Niinku Majuri yllytti *osoittelee Majurin suuntaan* Sen syy, mä olen viaton..Ja sitomisleikit siis alkoivat tänään jo ennen puoltapäivää.
Niinku Majuri yllytti *osoittelee Majurin suuntaan* Sen syy, mä olen viaton..Ja sitomisleikit siis alkoivat tänään jo ennen puoltapäivää.
Opettaja huomautti, että verkkolehteä lukee muutkin kuin pk-seutulaiset, niin sen ei oo pakko rajoittua edes pääkaupunkiseutuun.On. Lauttalipun se toki vaatii. Tosin kahvilat ja ravintolat on sit turistihintaisia.
Mun mielestä ideasi on hemmetin hyvä.
Parasta siinä on se, että juttua ei tartte heti kirjoittaa aasta ööhön vaan juttua voi aina jatkaakertomalla, että tällä viikolla toimituksemme on löytänyt mm. seuraavia kohteita...
Pk- seudulla on moniakin paikkoja joista saa määräpäivinä euron lounaita joita vois ottaa artikkeliin kuin myös hyväksi havaittuja edullisia kirppiksiä. Tossahan saa tosiaan käyttää mielikuvitustaan.
Ei varmaankaan. Mut kirjoitelmasta tulee usean raamatun paksuinen jos jo alkaessa yrittää ettiä kaikkea mahdollista edullista kivaa ihan joka niemenmutkasta.Opettaja huomautti, että verkkolehteä lukee muutkin kuin pk-seutulaiset, niin sen ei oo pakko rajoittua edes pääkaupunkiseutuun.
Ei siitä olekaan tarkoitus tulla mitään luetteloa, vaan artikkeli. Ajattelin sellaista vähän joka paikassa jotain -tyyliä, et voisi nimetä muutaman tapahtuman muutamasta kaupungista. En tavoittele mitään matkaopasta ja turistireittiä.Ei varmaankaan. Mut kirjoitelmasta tulee usean raamatun paksuinen jos jo alkaessa yrittää ettiä kaikkea mahdollista edullista kivaa ihan joka niemenmutkasta.
Muutenkin kandee kirjoittaa vaikkapa kaupunginosittain tai jonkun loogisen matkareitin mukaan.
Minä- muoto on kans ihan relevantti vaihtoehto: "Käytiin lauantaina poikasen kanssa museossa x ja matkan varrella syötiin seurakunnan soppatykillä ilmaiset rokat. Sit hypättiin ykkösen ratikkaan ja käytiin ihmettelemässä Käpylän Taivaskallion bunkkereita ja haettiin kioskilta jätskit".
Oisko sen tarkotus olla jatkuva? Sillonhan vois tehdä semmosen tällä viikolla Jyväskylässä..Mikkelissä..Lappeenrannassa-tyyppisen jutunOpettaja huomautti, että verkkolehteä lukee muutkin kuin pk-seutulaiset, niin sen ei oo pakko rajoittua edes pääkaupunkiseutuun.
Ei sun matkaoppaaksi pidäkään ryhtyä. Tarkoitin sitä, että jos mä just nyt olen Helsingissä tai tulossa Helsinkiin niin ei mua samassa artikkelissa hirveesti Savonlinnan edullinen kiva kiinnosta.Ei siitä olekaan tarkoitus tulla mitään luetteloa, vaan artikkeli. Ajattelin sellaista vähän joka paikassa jotain -tyyliä, et voisi nimetä muutaman tapahtuman muutamasta kaupungista. En tavoittele mitään matkaopasta ja turistireittiä.
Mä sain eilen vähän outoja katseita kun vähän lankutin ja joogasin altaalla. Siellä ei oo yleensä ketään mut nyt tuli kaksi kälättävää mummoaKuules kun Pilates antaa sellasta notkeutta naisille, että siitä on miehillekin paljon iloa
Jos mä olen köyhä opiskelija ja asun vaikka Ylöjärvellä tai Pirkkalassa, niin ei mun mieltä kauheasti lämmitä lukea juttua mitä kivaa Helsingissä on. Mutta joo, se sitä nyt tältä erää.Ei sun matkaoppaaksi pidäkään ryhtyä. Tarkoitin sitä, että jos mä just nyt olen Helsingissä tai tulossa Helsinkiin niin ei mua samassa artikkelissa hirveesti Savonlinnan edullinen kiva kiinnosta.
Ei, kun kertapläjäys.Oisko sen tarkotus olla jatkuva? Sillonhan vois tehdä semmosen tällä viikolla Jyväskylässä..Mikkelissä..Lappeenrannassa-tyyppisen jutun
Voisko se sitten olla semmonen jossa on muutama tärppi useammasta opiskelijakaupungista?Ei, kun kertapläjäys.
Paheksun aiheetonta syyttelyäNiinku Majuri yllytti *osoittelee Majurin suuntaan* Sen syy, mä olen viaton..
awwHäpeän käytöstäni. Ihan aiheellista syyttelyä. Kiitos.
Mä saan molemmat jalat niskan taakse nykyäänMun selkä on niin jäykkä että pilates ei auta. Ei pysty enää kiemurtelemaan. Kädet ja jalat toimivat.
Mun peli on menetetty. Vanheneva ja raihinas.Mä saan molemmat jalat niskan taakse nykyään
Hömpsin pömpsin, pilatesta harrastaa paljon todella vanhat..sä olet vielä nuori nainen moneen vanhaan naiseen ja mieheen verrattunaMun peli on menetetty. Vanheneva ja raihinas.
Alaselässä on kulumia ja välilevyn rappeumia.Hömpsin pömpsin, pilatesta harrastaa paljon todella vanhat..sä olet vielä nuori nainen moneen vanhaan naiseen ja mieheen verrattuna
Mun heikko kohta on ehdottomasti alaselkä, sen kanssa pitää olla varovainen...muuten kuuluu vaan riks poks ja auts