Kanta.fi palvelussa näkyy kaksi käyntiä, vaikka en ole käynyt silloin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eilen huomasin, että 31.8. olisi kaksi erillistä käyntiä tai soittoa ollut terveyskeskukseen kannan mukaan. En ole kuitenkaan soitellut sinne tai käynyt. Nyt tiistaina kävin tutkimuksissa ja katsoin olisiko mitään mainintaa niin huomasin nuo. Ei vielä selitettä mitä käyntejä ne muka on. Mistä sinne kirjautuu noita käyntejä?
Aattelin vaan, että kenenhän sairastiedot sinne kohta ilmestyy, koska itse en ole käynyt tai soittanut.

Olet kuitenkin lähiaikoinan käynyt lääkärissä?

Jos, niin ovat varmaankin jotain mitä ovat siellä päässä toimitelleet. Kirjoittaneet viimein edellisen käynnin tiedot tai varmistuneen diagnoosin tai jotain ylös.

Olen käynyt 15.8. lääkärissä, mutta sekin sairaalassa ja sitä ennen kesäkuussa myös sairaalassa. Terveyskeskuksella olen käynyt viimeksi maalis- tai huhtikuussa. Merkintä oli nyt 31.8. terveyskeskus. Tuo viimeisin käynti sairaalassa oli tällä viikolla. Enkä varmasti ole soitellut sinne..

Mietin juurikin sitä onko joku asiaton käynyt katsomassa tietojani ja jääkö siitä sinne tuollainen näkymä? Vai mistä kaikesta se jää. Mietin sitäkin pitäisikö pyytää se tieto ketkä on käyneet katsomassa tietojani.

Niin ja ne sairaalakäynnit näkyy HUS liitteellä eli sairaanhoitopiiri tulee siihen jälkeen. Näissä on vaan terveyskeskus. Sairaanhoitajilla en ole ikinä käynyt terveyskeskuksella. Ei seurailtavia sairauksia.

Voisiko olla että sairaalakäynnistäsi olisi lähetetty vaikka hoitopalaute terveyskeskukseesi ja käyntimerkinnät on tulleet siitä, kun se on kuitattu ja kirjattu saapuneeksi?

Eilen huomasin, että 31.8. olisi kaksi erillistä käyntiä tai soittoa ollut terveyskeskukseen kannan mukaan. En ole kuitenkaan soitellut sinne tai käynyt. Nyt tiistaina kävin tutkimuksissa ja katsoin olisiko mitään mainintaa niin huomasin nuo. Ei vielä selitettä mitä käyntejä ne muka on. Mistä sinne kirjautuu noita käyntejä?
Aattelin vaan, että kenenhän sairastiedot sinne kohta ilmestyy, koska itse en ole käynyt tai soittanut.
Pitäisikö joskus tarkistaa, kuka niitä "tietoja" pitää yllä, jos ei itse tarvitse koskaan sitä nk. "palvelua"?

Yhteistyössä