Relaatio 149

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
minähän en kotimaisia telkkariohjelmia juurikaan katsele joten tuo Uusi päivä-ruutu on ollut täyttä hepreaa, paljon on siellä puutteita. Apua kaipailen seuraaviin

th th 9 7 7 (kuvauspaikka? ei löydy, rautalankaa)
MA-AH-AM 9 7
LK 14
LK 10 9
pääsanasta 10 5 (vastasanoja löytyy mutta ei tätä)
pääsanasta 10 12

vierailija
minähän en kotimaisia telkkariohjelmia juurikaan katsele joten tuo Uusi päivä-ruutu on ollut täyttä hepreaa, paljon on siellä puutteita. Apua kaipailen seuraaviin

th th 9 7 7 (kuvauspaikka? ei löydy, rautalankaa) Rautalanka alkaa: Yhdistä ravitsemusliike, Niagaran putousten englanninkiellisen version loppuosan suomenkielinen genetiivi ja paikka, jossa otetaan olutta ulkoilmassa. Rautalanka päättyy
MA-AH-AM 9 7 Olisiko kuitenkin 9+8,mikäli olen oikein kartalla. Se puuttuu.
LK 14 'musikkalisen äänenkäytönkouluttaja'
LK 10 9 Tapahtumapaikkakunnan unisex-lauluryhmä
pääsanasta 10 5 (vastasanoja löytyy mutta ei tätä) Tapahtumapaikkakunnan oppilaitos
pääsanasta 10 12 Tapahtumapaikkakunnan 'arvauskeskus'
Toivottavasti tulit myös apua saamaan.

vierailija
Minulta puuttuu myös nuo edellämainitut Ranskan ja Uuden päivän hankalat sanat. Pyytäisin kuitenkin rautalankaa seuraaviin, muutaman päivän vaivanneisiin, ongelmakohtiin:
Sää: Lu Ve Rä 8
Pohjoismaat: Es Jä 12

vierailija
Minulta puuttuu myös nuo edellämainitut Ranskan ja Uuden päivän hankalat sanat. Pyytäisin kuitenkin rautalankaa seuraaviin, muutaman päivän vaivanneisiin, ongelmakohtiin:
Sää: Lu Ve Rä 8
Pohjoismaat: Es Jä 12, tämä oli itselleni hieman outo yhdyssana, mutta alkaa sillä, mikä on tuo E:n sisällä ja loppuosa on sana Jä
Muut puuttuu ja lisäksi monta päivää on vaivannut
Imitaattori
JuTa 23 Jä, kaikki mahdolliset yhdyssanahirviöt kokeiltu?

muistakin osioista puuttuu, mutta yritän vielä itse keksiä :)

mulla olis tuossa muutama ruutu joista puuttuu vaan yksi sana, niihin jotain vinkkejä jos joltain irtoais :giggle::LOL:

uusi päivä:
MA-AM-ES-ra fa te 9 8 (olisko joku ravintola?)

pohjoismaat:
al-la 11 5 (ratakiskotyyppistä ratkaisua kaipailisin tähän, ei annetut vinkit ole oikeen uponneet)

ankkalinna:
MM-mi ko 8

satu:
äi pu 7 5 11

komedia:
vu-v hi hi 5 6 (kysymys- ja lainausmerkillinen)

sinfonia:
ur 14

annan apua jos pystyn, olen tosin niin jäljessä ettei ehkä musta ole auttajaksi :(

Yhteistyössä