kiinteempää valkosta sinnekin tulossa jonakin päivänä (y)

Lämpimästi vaan päälle kuitenkin ja hymyä nassuun :)
 
Vai vielä kulkuset :D...!

Mun pääkkösessä on soinut siitä lähtein kun ensimmäisen hiutaleen näin "hiljaa leijuu maahan hiutaleet..."...voi että!!!!*kaappas Ellusen haliotteeseen ja sitten pyörittää ympäri niin että perhoset täräjää* Lunta! Kässääksä:)?!

..jaa..sulle taitaa olla sitten se ja sama mut vastailee koska sä luetkin vaan perhosia:cautious:...mutta anna mennä vaan nuin(y), perhosetkin on :love:
Ihana nainen :D *tanssii mukana ja pyörii hiukset tuulessa hulmuten* :D
Kyllä Päätönkin on onnellinen oikeesti ja Majuri, ne ei vaan kässää sitä vielä :sneaky:
 
:ROFLMAO:
mä käsitän kyllä ihan varmasti. :cautious:
No ihunaa :)*kaappasee pääkkö..eikäkun päättömänkin hillittömän hurjaan hutunkeittopiiritanssiin ja ojentaa kätösiin lämpimät lapaset ja opastaa lumipallojen tekemisessä...jotta voi plätsäyttää semmosen hellästi sinnepäin kokoon puristellun paakkuraisen kohti Ellusen peff..nääh, liian tavallista:sneaky:..ei muuta kuin lumet huppuun vaan :D:sneaky:...molemmille:D ja Majuria mä tähtään peffaseen*
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Huomenna olis vuositarkastus hoitajalla,saa nähä tuleeko noottia vai mitä tai jotain muutoksia lääkityksiin
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä