ehkä toi keittiöpsykolokifrendi on oikeessa ja sä todella oletkin tyhmä ja huono äiti...mä olen hyvä ja johdonmukainen vanhempi,... ihan ku oisin niin tyhmä, ....
ota nyt vaan neuvoista kiltisti vaati
ehkä toi keittiöpsykolokifrendi on oikeessa ja sä todella oletkin tyhmä ja huono äiti...mä olen hyvä ja johdonmukainen vanhempi,... ihan ku oisin niin tyhmä, ....
Et kuitenkaa oo tosissas, mut vastaan silti et nevö.haet risun ja näytät sitä, jos ei tehoa niin käytät kerran, sen jälkeen riittää jo näkeminen.
Totta. Fileistä tulee aina kuivaa. Hieman auttaa asiaa kun siivuttaa ne ja jättää toviksi olemaan padan pohjalle kertyneeseen rasvaan mutta terveysruoasta tuo on sit jo kaukan.kokonainen broisku on haasteellinen laitettava kun siinä on koivet ja rintalihakset samassa paketissa
eli miten saada koivet kypsiksi ilman että fileet kuivaa
.0roosa0 taitaapi olla muuttopuuhissa, kun lällättimessä varotellaan ylileveestä kuljetuksesta tuusulassa
Voi sinua. Kurjaa, kun kaatuu ja vielä kurjempaa kun ei voida sit samantien tutki kunnolla. *halaa ja puhaltaa*Terkkaril käyty, lääkäriin jos olo ei helpota. Työtapaturma ilmotus tehty ja joku vahinko ilmotus vakuutusyhtiöön.
Aattelin, että oot sönkyy viemässä.
Olinkin! Mun mun kuljetukset olivat ylileveitä ainoastaan porraskäytävässä.
Täällä on monta vierailijaa. Mie oon laittanut latinaa joskus, kun sen varassa on moni asia alunperin ollut .- vaikkakin helposti väärinymmärrettynä. Millä sanoilla ovet kuvanneet tätä:taas latinaa.
Jossaki alakaapissa? Kuumana ei ainakaan voi laittaa minne tahansa.Kuulkaas nyt.
Siis minne, MINNE sellainen ihminen, joka käyttää silitysrautaa noin kahdesti vuodessa, jemmaa sen raudan?
Järki menee! Missä se voi olla?
Et kuitenkaa oo tosissas
Ollaanpa sitä oltu liikkeellä ärripurri tuulellahaet risun ja näytät sitä, jos ei tehoa niin käytät kerran, sen jälkeen riittää jo näkeminen.
tasanen luonne, jatkuvasti kiukkunen.Ollaanpa sitä oltu liikkeellä ärripurri tuulella
iltojaIltaa
No, mutta oikein hyvää päivääIltaa