Voi ei Ei se vaan ole reilua! Jospa sitä saa uutta puhtia lapsettomuusklinikalla vierailun jälkeen...Täällä alkoi tiputtelu eli eipä taaskaan ollut meidän vuoro.
Niin, jotenkin vaan ahdistaa ajatus siitäkin rumbastaVoi ei Ei se vaan ole reilua! Jospa sitä saa uutta puhtia lapsettomuusklinikalla vierailun jälkeen...
Todellakin ahdistaa ajatus siitä rumbasta!!Niin, jotenkin vaan ahdistaa ajatus siitäkin rumbasta
Tsemppiä sullekkinTodellakin ahdistaa ajatus siitä rumbasta!!
Toivon, että myös mun kroppa pelästyy pelkkää ajatusta jostain toimenpiteistä ja tutkimuksista, niin että pamahdankin paniikissa "vahingossa" raskaaksi just ennen ton "operaation" alkamista. En tiiä...pelottavaa.
Itse menin ihan yksityiselle gynelle, kun olimme yrittäneet 6kk ja huomasin että kaikki ei oo ok. Tiputtelin pahimmillaan ovulaatiosta loppukiertoon. Tai todennäköisesti siis en ovuloinut edes. Tosiaan varasin tolloin, viime tammikuussa ajan ovulaation nurkille. Samalla sitten sanoin että katsoisitko onko mitään tapahtumassa, sanoi sitten että ei. :/ Meilläkin esikoinen tärppäs suht pian, 4 kierrosta ja olin sillon 21v. Suosittelen menemään, perustarkastukseen ja tosiaan että tiedät kasvaako siellä follia.Mullakin työkaveri sai iltatähden 40v ja puoli vuott tekivät tätä tyyppiä aktiivisesti. Olosuhteisiin nähden nopeasti tärppäs! Mulla tää yk10 tuntuu suoraan sanottuna siltä että mä en itse usko raskautumiseen ilman jotain tutkimuksia... En epäile että olis estettä mutta epäilen et jossain mättää... Eli pitääkö ekas mennä gynelle ja pystyykö gyne tarkistamaan että ovis tapahtuu vai mitä siellä tarkalleen ees voidaan todeta?
Eihän, sanoiko siis ettei halua nyt? Höh!Mun miehellä ilmeisesti nyt niin hirveet paineet asiasta ettei seksi otasujuakseen. Että mä ootan pari viikkoa menkkoja ja ens kierrossa katotaan mitä tapahtuu.