Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Huomenta naiset. Aamulla superherkällä first responsella tuli enää tosi haalea haamu näkyviin eli uuteen kiertoon. Mutta kyllä se tästä taas , ovistikkujen tilailuun ja uutta tärppiä odotellaan :)
Maarit saattaapi olla , mulla lorahti vielä eiöen kerran meinaan tummaa verta ja mustia hyytymoä kauhee määrä ja siitäpä arvasin tän aamun testin tilanteen.. :/
 
@Siltsu Kunnalliselle joo. Jonotella ei onneks tarvi. Kun kuukausi takaperin soitin, pistettiin heti labraan lähetteet mun verikokeisiin ja varattiin lääkäriaika niin, että kierto on varmasti ohi ja labratulokset valmiit, että kuulen ne sitte lääkäriltä.
Mutta tunne siitä, etten enää koskaan näe plussaa testissä, vahvistuu entisestään. :( Yks pieni ihminen olis kuitenki niin suuri toive, eikä vaan mun, vaan myös miehen ja kuopuksen, joka niin kovasti tahtois olla myös isosisko, eikä vaan pikkusisko.
 
Yrittäjä, siellä haamuilee:love:

Ja jo taustalla pitempään pyörineet ehkä muistaakin minut. Toisen lapsen yritystä nyt 1v3kk, keskiviikkona oli ensimmäinen aika lapsettomuuspolille. Koska Clomia on mennyt jo 4 kiertoa, ensi kierrossa alotetaan letrot, irrotuspiikki ja eka insiminaatio. Pitää kyl sanoa et nopeeta toimintaa! (y)
Tsemppiä ja kaikille vauvapölyä! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin ja Siltsu
@Siltsu Kunnalliselle joo. Jonotella ei onneks tarvi. Kun kuukausi takaperin soitin, pistettiin heti labraan lähetteet mun verikokeisiin ja varattiin lääkäriaika niin, että kierto on varmasti ohi ja labratulokset valmiit, että kuulen ne sitte lääkäriltä.
Mutta tunne siitä, etten enää koskaan näe plussaa testissä, vahvistuu entisestään. :( Yks pieni ihminen olis kuitenki niin suuri toive, eikä vaan mun, vaan myös miehen ja kuopuksen, joka niin kovasti tahtois olla myös isosisko, eikä vaan pikkusisko.
Täällä kans niin hirveen kova kaipuu vielä yhdelle vauvalle ♡ ja samoin nuo lapset kovasti puhuu kuinka vielä yksi vauva pitäisi olla.. jotenki kolahti nyt iso harmitus kun tajus että ei vauvaa tuu vielä ja uudestaan pitää yrittää vaan..
 

Yhteistyössä