Täällä myös hormoonihirviö niin kiukkunen kuin ampiainen mutta vaihtelevasti, Aamu ja päivät normaali, iltaisin kun väsymys painaa niin olen vihainen
voi ei.. mies osaa jo pitää väliä ettei tuu liian lähelle koska hermostun jo siitäkin
ärsyttää vaan kaikki iltaisin
.
Mä kanssa nälkäinen koko ajan syön ruokaa nykyään 3 lautallista päivässä, normaalisti syön 1lautallisen päiväruokaa 12 aikaan ja normi välipalat , yritän pitää linjat kurissa
. (Lapset ja miehellä normaali päiväruoka rytmi/ välipaloineen/ ilta,aamupalat)
Nykyään syön aamulla, päivällä, illalla, yöllä
koko ajan varmaan parin tunnin välein
pääsääntösesti koitan korvata ylimääräsen ruuan (turhat välipalat) mandariineillä ja tomaateilla mistä vaan hedelmistä ja vihanneksista mitkä maistuu.
Normaalisti olen nirppanokka ruuan suhteen ei oikein maistu mikään, nyt syön kaikkee mikä ei tee etovaa oloa pelkän hajun perusteella. Ruisleipä ja tomaatit, mandariinit nyt viime aikoina ollu parhaita ja syön koko ajan
.
Syön joka päivä tietty multitabs raskausvitskuja ja foolihappoa lisäksi.
Aika paljon viime aikoina paleltanu, oon ihan jäässä
.. väsymys painaa vaan iltaisin. Nukun tarvittaessa päikkärit jos päivällä törkee väsy iskee mutta vain jos saan pikku herran 10kk nukkumaan päikkärit samaan aikaan.
Mä kans mietin doppleria mutta toisaaltaan tunnen yleensä liikkeet 12-13rv niinkun viime raskaudessakin niin dopplerin käyttö jäisi itselleni lyhyeksi. Voip olla etten nyt sitä viitsti enää ostaa.
Mukavaa lauantaita kaikille toukokuun odottajille
HooKoo82 & papana 7+2 ♡