Mä suolsin vaan sivutolkulla silkkaa paskaa. Saatan nippa nappa saada B:nolipa ryökäleen mukavan näköinen koe
Mä suolsin vaan sivutolkulla silkkaa paskaa. Saatan nippa nappa saada B:nolipa ryökäleen mukavan näköinen koe
näin määki luulenMä suolsin vaan sivutolkulla silkkaa paskaa. Saatan nippa nappa saada E:n
Paskan väliä kunhan läpi meneeMä suolsin vaan sivutolkulla silkkaa paskaa. Saatan nippa nappa saada B:n
Mä vastasin 1, 2, 4, 5, 6 ja 8. Muut meni ehkä ihan ok, mut 5 ja 6 kohdalla tuli black out ja en keksiny mitään järkevää niin satuilin vaan ohi aiheidennäin määki luulen
Sitä mäki ajattelin koko kokeen ajanPaskan väliä kunhan läpi menee
ottaen vielä huomijoon että sulla on jo jatko-opiskelupaikka plakkarissaSitä mäki ajattelin koko kokeen ajan
Siks just.ottaen vielä huomijoon että sulla on jo jatko-opiskelupaikka plakkarissa
Jotenkin oisin olettanut, että nimenomaan 5 ja 6 olis ollu sulle vahvoja?Mä vastasin 1, 2, 4, 5, 6 ja 8. Muut meni ehkä ihan ok, mut 5 ja 6 kohdalla tuli black out ja en keksiny mitään järkevää niin satuilin vaan ohi aiheiden
sitä saa mitä tilaaSiks just.
Huomenna pitäis mennä väkertelemään galluppia johonkin ja kuvailemaan ihmisiä. Det är jättespännande.
Iltaa. Siellä kahvi, täällä tee.Iltaa
Juu, kahvia kuten kuvasta näkyy.Iltaa. Siellä kahvi, täällä tee.
Kerro lisää siitä. Onko tasamaata vai rinnettä? Peltoa? Rantaa?Sieltä mä haluan kanssa.
Sopivasti lääniä sekä etelässä että pohjoisessa niin voi hienosti valita millaisessa ilmastossa syksynä, talvensa ja keväänsä viettää. Ei räntäloskaa, ei pääkallojääkelejä eikä siitepölyä.
Tää kyseinen pläntti tuli ihan vittuillakseen myyntiin just nyt kun vastaavaa ollaan himottu jo pitkä tovi.
Kaaduit, kävikö pahasti?Ranteet muljahti siinä kaatumisessa ja nyt niitä särkee.
Ihan rähmälleni menin,polvet ,kyynärpäät ja pään löin.Huomenna varmaan mustelmilla koko muija. Joka paikkaa särkee kun kyllähän se tömähti joka kohtaan.Nyt vaan ranteet illan kuluessa ruvenu särkee.Kaaduit, kävikö pahasti?
Oijoi pään lyöminen ei kuulosta hyvältä, voi tulla helposti aivotärähdys.Ihan rähmälleni menin,polvet ,kyynärpäät ja pään löin.Huomenna varmaan mustelmilla koko muija. Joka paikkaa särkee kun kyllähän se tömähti joka kohtaan.Nyt vaan ranteet illan kuluessa ruvenu särkee.
Päivällä särki päätä mut ei enää sileen.Vähän höntelö mut ei kipee.Enempi kädet ja jalat on kipeet.Oijoi pään lyöminen ei kuulosta hyvältä, voi tulla helposti aivotärähdys.
Kuulostaa vähän samanlaiselta ilmalennolta minkä mä tein poikasen vanhassa tarhassa joitakin viikoja sitten. Vieläki on selkä kipeeIhan rähmälleni menin,polvet ,kyynärpäät ja pään löin.Huomenna varmaan mustelmilla koko muija. Joka paikkaa särkee kun kyllähän se tömähti joka kohtaan.Nyt vaan ranteet illan kuluessa ruvenu särkee.
Saattaapi olla paikat kipeinä jonkun aikaa.Ranteet nyt on eniten kipeet täl hetkel.Kuulostaa vähän samanlaiselta ilmalennolta minkä mä tein poikasen vanhassa tarhassa joitakin viikoja sitten. Vieläki on selkä kipee