sanos muutaOkei, voitit. Mä oon niin täynnä räkää ja pöpöjä, etten jaksais valvoo yhtään. Talviunet ois 5/5.
sanos muutaOkei, voitit. Mä oon niin täynnä räkää ja pöpöjä, etten jaksais valvoo yhtään. Talviunet ois 5/5.
Niimpä nousee meilläkin n 30 € + saunamaksu nousee parilla eurollaPerkele, tuli sit postilootaan ilmotus, että ens vuoden alusta vuokra taas nousee
ParantumisiaOkei, voitit. Mä oon niin täynnä räkää ja pöpöjä, etten jaksais valvoo yhtään. Talviunet ois 5/5.
Päivää sinä onnellinenNiin ja päivää
Täällä sataa lunta
..mikä viisu että tiiän täällä valmistautua hillittömään joraukseen ja lanteitten ketkuttelemiseen ...Ihanaa kun tulee lunta !! Laulu on omistettu kaikille jotka ovat tästä asiasta yhtä onnellisia kuin minä , eli esim @päätön ja @Hra Majuri this song is for you guys...enjoy
Lauluhan on Kulkuset, Kulkuset..mikä viisu että tiiän täällä valmistautua hillittömään joraukseen ja lanteitten ketkuttelemiseen ...
Ja mui Ellunen*huiskuttaa*...life is good ?
Vai vielä kulkuset ...!Lauluhan on Kulkuset, Kulkuset
and yes babe, life is good..i feel butterflies everywhere *hyrisee*
..mutta otapa tuo tommosena pienenä - laihanlainenhan tuo kyllä on, myönnetään- melkein lähestulkoon esimaistiaisena ..että on sitä kiinteempää valkosta sinnekin tulossa jonakin päivänäNo olisihan se lumi kivaa, mutta mitä se tämä nyt sitten on. Vettä ja jokunen märkä rätti. Ei oikein riemastuta.Pitää olla joko tai.
Lunta! Kässääksä?!
Ihana nainen *tanssii mukana ja pyörii hiukset tuulessa hulmuten*Vai vielä kulkuset ...!
Mun pääkkösessä on soinut siitä lähtein kun ensimmäisen hiutaleen näin "hiljaa leijuu maahan hiutaleet..."...voi että!!!!*kaappas Ellusen haliotteeseen ja sitten pyörittää ympäri niin että perhoset täräjää* Lunta! Kässääksä?!
..jaa..sulle taitaa olla sitten se ja sama mut vastailee koska sä luetkin vaan perhosia...mutta anna mennä vaan nuin, perhosetkin on
No ihunaa *kaappasee pääkkö..eikäkun päättömänkin hillittömän hurjaan hutunkeittopiiritanssiin ja ojentaa kätösiin lämpimät lapaset ja opastaa lumipallojen tekemisessä...jotta voi plätsäyttää semmosen hellästi sinnepäin kokoon puristellun paakkuraisen kohti Ellusen peff..nääh, liian tavallista..ei muuta kuin lumet huppuun vaan ...molemmille ja Majuria mä tähtään peffaseen*
mä käsitän kyllä ihan varmasti.
Jep, joillakin miehillä käy sytytys ja kässääminen hitaammanpuoleisella tahdilla ...mutta sitten kun hoksaavat niin sehän on....aivan toinen juttu se !Ihana nainen *tanssii mukana ja pyörii hiukset tuulessa hulmuten*
Kyllä Päätönkin on onnellinen oikeesti ja Majuri, ne ei vaan kässää sitä vielä
mikäSssssss kun lakkas toimimasta
No mikähän...mun ääsmikä
Persaus ?No mikähän...mun ääs