Tuttu on suomen suurituloisimpia nuoria ja ajelee jollain pienellä toyotalla joka ole edes uus

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis ihan oikeesti!! Mä sain tietää että yksi puolituttu (meillä on yhteinen kaveri) kuuluu Suomen suurituloisimpii nuoriin aikuisiin. Pääomatulot toista sataa tonnia ja normit ansiotulot päälle.
Se ajelee ihan tosissaan jollain varmaa vähintää 5v vanhalla pienellä toitsulla. Helvetti mikä idiootti.

Vaatteet joo ihan kivoja ja sit käyttää jotain louis vuittonin laukkuja, jotka oli muotia öööö joskus?

Tekee leipä työtään jonain hoitajana tms hahaha

Kaikille ei raha sovi näköjää

vierailija
Sinulle ei ainakaan raha sopisi, kun sillä pitäisi pröystäillä. 5 v ei ole autolla vielä ikä eikä mikään. Hänellä on oikeus käyttä rahansa miten haluaa. Törsäämällä sen saa menemään äkkiä. Ja onko hänellä sitä rahaa välttämättä niin käytössä, tönöön saa menemään miljoonia äkkiä.

vierailija
Siis ihan oikeesti!! Mä sain tietää että yksi puolituttu (meillä on yhteinen kaveri) kuuluu Suomen suurituloisimpii nuoriin aikuisiin. Pääomatulot toista sataa tonnia ja normit ansiotulot päälle.
Se ajelee ihan tosissaan jollain varmaa vähintää 5v vanhalla pienellä toitsulla. Helvetti mikä idiootti.

Vaatteet joo ihan kivoja ja sit käyttää jotain louis vuittonin laukkuja, jotka oli muotia öööö joskus?

Tekee leipä työtään jonain hoitajana tms hahaha

Kaikille ei raha sovi näköjää
Äly tekis ainakin sulle hyvää.

Ehkä hän on sen verran fiksu, että sijoittaa rahojaan ja laittaa eurot poikimaan. Toisin kuin sinä tekisit. Olet juuri sellainen ihminen, joka ei tajua rahasta mitään. Kuvittelet että kaikki rikkaat ovat joko homogeeninen ryhmä. Velaksi ne monet mersut ovat :)

Tämän on ihan pakko olla provo. Kaikki eivät halua premium autoja, vaan haluavat taloudellisen ja kestävän kulkuneuvon. Kaikkien ei tarvitse brassailla ja hakea onnea tavaroista.

Aika läpinäkyvä provo. Itse ajelisin kyllä edelleen pienellä ja taloudellisella, mutta ah, niin toimintavarmalla ja nykyaikaisin ominaisuuksin varustetulla pikkutoitsullani vaikka voittaisinkin lotossa pari milliä. Mutta juntti olenkin, tunnustan (y).

Yhteistyössä