Jimi on suvakeille tärkeämpi kuin ne kymmenet suomalaiset jotka mamut ovat tappaneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jokanen tietää jo että sulla on useampi nikki. Mikä saa jonkun pyhittämään koko elämänsä muslimeille?? Koet sä olevas muslimi vai ainoastaan ihailet niitä?? Tunnettu juttu että jollain pakkomielle vihaaminen johonkin niin ne joko haluais olla niitä tai ne ihailee.

:D:D:D:LOL::LOL::LOL::LOL::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Voi allah, nut ma jai kiinni

No on sillä sillee vähästi merkitystä, koska koko kuolema ei ehkä ole johtunut tönäisystä. Että sillä on aika oleellinen merkitys. Muuten koko keissiä ei ole. Eikä tässä ketään solvata, mutta ei se kuollut pyhimykseksi nouse vain siksi että on kuollut. Ja kuten jo sanoin, en minä sympatisoi SVL:n aktivisteja. Tässä ei tarvita kuin tervettä järkeä. Mutta te vassarit olette ihan yhtä sekaisin kuin natsit. Kuljette samalla tavalla laput silmillä ja aate pyhittää kaiken. Jimin kuolinsyykään ei ole vielä selvillä, tai että mikä siihen on johtanut, mutta te raidaatte sillä ilman mitään häpyä. Ja muille te vielä kehtaatte sanoa, että me solvaamme.

En todellakaan väitä etteikö poliittista väkivaltaa tapahdu puolin jos toisin. Tilastollisesti sitä tekevät selvästi enemmän vasemman laidan kannattajat. Harmi sinulle. Minulle ei ole merkitystä kuka sitä tekee, se on aina väärin. Kaikki väkivalta, mutta poliittinen väkivalta on vaan niin turhaa. Tässä tapauksessa kyse ei silti ollut poliittisesta väkivallasta. Harmi sinulle. Olisihan se teille hirveän kiva kun saisi jonkun uuden aseen väittelyihin, sillä kaikki muu väkivalta viime aikoina on tullutkin ulkomaalaisten toimesta, mikä teitä kovin kismittää. Vesittäähän se teidän sanomaanne.

Itse en kuulu äärivasemmalle, äärioikealle, tai ääri-minnekään. Lähinnä huvittaa ihmiset joille ideologia pyhittää kaiken ja sokaisee ihan tavalliselle elämälle. Mutta sanotaanko nyt näin, että jos menet Helsingissä vaikka lauantai-iltana klo 04 nakkikiskalle, valitset sieltä isoimman körmyn ja käyt sylkemässä päin... takaisin tulee muodossa tai toisessa. Eikä sillä ole mitään tekemistä nakkikioskitoimintaan, sen väkivaltaiseen aatteeseen tai nakkikiskan pitäjän muihinkaan aatteisiin.
Juu, olet oikeassa, että kuolema ei johtunut tönäisystä vaan siitä potkusta rintaan, jonka seurauksena uhri kaatui katuun ja löi päänsä.

HS: Poliisi epäilee pahoinpitelijän potkaisseen uhriaan rintaan
Maanantai 19.9.2016 klo 16.34 (päivitetty klo 16.41)

Helsingin Sanomien mukaan Asema-aukiolla tapahtuneessa pahoinpitelyssä epäilty tekijä potkaisi uhria rintaan, minkä vuoksi tämä kaatui ja löi päänsä maahan.

Poliisin mukaan pahoinpitelyn uhriksi joutunut mies tuli mielenosoituksen paikalle Postitalon suunnalta.

- Hän pysähtyi mielenosoittajien eteen. Siinä oli mahdollisesti jotain sanailua. Hän sylkäisi maahan ja jatkoi matkaa, tutkinnanjohtaja Teemu Kruskopf kertoo HS:lle.

Poliisin mukaan tämän jälkeen vuonna 1990 syntynyt mielenosoittaja juoksi noin kymmenen metrin päästä miestä kohti ja potkaisi tätä rintaan. Uhri kaatui ja löi päänsä.

Uhri jäi maahan makaamaan ja hänen ympärilleen kerääntyi useita auttajia. Auttajat nostivat miehen ylös ja taluttivat hänet Rautatieaseman asemahalliin. Asemalta uhri vietiin ambulanssilla sairaalaan.

HS:n mukaan pahoinpitelijä puolestaan lähti mielenosoituspaikalta Postitalon suuntaan. Hän ilmoittautui poliisille vasta viikkoa myöhemmin.

Uhri päästettiin kotiin sairaalasta viime viikon torstaina, mutta hän menehtyi myöhään perjantai-iltana. Poliisi tutkii asiaa pahoinpitelynä ja törkeänä kuolemantuottamuksena.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016091922341939_uu.shtml

Juu, olet oikeassa, että kuolema ei johtunut tönäisystä vaan siitä potkusta rintaan, jonka seurauksena uhri kaatui katuun ja löi päänsä.

Ennakkotapauksen perusteella ei tule tuomiota, koska uhri menehtyi lyötyään päänsä katuun eikä siihen potkuun. Viime viikolla uutisoitiin vastaavanlaisesta tapauksesta

Jaaha, mikä mahtaa lopuksi olla totuus. Itse olen sillä kannalla, että eise töniminen ja kaatuminen johtanut kuolemaan, vaan se hieman vaan auttoi. Taisi kaveri olla muutenkin huonossa hapessa jaq altis hengenlähtöön. Elikö hän terveellisesti? Odotellaan nyt selvitystä. Voi tulla aika tavalla yllättävää tietoa.

Ennakkotapauksen perusteella ei tule tuomiota, koska uhri menehtyi lyötyään päänsä katuun eikä siihen potkuun. Viime viikolla uutisoitiin vastaavanlaisesta tapauksesta
No sittenhän asia on ok, eikä potkija tehnyt mitään väärää. Uhrin vika, mitäs meni kuolemaan.

Kuinka syvälle aiot itsesi vielä kaivaa? Haluatko lapion vai menetkö vielä ihan omin käsin?

Jaaha, mikä mahtaa lopuksi olla totuus. Itse olen sillä kannalla, että eise töniminen ja kaatuminen johtanut kuolemaan, vaan se hieman vaan auttoi. Taisi kaveri olla muutenkin huonossa hapessa jaq altis hengenlähtöön. Elikö hän terveellisesti? Odotellaan nyt selvitystä. Voi tulla aika tavalla yllättävää tietoa.

Lopullista faktaa tuskin tulemme asiasta edes saamaan. Se kun voi olla noiden kahden yhdistelmä. Eli pitkäaikainen huumeidenkäyttäjä on hyvin altis saamaan aivoverenvuodon, mikäli lyö päänsä. Toisinsanoen henkilö ei olisi ehkä kuollut kaatumiseen ilma päihdetaustaa. Mutta taas toisaalta pelkällä päihteiden käytöllä aivoverenvuotoa ei taas välttämättä olisi tullut.

No sittenhän asia on ok, eikä potkija tehnyt mitään väärää. Uhrin vika, mitäs meni kuolemaan.

Kuinka syvälle aiot itsesi vielä kaivaa? Haluatko lapion vai menetkö vielä ihan omin käsin?

En minä noita lakeja ole kirjoittanut. Enkä minä ole tuomioistuimessa tuomioita jakamassa.

Mun oikeustajuni mukaan murhasta, taposta tai kuolemantuottamuksesta pitäisi tuomita ehdottomaan vankeuteen.

Lopullista faktaa tuskin tulemme asiasta edes saamaan. Se kun voi olla noiden kahden yhdistelmä. Eli pitkäaikainen huumeidenkäyttäjä on hyvin altis saamaan aivoverenvuodon, mikäli lyö päänsä. Toisinsanoen henkilö ei olisi ehkä kuollut kaatumiseen ilma päihdetaustaa. Mutta taas toisaalta pelkällä päihteiden käytöllä aivoverenvuotoa ei taas välttämättä olisi tullut.
Samaa ainetta se kaikkien pää on. Vaikka mitä mentuloita on kuollut päävammoihin.

En minä noita lakeja ole kirjoittanut. Enkä minä ole tuomioistuimessa tuomioita jakamassa.

Mun oikeustajuni mukaan murhasta, taposta tai kuolemantuottamuksesta pitäisi tuomita ehdottomaan vankeuteen.
Selkeästi et ole, koska muuten tietäisit, että lakeja tulkitaan, mikään tapaus ei ole suoraan verrannollinen toiseen ja asiaan vaikuttaa se kaikki muukin, mitä on tapahtunut.

Ahaa. Eli ihmisistä voi ihan julkisesti kirjoitella/sanoa ties mitä paskaa, kunhan muistaa loppuun sanoa, että JOS asia on näin, niin silloin se on faktaa.
Hyvin sä vedät.

Ööö... Tota... Minä en ole väittänyt että hän oli narkki enkä edes että hän aloitti jupakan. Minä kirjoitin että näin on hänestä sanottu, mm tässä ketjussa.

Henk. koht minua ei kiinnosta vaikka hän olisi viettänyt päivänsä istumalla peukalonsa päällä, mua huvittaa vaan tämä pyhimykseksi julistaminen ja iltapäivälehtien uutisoinnin mukaan poukkoilu ja kiihkoilu.

Murhasta ja taposta pääseekin istumaan. Kuolemantuottamus on vähän keis by keis... Jos se ei ole tahallista, on se tulkinnanvaraista. Tarjoot kaffet kofeiiniyliherkälle, se kuolee ja sunko pitäis mennä istumaan? Vaikket edes tiennyt sen sairaudesta.

Yhteistyössä