Terve vaan Anne, eikun "Echo". Henkilöllisyytesi paljastui. Arvaa mistä?

  • Viestiketjun aloittaja Kuuloke-Esko
  • Ensimmäinen viesti
Kuuloke-Esko
On sinulla juu lapsiakin, mutta mutta, ei heistäkään tämän enempää. Aika helppoa olikin tämä heinänteko :whistle:

Jätän kohteliaasti sukunimesi ja kotikuntasi mainitsematta :cool:
 
porvoosta iltaa
Kiittäkää verkkolaiset pikkuneiti porvoolaista ;) Hän painoi minun vihreää Startbuttonia :D Oli niin kannustava, etten ihan lähivuosikymmeninä katoa täältä

Ja juu Anne, nyt samalla tässä. Sinähän opiskelit teologiaa Turkkuses. Nyt asustatkin ihan muualla
Kyllä sinä Esko katoat täältä lähivuosikymmeninä, koet ns. luonnollisen poistuman. Olet nimittäin jo melko vanha. Sen tietää tuosta kun käytit sanontaa "pikkuneiti porvoolainen". Joka tuon tietää, on jo yli viiskymppinen. Kello tikittää...
 
Kiittäkää verkkolaiset pikkuneiti porvoolaista ;) Hän painoi minun vihreää Startbuttonia :D Oli niin kannustava, etten ihan lähivuosikymmeninä katoa täältä

Ja juu Anne, nyt samalla tässä. Sinähän opiskelit teologiaa Turkkuses. Nyt asustatkin ihan muualla
Kun en ole Anne. Turussa olen ollut ehkä yhden päivän elämästäni, en ole opiskellut teologiaa.
 
Kuuloke-Esko
Kyllä sinä Esko katoat täältä lähivuosikymmeninä, koet ns. luonnollisen poistuman. Olet nimittäin jo melko vanha. Sen tietää tuosta kun käytit sanontaa "pikkuneiti porvoolainen". Joka tuon tietää, on jo yli viiskymppinen. Kello tikittää...
Kuulehan pikkuneiti, kello tikittää juu, mutta vieterini on täynnä vetoa vielä. Ja se elämänviisari, ei vaan tyydy värähtelemään. Se jopa seisookin. Vaikka vieterissä on vetoa. Mietippä sitä :D

En nyt puhuisi muutamista vuosikymmenistä vaan. Toinen mokoma vuosia vielä odottaa. Olen ilonasi vielä pitkään.

Mutta en nyt jää tänne päivystämään ja kuuntelemaan hampaittesi kirskuntaa. Minulla on palstan ulkopuolista elämää, toisin kuin monilla teistä

Tack o adjöö. Ihan Porvoon mitalla sinullekin :D
 
porvoosta iltaa
Vanha kääpä olet Esko, käytät nikkisi mukaisesti myöskin korvakuuloketta.
Sen jo itse paljastit, että olet mies. Aikasi kun siinä jankutat, niin me tiedetään sinun nimesi ja missä asut?
Kerro vaan lisää, sinun tunnistamisesi etenee sutjakkaasti :D
Vanha kuulokojetta käyttävä ukko, joka muistelee Miss Suomea vuodelta 1965.
Haluatko kertoa Esko vielä jotain muuta itsestäsi?
 
vierailija
Tähän ja vastaaviin aloituksiin ei voi sanoa muuta kuin että pää kiinni painajainen. Että nämä on oksettavia ihmisiä jotka jaksavat puhua täyttä paskaa täysin random ihmisistä jollain anonyymikeskustelupalstoilla.
Echon mielipiteet ovat tainneet mennä nyt pahemman kerran jonkun kateellisen palstamamman tunteisiin, häpeäisit edes...vaikka uskon ettet siihen kykene.
Mahtaisitkohan olla samanlainen raukkis jos Echo edustaisi täällä islamia? Epäilen sitäkin, silloin kyllä nuoleskelisit ja mielistelisit sen minkä kielelläsi kerkeisit.

AP, hanki elämä mutta älä aloita sitä täältä
 
Tähän ja vastaaviin aloituksiin ei voi sanoa muuta kuin että pää kiinni painajainen. Että nämä on oksettavia ihmisiä jotka jaksavat puhua täyttä paskaa täysin random ihmisistä jollain anonyymikeskustelupalstoilla.
Echon mielipiteet ovat tainneet mennä nyt pahemman kerran jonkun kateellisen palstamamman tunteisiin, häpeäisit edes...vaikka uskon ettet siihen kykene.
Mahtaisitkohan olla samanlainen raukkis jos Echo edustaisi täällä islamia? Epäilen sitäkin, silloin kyllä nuoleskelisit ja mielistelisit sen minkä kielelläsi kerkeisit.

AP, hanki elämä mutta älä aloita sitä täältä
Kiitos puolustamisesta mutta en tarvitse puolustamista. Puolustan itse itseäni. (y)

Olen lonely raider täällä, kirjoitan mitä haluan, ja kannan itse sanomisteni seuraukset...:whistle:
 
vierailijazz
Täällä palstalla siis päivystää joku "Esko", joka kuvittelee palstalijoille nimet, ammatit ja ulkonäön ja sitte istua kököttää tietsikkansa ääressä muna kädessä.. Selevä.
 
Kuuloke-Esko
Vanha kääpä olet Esko, käytät nikkisi mukaisesti myöskin korvakuuloketta.
Sen jo itse paljastit, että olet mies. Aikasi kun siinä jankutat, niin me tiedetään sinun nimesi ja missä asut?
Kerro vaan lisää, sinun tunnistamisesi etenee sutjakkaasti :D
Vanha kuulokojetta käyttävä ukko, joka muistelee Miss Suomea vuodelta 1965.
Haluatko kertoa Esko vielä jotain muuta itsestäsi?
Voivoi pikkuneiti porvoolainen. Vanhoilla käävillä ei yleensä ole alle mopoikäisiä tenavia, niinkuin mulla. Pitää olla sitten joku M. Jagger tai vähintään Hollywoodstara, nääs.

Ja oot kyllä tosi terävä, Esko on ihan oikeesti miehen nimi :D

Ja sitten vähemmän terävä :confused: Kuuloke ei ole kuulokoje. Hei haloo, puolijumalattarellasi Echolla on kuulokkeet päässä, ymmärrätkö nyt eron (n) ? Tsemiä, tsemiä, guugleta sanalla kuuloke (y)

Ette vissiin kukaan tajunneet ironista nikkiäni? Kuuloke-Echo ei liian samankaltaisena oikein sopinut kettuilunikkinä "kaikkitietävän" käskyttäjäeukon suuntaan. Esko on sopivan miehekäs, "Mä oon rekkamies", U know :cool:

Ihan kunniakses haluun lisätietona kertoa että syön justiinsa teidän ruuneperin tehtaan tummaa suklaata. Se on parasta tummaa mitä ikinä oon syönyt. Jokos nyt tunnistit mut sutjakkaasti? :ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:
 
Voivoi pikkuneiti porvoolainen. Vanhoilla käävillä ei yleensä ole alle mopoikäisiä tenavia, niinkuin mulla. Pitää olla sitten joku M. Jagger tai vähintään Hollywoodstara, nääs.

Ja oot kyllä tosi terävä, Esko on ihan oikeesti miehen nimi :D

Ja sitten vähemmän terävä :confused: Kuuloke ei ole kuulokoje. Hei haloo, puolijumalattarellasi Echolla on kuulokkeet päässä, ymmärrätkö nyt eron (n) ? Tsemiä, tsemiä, guugleta sanalla kuuloke (y)

Ette vissiin kukaan tajunneet ironista nikkiäni? Kuuloke-Echo ei liian samankaltaisena oikein sopinut kettuilunikkinä "kaikkitietävän" käskyttäjäeukon suuntaan. Esko on sopivan miehekäs, "Mä oon rekkamies", U know :cool:

Ihan kunniakses haluun lisätietona kertoa että syön justiinsa teidän ruuneperin tehtaan tummaa suklaata. Se on parasta tummaa mitä ikinä oon syönyt. Jokos nyt tunnistit mut sutjakkaasti? :ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:
Draama-harmaa? :sleep:
 
vierailija
Valinta on vapaa.

Taas tulkittiin kai väärin.

Lihavoin mustalla, että oon ikäänkuin musta nikki. Täällä kun eritellään usein harmaat ja mustat. Talon tapa näköjään.

Herkkähipiäista touhua täällä. Vaikka trollausta on 95%.
Heti kun mielenterveys siirtyi valtaosiltaan avohoidoksi tämän palstan taso romahti ja sinä olet yksi todiste siitä, että suljettuja osastoja tarvittaisi tässä maassa paljon nykyistä enemmän.
 

Yhteistyössä