The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On Tuusulan hyrylässä
Autoasemankatu 1
04300 TUUSULA

ja Keravan saviolla
Koivikontie 12
04260 KERAVA
Savikonversio on näppärällä paikalla ko siinä on sit Jysk ja Tarjouslato sopivasti matkan varrella. Ja Honkkari.

Ostoslistalla sapuskoiden lisäksi paristoja ja bideesuihkuun uusi pää kun toi vanha kuvittelee vissiin olevansa pyörivä nurmikonkastelulaite tai jotain. Mä ajattelin tovi sitten pestä vessanpytyn mutta sainkin itse naamapesun.
 
vierailija
Kaura oli ennen suorakylvöä vielä syötävää, mutta ei enää aikoihin. Mansikoita ei pidä sokerilla pilata, mutta luomuvoissa vois dippailla niitä, luomumansikoita(y)
http://maatilanpellervo.fi/2016/09/01/hometoksiinit-hallintaan/
Vaikea nähdä, vaikka lukee selvästi? Suorakylvöt täytys kieltää kokonaan. Mutta työtäänhän se tohtori vaan tekee. Vai kuka muu niitä lääkkeitä voi määrätä nykyään? Ilman lääkäreitä ei mene kaupaksi. Et kai sitä kiellä?
En tiedä kaikkea, mutta tuolla puolivälissä joku muu tietää kertoa:
http://turpaduunari.fi/tag/diabetes/page/2/
 
vierailija
Kotomaassa on käytössä korrenvahvistajia - siis viljakasvin varsi on kortta, tiedät kai?
Tällaista myrkkyä se vaan on:
"Välitön myrkyllisyys Tehoaine (klormekvattikloridi):
LD50/ihon kautta/rotta = 440 mg/kg 11.2
Ärsyttävyys ja syövyttävyys Ei tiedossa
11.3 Herkistyminen Ei tiedossa
11.4 Subakuutti, subkrooninen ja pitkäaikaismyrkyllisyys
Ei tiedossa 11.5
Kokemusperäinen tieto vaikutuksista ihmisiin Ei tiedossa"

Silti saa käyttää, kun kukaan ei kiellä:-(
Belgialaiset viljelijät eivät halunneet käyttää vuosikymmeniä sitten, joten onnistuu ilman sitäkin, jos haluaa. Heille tuli oireita siitä, mutta en muista, kerrottiinko niistä mitään.
Kyllä sulle Krut puoleswtapuhuia riittää ainakin suolettomien joukossa. Heillehän on aina sanottu, ettei ruokavaliolla ole merkitystä, vaikka suoli turpois tukkoon myrkyistä.
 
vierailija
Meilläpäin (savimaa) ei kylvetä suoraan mutta silti juolavehnää torjutaan glyfosaatilla.
Mustalla muovilla se kuolee parhaiten KOKONAAN. Olen saanut hävitettyä hyvin sillä, mutta isommilla aloilla toimii oikea-aikainen kyntö ja kasvivuorottelu - oikein.
Suomalaisia ään ei kiinnosta asia, kun ei ole kukaan suomentanut tuota sivua:
https://en.wikipedia.org/wiki/Syngenta

Onhan hyvä perusta terveysturismille, kun ei syyt vaivoihin kiinnosta?
 
vierailija
Päivää på kettingen.
Kaffia juotu, lasagnea syöty ja asiat enimmäkseen päin persettä.

Päivän kirjasaalis sentään oli hyvä.
Milne - Nalle Puh: Kootut kertomukset ja runot - kuvitettu laitos
Peter von Bagh - Elämää suuremmat elokuvat

Miten kaksi kirjaa voikin painaa noin paljon. Tuli ihan hiki raahatessa.
 
Päivää på kettingen.
Kaffia juotu, lasagnea syöty ja asiat enimmäkseen päin persettä.

Päivän kirjasaalis sentään oli hyvä.
Milne - Nalle Puh: Kootut kertomukset ja runot - kuvitettu laitos
Peter von Bagh - Elämää suuremmat elokuvat

Miten kaksi kirjaa voikin painaa noin paljon. Tuli ihan hiki raahatessa.
...ettet vain raahannut kassissasi mukana niitä peffansuuntaisia asioitasi:unsure:...silloin tyhjäkin kassi painaa kivireen tavoin*halaaruttaan*

Pystytkö toviksi ottamaan vaikka etäisyyttä nuista asioista ja keskittymään johonkin aivan muuhun ja edes himppusesti jopa kivaankin asiaan?
 
...ettet vain raahannut kassissasi mukana niitä peffansuuntaisia asioitasi:unsure:...silloin tyhjäkin kassi painaa kivireen tavoin*halaaruttaan*

Pystytkö toviksi ottamaan vaikka etäisyyttä nuista asioista ja keskittymään johonkin aivan muuhun ja edes himppusesti jopa kivaankin asiaan?
En just nyt.
Ex- rouvakulta kun tekee parhaansa kiristääkseen vieterini katki.
Viimeisin viesti häneltä oli, että hän ilmoittaa kun kototönön myynti ja muutto ovat siinä vaiheessa, että minun sopii noutaa sinne erossa jääneet tavarani pois.
Tänään soitti vanhempi poika.
Äitinsä on muuton yhteydessä roudannut "minun" tavarani poikani yksiöön ja poika pyysi, että tulisin hakemaan ne mahdpian pois. Ei siis tämä(kään) mennyt ihan kuin oli sovittu.
 
En just nyt.
Ex- rouvakulta kun tekee parhaansa kiristääkseen vieterini katki.
Viimeisin viesti häneltä oli, että hän ilmoittaa kun kototönön myynti ja muutto ovat siinä vaiheessa, että minun sopii noutaa sinne erossa jääneet tavarani pois.
Tänään soitti vanhempi poika.
Äitinsä on muuton yhteydessä roudannut "minun" tavarani poikani yksiöön ja poika pyysi, että tulisin hakemaan ne mahdpian pois. Ei siis tämä(kään) mennyt ihan kuin oli sovittu.
No jopas nyt...

Taitaa olla muutto ex- rouvakullalle tunnetasolla todella iso asia - tietysti on!- puhumattakaan siitä että kohtaisi sinut. Tunnekuohussa sitä sitten toimii miten toimii...joskus hyvin, toisinaan sitten päin mättäitä.

No. Nytpä on sitten tavarasi poikasi tykönä. Sovit hänen kanssaan, milloin kävisi tapaaminen.

Kyllä asiat järjestyvät, usko pois. Koska muuta vaihtoehtoa ei ole.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä