juuh, lykkää vaan mahollisimman likelle joulua se vaihtoEi se auta kun ettii joku joka ne vaihtais jossain välissä,vielä nyt ihan viittis...ja kai noi renkaatkin pitäs johonki saada säilöön.
Jos et ite vaihda alle, niin vie rengasliikkeeseen tai vaihtaahan ne esim ammattikouluissakin. Vaihtoehtoja on monia jos et löydä sitä Jokusta...Ei se auta kun ettii joku joka ne vaihtais jossain välissä,vielä nyt ihan viittis...ja kai noi renkaatkin pitäs johonki saada säilöön.
Ajattelin säästää juhannukseen asti.juuh, lykkää vaan mahollisimman likelle joulua se vaihto
mitä myöhempään vaihtaa ni sitä helpommin se käy
pakkohan ne on viedä liikkeeseen kun ketään muutakaa enää ole kuka vaihtais.Jos et ite vaihda alle, niin vie rengasliikkeeseen tai vaihtaahan ne esim ammattikouluissakin. Vaihtoehtoja on monia jos et löydä sitä Jokusta...
..mutta sitä tiiä jos siellä oliski semmonen kiva asentaja ...pakkohan ne on viedä liikkeeseen kun ketään muutakaa enää ole kuka vaihtais.
Parantumaton romantikko..mutta sitä tiiä jos siellä oliski semmonen kiva asentaja ...
...jaaParantumaton romantikko
Mitä mä just luin???Ajattelin säästää juhannukseen asti.
Mitä siitä nyt pitäs tykätäMitä mä just luin???
Mitäs luulet tuoreen treffikumppanisi tosta tykkäävän, täh?
hei mä luulin ensiks että toi on joku vitsi mutta itseasiassa täytyy kyllä tunnustaa, että ihanan kuuloista
Nehän on tehneet yhen biisin miustakihei mä luulin ensiks että toi on joku vitsi mutta itseasiassa täytyy kyllä tunnustaa, että ihanan kuuloista
Vai oliko se tää? EmmuistaNehän on tehneet yhen biisin miustaki
Tuossa on biisi joka on tehty minustaVai oliko se tää? Emmuista