Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Siltsu komppaan edelleen tota mun aiempaa vastausta, se että sulla vuotaa ei tarkoita että sulla olis menny kesken! Tiedän monia jolla on ollu normaalisti menkat useemman kuukauden eivätkä oo edes tietänyt olevansa raskaana.Kiinnostais nähä sun raskaustesti?
D mä yritin sitä lisätäkin jo mutta väitti tiedostoa liian suureksi.. hmm, puhelimella siis yritin lisätä..
 
Moi. Löysin tieni tänne, hätähousu kun olen tässä olisi kuva minun testistä... näitä oon tehnyt nyt kaksi, eri paketista molemmat testit... kuukautisten pitäisi alkaa ylihuomenna viimeistään... näettekö kukaan muu mitään? Antaako nää markettitestit herkästi viivanpaikkoja? katso liitettä 1235
Jotakin siinä näkyy.. Onko siinä väriä? Huonoilla silmillä kun katsoo niin ei ole varma.. Viivanpaikoista en tiedä kun ittellä ollut vain puhdasta negaa ja positiivista..
 
Se olis dpo 10 ja kp 31. Vessassa saa ravata kaiken aikaa ja maha on ku ilmapallo, eikä yhtään menkkaolo, mut en siltikään jaksa plussaan uskoo.
Kuopus täytti eilen 10v ja hänestä aikanaan sain toistaseks elämäni ainoan r-testiplussan. Sen jälkeen pelkkiä negoja. Joku mörri saa välillä ajatteleen, että tuskin koskaan enää plussaa saankaa.
Toiveet on kovat, mutta luotto niihin nolla.
 
Se olis dpo 10 ja kp 31. Vessassa saa ravata kaiken aikaa ja maha on ku ilmapallo, eikä yhtään menkkaolo, mut en siltikään jaksa plussaan uskoo.
Kuopus täytti eilen 10v ja hänestä aikanaan sain toistaseks elämäni ainoan r-testiplussan. Sen jälkeen pelkkiä negoja. Joku mörri saa välillä ajatteleen, että tuskin koskaan enää plussaa saankaa.
Toiveet on kovat, mutta luotto niihin nolla.
Voi kumpa se plussa sieltä tulis :) pidän peukkuja pystyssä!
 
Se olis dpo 10 ja kp 31. Vessassa saa ravata kaiken aikaa ja maha on ku ilmapallo, eikä yhtään menkkaolo, mut en siltikään jaksa plussaan uskoo.
Kuopus täytti eilen 10v ja hänestä aikanaan sain toistaseks elämäni ainoan r-testiplussan. Sen jälkeen pelkkiä negoja. Joku mörri saa välillä ajatteleen, että tuskin koskaan enää plussaa saankaa.
Toiveet on kovat, mutta luotto niihin nolla.
Ooo jännittävää !! Plussaa toivotaan :)

ON. Vuoto loppui eilen kestäen kokonaisuudessaan melkein 4 päivää, tänään tulee testejä ja saa nähdä poistuiko kaikkk raskausmateriaali vai onko näillä oireilla vielä syy.. huhhuh. Pitkä odotus :(
Ps. Te ketkä kokenu keskenmenon , koska oireet loppuu jos tämä sitä nyt oli??
 
Ooo jännittävää !! Plussaa toivotaan :)

ON. Vuoto loppui eilen kestäen kokonaisuudessaan melkein 4 päivää, tänään tulee testejä ja saa nähdä poistuiko kaikkk raskausmateriaali vai onko näillä oireilla vielä syy.. huhhuh. Pitkä odotus :(
Ps. Te ketkä kokenu keskenmenon , koska oireet loppuu jos tämä sitä nyt oli??
Sinulla oli kyllä melko vahva viiva kemialliseksi! Minulla näytti noin viikon verran hailakkaa, haalenevaa viivaa kunnes tasan rv5 alkoi vuoto ja 5+2 oli jo ihan nega testi. Toivon kovasti, että sinulla olisi kaikesta huolimatta asiat hyvin!

Ja jos uuteen kiertoon joudut, niin minulla lähti siitä kierto ihan normaalisti käyntiin. Heti seuraavasta tärppäsi tämä tyttö joka nyt masussa potkuttelee :)

Tsemppiä piinailuun!
 
  • Tykkää
Reactions: Hipiti
Sinulla oli kyllä melko vahva viiva kemialliseksi! Minulla näytti noin viikon verran hailakkaa, haalenevaa viivaa kunnes tasan rv5 alkoi vuoto ja 5+2 oli jo ihan nega testi. Toivon kovasti, että sinulla olisi kaikesta huolimatta asiat hyvin!

Ja jos uuteen kiertoon joudut, niin minulla lähti siitä kierto ihan normaalisti käyntiin. Heti seuraavasta tärppäsi tämä tyttö joka nyt masussa potkuttelee :)

Tsemppiä piinailuun!
Kiitos tsempeistä ♡
 
Ooo jännittävää !! Plussaa toivotaan :)

ON. Vuoto loppui eilen kestäen kokonaisuudessaan melkein 4 päivää, tänään tulee testejä ja saa nähdä poistuiko kaikkk raskausmateriaali vai onko näillä oireilla vielä syy.. huhhuh. Pitkä odotus :(
Ps. Te ketkä kokenu keskenmenon , koska oireet loppuu jos tämä sitä nyt oli??
Mulla keskenmenneessä ei raskausoireita ollut, sen takia alusta asti tuntuikin siltä ettei kaikki ole niinkuin pitää.. Vuotoa ja kipuja ei voinut kyllä verrata kuukautisiin vaan tiesi todellakin että keskenmenosta oli kyse.. Molemmissa onnistuneissa raskauksissa on ollut paljon vuotoja ja silti kaikki hyvin. Jaksan uskoa että kun testit teet näyttää positiivista :)
 
Estäkää mua!!! :D dpo9 ja koko ajan olisi mieli jo testata! Hulluksi meinaa tulla! Mielessäni jo mietin että josko vaikka koittaisi ovistestin tehdä, monelta kuullut että se saattaa näyttää raskauden jo ennen kuin rtesti näyttää..
 
Estäkää mua!!! :D dpo9 ja koko ajan olisi mieli jo testata! Hulluksi meinaa tulla! Mielessäni jo mietin että josko vaikka koittaisi ovistestin tehdä, monelta kuullut että se saattaa näyttää raskauden jo ennen kuin rtesti näyttää..
Mulla r-testi näytti haaleeta aikaisemmin, kun ovistesti plussaa. O-testi plussa vasta 4+0.
Tää siis edellisessä keskenmenneessä raskaudessa.

Täälläkin dpo 9. Arvaa vaan miten kädet meinaa väkisin mennä kaivamaan mun testipussukastani testin. :)
 
Mulla r-testi näytti haaleeta aikaisemmin, kun ovistesti plussaa. O-testi plussa vasta 4+0.
Tää siis edellisessä keskenmenneessä raskaudessa.

Täälläkin dpo 9. Arvaa vaan miten kädet meinaa väkisin mennä kaivamaan mun testipussukastani testin. :)
No ei sitte kannata sitä ovista teherä.. Mulla kans näytti edllises keskenmennees o-testi vahvaa plussaa mutta silloin näytti r-testikin jo.. Plussa o-testis näkyi pidempään ku r-testissä.

Täälä on kyllä jatkuvaa taistelua etten jo testaa :D ootko ajatellu koska testata?
 
Estäkää mua!!! :D dpo9 ja koko ajan olisi mieli jo testata! Hulluksi meinaa tulla! Mielessäni jo mietin että josko vaikka koittaisi ovistestin tehdä, monelta kuullut että se saattaa näyttää raskauden jo ennen kuin rtesti näyttää..
No todellaki teet !! :D

On. Päivän testi näytti mun mielestä haaleammalta jo kun eilinen eli eiköhän tässä uuteen kiertoon mennä , onneksi jotain sentään tapahtuu ♡ mutta olipahan elämäni ensimmäinen km, vaikka ikää jo 28 ja kolme lasta onneks jo ennestään:love:
 
No todellaki teet !! :D

On. Päivän testi näytti mun mielestä haaleammalta jo kun eilinen eli eiköhän tässä uuteen kiertoon mennä , onneksi jotain sentään tapahtuu ♡ mutta olipahan elämäni ensimmäinen km, vaikka ikää jo 28 ja kolme lasta onneks jo ennestään:love:
Oliko saman merkkinen testi? Kannattaa kuitenki ehkä viälä testata uudelleenki :)
Ollaanki sitten saman ikäisiä, mulla ennestään 2 lasta :)
 
@Siltsu Mikä tilanne? vieläkö vuoto on jatkunut ja onko viiva vahvistunut tai haalentunut? kiinnosta kovasti :)
@Hipiti Mulla tosi samat fiilikset, mä oon yrittäny tsempata itteeni että ei oo viel järkeä testata ja että vasta sit ku menkat on myöhässä,mut vaikeeta on olla testaamatta. Kuinka pitkä sun kierto on yleensä? Millon meinaat alkaa testailee?
 
No ei sitte kannata sitä ovista teherä.. Mulla kans näytti edllises keskenmennees o-testi vahvaa plussaa mutta silloin näytti r-testikin jo.. Plussa o-testis näkyi pidempään ku r-testissä.

Täälä on kyllä jatkuvaa taistelua etten jo testaa :D ootko ajatellu koska testata?
En mää tiiä... Ollaan lähdössä reissuun lauantaina ja maanantaina takas. Josko "unohtas" testit reissuun lähtiessä kotiin. :-D Vai testaisko ennen reissuun lähtöä. Vai huomenna...
Nyt just on tunne, että eipä se taida plussa tulla tässä kierrossa.
Vaikka viime kierrossa oli semmonen olo, että ensi kierto (eli tämä) olis se kierto <3... Mut ääh, ei oo. En usko.

Kyllähän siinä keskenmeenneessä (tuulimuna) eka haamunen (kuvaankin sain viivan näkyviin) tuli dpo 9... Mut ääh...
 
@Siltsu Mikä tilanne? vieläkö vuoto on jatkunut ja onko viiva vahvistunut tai haalentunut? kiinnosta kovasti :)
@Hipiti Mulla tosi samat fiilikset, mä oon yrittäny tsempata itteeni että ei oo viel järkeä testata ja että vasta sit ku menkat on myöhässä,mut vaikeeta on olla testaamatta. Kuinka pitkä sun kierto on yleensä? Millon meinaat alkaa testailee?
Mulla kierrot heittelee, 24-32.. Mutta aika vähän vertailu kelpoisia kiertoja kun melkeen aina ollut ehkäisy, 2 raskautta alkoi nopeasti ja nyt oli tuo km sekoittamassa.. Joskus aikaa sitte muistan että kierrot oli tosi pitkiä että siihen nähden nyt on pituus hyvällä mallilla.. Tänään siis dpo9 ja kp24.. Olin ajatellut että maanantaina testaisin jos ei menkat ennen sitä ala! Mutta on tämä odottelu kamalaa.. Tekisi mieli testata vaikka toisaalta pelkää niin sitä puhtaan valkoista testiä..
 

Yhteistyössä