The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenia!

Mä näen niin omituisia ja pervoja (jopa omasta mielestäni!) unia nykyään. :confused: Johtuukohan tää siitä kun mulla niinko alkoivat menkat uudelleen. Joku hormonimyräkkä kentis.
..huomenia sinnekin :)

..ja miksei voisikin johtua? Oishan tuo toisaalta ihmekin, jos ne(hormonit) eivät uniinkin toisi omaa lisäänsä.. Tai siis vallankin uniin, koskapa eihän niitten olemassaoloa mistään muusta huomaakaan(y):rolleyes:.....( :D )
 
Huomenta :)..

Aamuteetä hissuksiin...ja sitten pitäs laittaa turskatti hösseliksikin*ufopääkkönen*:confused:...

Mitenhän mä tuonkin sain aikaiseksi että sunnuntaipäivä piti mennä aikatauluttamaan:cautious:...
Mulla on kolme neljästä sunnuntaista aikataulutettuja kun lapsoset pitää hoitaa puhtoisina ja puunattuina takaisin isälleen.

Oikeastaan aika hassua, miten pari pientä juttua mitkä pitää tapahtua tiettyyn aikaan, saavat koko vapaapäivän luonteeltaan erilaiseksi.
 
Mulla on kolme neljästä sunnuntaista aikataulutettuja kun lapsoset pitää hoitaa puhtoisina ja puunattuina takaisin isälleen.

Oikeastaan aika hassua, miten pari pientä juttua mitkä pitää tapahtua tiettyyn aikaan, saavat koko vapaapäivän luonteeltaan erilaiseksi.
Mmm..nojoo..tai just näin että tuleekin yllättäviä ei tavallisia muuttujia, jotka sitten tuovatkin tullessaan lisää yllätyksiä...

Mutta joo, tästäkin selviän...jotenkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Ei auta, nyt on laitettava ns.pökköä pesään. Jälleen tulee vaan semmonen olo, että toisinaan vois olla jopa hyväksi jos voisi kloonauttaa itsestään muutaman ylimääräisen kappaleen*ufopääkkönen*...jotka sitten haihtuisivat savuna ilmaan, kun tarve on ohi(y):D


Ettei tulis ylimäärästä ympäristörasitetta:cautious::D

Muikeeta päivää sulle:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Huomenta,aamupala ja kahvi nautittu :coffee:

Mulla jäi menkat sitten kahteen päivään:eek: kroppa taas temppuilee, taitaa keski-ikä hiipiä kimppuun :cautious::sneaky::unsure:

Mitähän sitä tänään tekis, siivoilisi vai laiskottelisi :X3::rolleyes::D
 
vierailija
Vastahan meillä oli syyspäivän tasaus ja valoa on ihan riittävästi kaikille! Kesäaikaa eletään vielä ja illan pimeys johtuu siitä! Pilvipeitto hämärtää myös, eikä vain syksy!
Kannattaa muuttaa sinne, missä lumi sataa maahan jo lokakuussa - ei ole pimeää puoleen vuoteen! Pillerimarkkinat ovat todenneet tehokkaaksi sen ikuisen kaamosmasennuksesta valittamisen, mikä tietysti etelä-Suomessa saattaakin vaivata monia. Musta asfaltti imee kaiken valon, tiedätte varmaan? Kellot ovat ihmisen keksintöä!
 
vierailija
Taidanpa lähtee pihalle
Niin mieki. Joutsenet lensi eilen pohjoiseen päin. Taitaa olla liian paljon vettä rannoilla, kun eivät laskeudu entisille paikoilleen: ei ole syötävää rantavesissä, ei yllä niihin! Eilen istutin syreenikujan uuden luistelukentän ympärille. Tänään täytyy tasoittaa ne mullat ja tehdä pieni laakea kumpu jokaisen taimen ympärille: sellainen, mihin keväällä aurinko saa paistaa suoraan, lämmittää sopivasti, myös kastematoja. Ja levitän lehtiroskaa jokaisen kummun päälle ison kasan. Tuossa puuhaa seuraavaan vesisateeseen saakka:)
---ei tartte toisten tykätä, mutta syksy on ihanaa aikaa(y)
 
Perkules sanon mä,tään kropan kanssa. Menkat alkoi uudestaan :(;)
Paska keho,hormoonit mikä liekkään syynä sitten. Lokakuun lopulla on hoitajan tapaaminen,ni kaipa sitä pitää vähän kysästä​
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä