Mitäs sellaiselle ihmiselle kuuluu vastata jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
se sanoo sinulle, tee abortti :LOL: ja sulla viikkoja 14+...sekä viisastelee ja haukku sua ja miestä että kuinka hulluja voimme olla, viides lapsi ja yrittäjät, mahdoton kohtalo...
Aina mietin mistä näitä oikein sikiää. Ikinä itse en kommentoinut kenenkään elämää, mutta tuntuu muiden kiinnostaa kaikki mitä joku toinen tekee...

Siihen kuuluu vastata että carpe diem - elä hetkessä horo. Sitten kun se kysyy että miten se nyt tähän liittyy, niin vastaat: ei nimi miestä pahenna, jollei mies nimeä. Se todennäköisesti sanoo jotain, että "nyt mä en yhtään ymmärrä". Sanot siihen vaan napakasti, että ei yliympäri mene korhosen hevosetkaan. Ne JUOKSEE.

Siihen loppuu utelut ja aborttien ehdottelemiset.

• Tykkää
Reactions: 666
se sanoo sinulle, tee abortti :LOL: ja sulla viikkoja 14+...sekä viisastelee ja haukku sua ja miestä että kuinka hulluja voimme olla, viides lapsi ja yrittäjät, mahdoton kohtalo...
Aina mietin mistä näitä oikein sikiää. Ikinä itse en kommentoinut kenenkään elämää, mutta tuntuu muiden kiinnostaa kaikki mitä joku toinen tekee...

Voit sanoa, että "mulle tuli tosta tosi paha mieli. Oli ilkeästi sanottu"

Siihen kuuluu vastata että carpe diem - elä hetkessä horo. Sitten kun se kysyy että miten se nyt tähän liittyy, niin vastaat: ei nimi miestä pahenna, jollei mies nimeä. Se todennäköisesti sanoo jotain, että "nyt mä en yhtään ymmärrä". Sanot siihen vaan napakasti, että ei yliympäri mene korhosen hevosetkaan. Ne JUOKSEE.

En ihan ymmärtänyt :D mutta varma just pitää puhua niin että tämä toinen ei tajua mitä tarkoitan...Nämä ihmiset vaan ovan niin inhottavia että mieli tekee muuta kun vain vastata takaisin, vielä kun hormoonit hyrrää...

Minulle oikeastaan edes pahaa mieli ei tulee, aina vaan mietin mitäs voisi sanoa takaisin ja vielä ilkeästi että eivät enää sellaista puhuu toisille...

Sulle ei tule paha mieli siitä, että joku toivoo sun lapsen kuolemaa, jota sä odotat ja kannat omassa vartalossasi?
Itse olisin sydänjuuriani myöten pahoillani. Mun on kovin vaikea ymmärtää, miksi kukaan sanoisi toiselle noin.
Mun on myös vaikea ymmärtää, miksi pitää olla "takaisin ilkeä" ja käyttäytyä huonosti, jos joku muukin niin tekee.
Kaikkein kovin tyyppi myöntää rehellisesti, että tekee pahaa, kun isketään vyön alle.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Sulle ei tule paha mieli siitä, että joku toivoo sun lapsen kuolemaa, jota sä odotat ja kannat omassa vartalossasi?
Itse olisin sydänjuuriani myöten pahoillani. Mun on kovin vaikea ymmärtää, miksi kukaan sanoisi toiselle noin.
Mun on myös vaikea ymmärtää, miksi pitää olla "takaisin ilkeä" ja käyttäytyä huonosti, jos joku muukin niin tekee.
Kaikkein kovin tyyppi myöntää rehellisesti, että tekee pahaa, kun isketään vyön alle.
Minulle ei tulee pahaa mieli siksi kun tiedän kyseinen ihminen on vain tyhmä. Koska kukaan normaali ikinä noin ei voi sanoa. Mä vaan aina mietin mitäs kuuluu tälläisessä tapauksessa oikein vastata. Jouduin taas sellaiseen tilanteseen viime viikolla, mutta kaikki mitä tein, hymyilin takaisin ja lähdin paikalta, hymyilin ihan hänen tyhmydelle, säälihymy se oli...

Minulle ei tulee pahaa mieli siksi kun tiedän kyseinen ihminen on vain tyhmä. Koska kukaan normaali ikinä noin ei voi sanoa. Mä vaan aina mietin mitäs kuuluu tälläisessä tapauksessa oikein vastata. Jouduin taas sellaiseen tilanteseen viime viikolla, mutta kaikki mitä tein, hymyilin takaisin ja lähdin paikalta, hymyilin ihan hänen tyhmydelle, säälihymy se oli...

No jos tämä ihminen on niin tyhmä, ettei ymmärrä mistään mitään, niin miksi sinä haluat vielä olla hänelle ilkeä? Eikö hän sitten jo kärsi omasta tyhmyydestään ihan tarpeeksi?

En mä ymmärrä. Jos oikeasti pidän jotakuta niin vajakkina, ettei se edes ymmärrä mitä se puhuu, niin ei mulla ole kyllä mitään kiinnostusta sanoa sellaiselle ihmiselle yhtään mitään. Tuommosista tulee ilmaa.
Sitten näköjään tein oikein, kun en sanonut mitään :D. Vaikka toisaalta ei olekaan kiinnostusta sanoa mitään, mutta toisaalta ne ihmiset ovat niin ärsyttäviä että tekis mieli jotain sanoa, vaikka että sääli kuinka tyhmä oot...

Sitten näköjään tein oikein, kun en sanonut mitään :D. Vaikka toisaalta ei olekaan kiinnostusta sanoa mitään, mutta toisaalta ne ihmiset ovat niin ärsyttäviä että tekis mieli jotain sanoa, vaikka että sääli kuinka tyhmä oot...

Kerroin vain miten minä todennäköisesti toimisin. Se ei ole välttämättä oikein :)
Kyllä sä itse tiedät mikä on paras tapa hoitaa tällaisia tilanteita. Luota vain itseesi.

Ei sun tartte sanoa yhtään mitään. Katot silmiin ja jos muu ei auta näytät keskaria ja jatkat elämääsi.

Onko yksi niistä hyvistä ystävistäni joita sinulla on pilvon pimein?

Tarvitseeko tuollaiselle ihmiselle sanoa mitään enää tuon jälkeen (paitsi ilmaista että on loukannut) ? Jos joku haluaa loukata noin niin itse deletoisin ihmisen elämästäni, jos taas olisi jostain syystä pakko nähdä, niin pitäisin etäisyyden ja pitäytyisin vain tiukasti asiassa.

Aivan loistava!:love:

Varmaankin riippuu siitä, miten keskustelu on ennen sitä mennyt. Eli jos olet kovasti puhunut, ettei raskaus nyt sovi yhtään kuvioihisi, ja että työtkin ovat epävarmoja ja mieskään ei haluasi, niin tuollaisen alustuksen jälkeen varmasti kuka tahansa keskustelukumppani ehdottaisi aborttia.

On sinulta tällekin palstalle tullut tästä raskaudesta aloituksia, joissa ikään kuin listaat syitä miksi raskaus on nyt kovin huono juttu, ja sitten ihmettelet kun vastaajat sanovat, että raskauden voi keskeyttääkin. Kai keskeytyskin on hyvä vaihtoehto huonossa tilanteessa, ellet sitten ole vain lämpimiksesi marissut ilman syytä.

Sosiaalityöntekijä joutuu työkseen neuvomaan asiakkaalle raskauden keskeytystä, mikäli asiakkaan elämäntilanne on kehno, eikä voida olettaa että tuleva lapsi saisi turvallisen kodin.

Varmaankin riippuu siitä, miten keskustelu on ennen sitä mennyt. Eli jos olet kovasti puhunut, ettei raskaus nyt sovi yhtään kuvioihisi, ja että työtkin ovat epävarmoja ja mieskään ei haluasi, niin tuollaisen alustuksen jälkeen varmasti kuka tahansa keskustelukumppani ehdottaisi aborttia.

On sinulta tällekin palstalle tullut tästä raskaudesta aloituksia, joissa ikään kuin listaat syitä miksi raskaus on nyt kovin huono juttu, ja sitten ihmettelet kun vastaajat sanovat, että raskauden voi keskeyttääkin. Kai keskeytyskin on hyvä vaihtoehto huonossa tilanteessa, ellet sitten ole vain lämpimiksesi marissut ilman syytä.

En ole sille sanonut yhtään mitään...

Sekä, totta puhut, mä en tykkää millään olla raskaana. Se on liian raskasta aikaa minulle. Ehkä ne ihmiset jotka voi hyvin raskauden aikana, kai ovat onnekkaita, itse en voi hyvin, lihon paljon mitä on raskasta, jatkuva pahoinvointi, heikkous ja muuta mitä kuuluu ja ei, mutta ei se tarkoita etten lapsista pitdä. Lapset ovat ihania ja tämä ihmee taas vatsassa. Pakko vaan jaksata. Mitäs tarkoitat että mies ei ole tyytyväinen? Jos mua, niin meillä kyllä toisinpäin:cautious: , mies voi ottaa vaikka vielä monta lasta lisääksi. Mutta itse tuskin vielä sen jälkeen jaksa olla taas raskaana, liian rankkaa lastenteko on, vaikka lapset ihania ovat.

Yhteistyössä