Etkä nää...kun käperryt vain entistä tiukemmin ja lähemmäks miehen kainalossa...jo on kumma jos ei siinä rutistuksessa kaikenmaailman klovniviritelmät kaikkoa kauas pois...!Nään varmaan painajaisia kauheista klovneista
Etkä nää...kun käperryt vain entistä tiukemmin ja lähemmäks miehen kainalossa...jo on kumma jos ei siinä rutistuksessa kaikenmaailman klovniviritelmät kaikkoa kauas pois...!Nään varmaan painajaisia kauheista klovneista
Mulla on täydet lomat. Otin lomaa koska teinilläkin oli loma.Lomia on liikaa. Kesäloma syysloma joululoma hiihtoloma sairausloma, mitä kaikkea niitä onkaan
Kauniita unia*pus*Nukkumaan, öitä.
Hyvää yötä ja kauniita uniaNukkumaan, öitä.
Ei sitä tiiä,nuo klovnit niin salakalavia otuksia,että putkahtaavat esille,ku vähiten oottaaEtkä nää...kun käperryt vain entistä tiukemmin ja lähemmäks miehen kainalossa...jo on kumma jos ei siinä rutistuksessa kaikenmaailman klovniviritelmät kaikkoa kauas pois...!
Totta vissiin tuokin mutta ihan satavarma oon siitä että jos uniisi moinen tulee pelottelemaan, niin mister kais saa ne kyllä häädetyksi sata nolla kevyesti tiukentamalla otettaan sinustaEi sitä tiiä,nuo klovnit niin salakalavia otuksia,että putkahtaavat esille,ku vähiten oottaa
Ei sitä tiiä,nuo klovnit niin salakalavia otuksia,että putkahtaavat esille,ku vähiten oottaa
Mun tulee aika huonosti katottua, siis kattomalla katottua, telkkaria, joten oon ihan surkeista surkeinta kahvipöytäseuraa mitä tulee telkkariohjelmista tai-sarjoista juttelemiseen...kiva toi maikkarin uus sarja
ex onnelliset
samma häär, en kato enää paljoo mtn suoraan telkkaristMun tulee aika huonosti katottua, siis kattomalla katottua, telkkaria, joten oon ihan surkeista surkeinta kahvipöytäseuraa mitä tulee telkkariohjelmista tai-sarjoista juttelemiseen...
Aaa..mutta netin kautta sitten enempi vai ?samma häär, en kato enää paljoo mtn suoraan telkkarist
Kyllä sinä oleellisen tiedät.Mun tulee aika huonosti katottua, siis kattomalla katottua, telkkaria, joten oon ihan surkeista surkeinta kahvipöytäseuraa mitä tulee telkkariohjelmista tai-sarjoista juttelemiseen...
No joo, niin tekiKyllä sinä oleellisen tiedät.
Eli sen, että Bond pisti just äsken taas kerran maailman hetkeksi raiteilleen.
Sen vuoksi hän on Bond. Ei Matti Meikäläinen tommoiseen pystyiskään.No joo, niin teki
Tellus turvassa taas kun on oikea mies oikeassa paikassa ja ihan aina. Kuinka se onnistuukaan...
Kyllä se Matti Meikäläinenkin saa melkoisen hyvin maailman paikoilleen ja tuurillaan jonkun toisenkin - katopa kun on niitä ihanan tavallisia tosiarjen bondsankareita...jopa samanlaisine silmineenkin...Sen vuoksi hän on Bond. Ei Matti Meikäläinen tommoiseen pystyiskään.
Eikä MattiMeikäläisillä oo edes tommoisia silmiä...
Hyvät yöt ja kauniit unetMä lähden uneksimaan kauniita ...
Eli hyyveli yyteleitä sulle ja nuku hyvin *pus*
pienillä teoilla saa pienesti naisia, isoilla isostiKyllä se Matti Meikäläinenkin saa melkoisen hyvin maailman paikoilleen ja tuurillaan jonkun toisenkin - katopa kun on niitä ihanan tavallisia tosiarjen bondsankareita...jopa samanlaisine silmineenkin...
Aina tekojen ei tarvitse olla suuria, ne pienetkin teot saavat isoja aikaiseksi ja elon mallilleen
vittuillessaan sallalaiset anto pienoselle suolle mahtipontisen nimenmitäs toi nimi tarkoittaa
Äteritsiputeritsipuolilautatsijänkä – Wikipedia