Natsi tappoi ohikulkijan Helsingissä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mun mielestä tämä tekaistujen syytösten kylväminen alkaa mennä jo niin pitkälle, että vasemmisto ja suvaitsevaisto alkaa menettää täysin uskottavuutensa. Tuollainen on vaarallista touhua.

Jos tilanne olisi ollut toisinpäin? Uusnatsi olisi tatuoinut naamaansa hakaristin, käynyt sylkemässä turvapaikanhakijaa kasvoihin, haastanut riitaa ja aukonut päätään ja turvapaikanhakija olisi tuupannut häiriköijän sivummalle ja tämä olisi kuollut viikon päästä aivoverenvuotoon, niin oltaisiinko lehdistössä huutamassa turvapaikanhakijaa murhaajaksi?

Syvästi ainakin toivon, mikäli aivoverenvuodolla ja ns. pahoinpitelyllä ei todeta olevan yhteyttä toisiinsa, että lehdistö ja tapauksesta meuhkanneet henkilöt esittävät pahoittelunsa vihanlietsomisesta ja vääristä syytöksistä.
 
  • Tykkää
Reactions: 666
vierailija
Olen todella tyrmistynyt.

Minut on leinattu uusnaziksi ja rasistiksi, koska olen huolissani Suomen tulevaisuudesta.
Turvallisuudesta ja taloudesta.

Olen ihan normaali työssä käyvä perheen äiti ja läyn kaikissa mielenosoituksissa joita Etelä-Suomessa järjestetään.

Kaikki mielenosoitukset ovat olleet asiallisia, eikä mitään rähinöitä ole ollut, paitsi vastamielenosoittajien taholta. He sylkevät meitä ja heittelevät kananmunilla ja hedelmillä/vihanneksilla.

Nyt viimeisin mielenosoitus Vuosaaressa. Siellä oli puhumassa ihana Ruotsissa asuva Somalinainen, joka kertoi mitä islam oikeasti on ja kertoi miten huonosti asiat ovat Ruotsissa.
Tämä nainen on tappolistalla ja kulkee henkivartioiden kanssa. Tätäkö me oikeasti haluamme? Ei voi olla mahdollista, että kukaan toivoo meille samaa mitä Ruotsissa on!

Minä en ole rasisti enkä nazi!
Orpo, Ville Niinistö ja liuta muita haukkuvat minua. Voin suorastaan pahoin moisesta.
Millä oikeudella valtion päättäjät voivat päästää moista suustansa?

Ja kun Suomalaisia tapettiin maahanmuuttajien toimesta se ei ollut mitään?
Päättäjät eikä Presidentti, ole sanoneet asiasta tuon taivaallista! Miksi!?
 
  • Tykkää
Reactions: 666 ja AivanSama
lastentulevaisuus
Olen todella tyrmistynyt.

Minut on leinattu uusnaziksi ja rasistiksi, koska olen huolissani Suomen tulevaisuudesta.
Turvallisuudesta ja taloudesta.

Olen ihan normaali työssä käyvä perheen äiti ja läyn kaikissa mielenosoituksissa joita Etelä-Suomessa järjestetään.

Kaikki mielenosoitukset ovat olleet asiallisia, eikä mitään rähinöitä ole ollut, paitsi vastamielenosoittajien taholta. He sylkevät meitä ja heittelevät kananmunilla ja hedelmillä/vihanneksilla.

Nyt viimeisin mielenosoitus Vuosaaressa. Siellä oli puhumassa ihana Ruotsissa asuva Somalinainen, joka kertoi mitä islam oikeasti on ja kertoi miten huonosti asiat ovat Ruotsissa.
Tämä nainen on tappolistalla ja kulkee henkivartioiden kanssa. Tätäkö me oikeasti haluamme? Ei voi olla mahdollista, että kukaan toivoo meille samaa mitä Ruotsissa on!

Minä en ole rasisti enkä nazi!
Orpo, Ville Niinistö ja liuta muita haukkuvat minua. Voin suorastaan pahoin moisesta.
Millä oikeudella valtion päättäjät voivat päästää moista suustansa?

Ja kun Suomalaisia tapettiin maahanmuuttajien toimesta se ei ollut mitään?
Päättäjät eikä Presidentti, ole sanoneet asiasta tuon taivaallista! Miksi!?
Puhut asiaa.

Minäkään en ole rasisti, enkä natsi. Minulla on oikeus olla huolissani oman maani nykytilasta, turvallisuudesta, tasa-arvon romuttumisesta, tulevaisuudesta ja kaikista niistä hirveistä asioista, joita jo nykyinen hallitsematon maahanmuutto on mukanaan tuonut tänne.
 
vierailija
Niinpä! Ei missään. Kyseessä oli raitis kunnollinen poika joka kuoli suvaitsevaisuuden ja monikulttuurisuuden puolesta.
Jos kunnollisuuden mitta on se, ettei vielä 28-vuotiaana ole tehnyt töitä käytännöllisesti katsoen ollenkaan ja aiempi esiintyminen julkisuudessa on Poliisi-tv:ssä jossa poliisit kantavat heikossa kunnossa olevaa "poliisin vanhaa tuttua" maijan takakonttiin, niin sitten Jimi oli "raitis kunnollinen poika", suorastaan nuorison parhaimmistoa.
 
vierailija
Mitä täällä horistaan työntämisestä kun tiedossa on että Jimiä potkaistiin niin lujaa väkivältaa ennenkin käyttäneen tyypin toimesta että löi päänsä katuun jonka seuraus oli myöhemmin kuolema. Hän ei potkinut ketään ja se oliko hänellä joku päihdeongelma ei kuulu tähän asiaan paskaakaan
 
vierailija
Mitä täällä horistaan työntämisestä kun tiedossa on että Jimiä potkaistiin niin lujaa väkivältaa ennenkin käyttäneen tyypin toimesta että löi päänsä katuun jonka seuraus oli myöhemmin kuolema. Hän ei potkinut ketään ja se oliko hänellä joku päihdeongelma ei kuulu tähän asiaan paskaakaan
Just niin. Kyllä pitää olla sairas päästään kun ei ymmärrä että ihan sama kuka sylki ja mitä mut ei ihmisiä tapeta.
 
vierailija
Natsi ei halunnut tappaa, vaan potkaisi rintaan hänelle vittuilleelle hipille, joka kaatu maahan ja löi päänsä. Se on täysin eri asia kuin se, että paljain käsin tapetaan, tarkoituksena tappaa.
 
Monipiippuinen asia.

- kannattaa odotella kuolinsyyn varmistumista ennen kuin sanotaan mitään, eli onko aivotärähdys vai huumeiden yliannostus se lopullinen syy.

-joka lähtee tuollaiseen mielenosoitukseen niin sen pokka täytyy pitää, vaikka porukka räkisi ympärillä kuinka. Vaikka mamut on mitä on, niin ei pidä alentua samalle tasolle kuin jotkut mellakoivat mamut.

-Niinistön on turha mitään surunvalitteluja nyyhkiä, koska mamut ovat tehneet suunnitelmallisempia rikoksia.
 
vierailija
Tutkinnanjohtaja Asema-aukion pahoinpitelystä HS:lle: Epäilty juoksi uhrin perään ja potkaisi rintaan

Helsingin Asema-aukio on täyttynyt kynttilöistä. (KUVA: Markku Ulander)
Julkaistu: 19.9. 16:09 , Päivitetty: 19.9. 17:54


Poliisi epäilee vuonna 1990 syntynyttä miestä törkeästä kuolemantuottamuksesta. Tutkinnanjohtaja selventää Helsingin Sanomille tapahtumienkulkua.
– Hän pysähtyi mielenosoittajien eteen. Siinä oli mahdollisesti jotain sanailua. Hän sylkäisi maahan ja jatkoi matkaa, tutkinnanjohtaja Teemu Kruskopf kertoo HS:lle tapahtumienkulusta.

Tämän jälkeen vuonna 1990 syntynyt epäilty lähti juoksemaan noin kymmenen metrin päästä uhria kohti ja potkaisi tätä rintaan. Uhri kaatui maahan ja löi päänsä. Viikko myöhemmin tapahtuneen kuoleman epäillään aiheutuneen tästä.

Ihmisiä kokoontui auttamaan uhria ja hänet talutettiin Rautatieaseman asemahalliin. Uhri kuljetettiin ambulanssilla sairaalaan.

Poliisi epäilee vuonna 1990 syntynyttä miestä törkeästä kuolemantuottamuksesta. STT:n mukaan epäillyllä on rankka väkivaltatausta.

Suomen vastarintaliike järjesti 10.9. mielenilmaisun Helsingin rautatieaseman Asema-aukiolla. Tapahtuman yhteydessä pahoinpideltiin vuonna 1988 syntynyt mies. Kauko-Vesa Karttusen mukaan uhri oli hänen poikansa Jimi Karttunen.

Juttua muokattu klo 17:22: Aiheesta kertoi ensimmäisenä Helsingin Sanomat.


http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001264254.html
 
L harmaana
Uutisissa sanottiin, että kuolinsyy oli aivovamma.

Hävetä pitää aivan jonkun muun kuin niiden, jotka tuomitsevat tällaisen teon!
Todella tuomittava teko!

Pitäisikö myös irakilaisretkujenkin osata hävetä, kun tappoivat Kajaanissa vääräuskoisen suomalaismiehen...?

Osaatko edes ihmetellä, miksi Presidentti valitteli Waltterin bussipysäkkieventtiä, unohtaen Arto Mikkosen, suomalaismiehen, joka raa'asti tapettiin irakilaisten toimesta. Pitäisikö Pressankin hävetä?

Tyhmänkin pitäisi tajuta mistä tässä on kyse.....kyllä suvakot melko häikäilemättömiä ovat, herranjestas.
Mielestäni ennen kaikkea heidän tulisi hävetä - oikein kunnolla!


Ot:
Sipilä nyt sitten vielä väsäs omin pikku kätösin suurehkon aasinsillan Jimin kuoleman ja "vihapuheiden" välille...voi hyvää päivää...ei oo mies herranpelossa, vaikka olis kyllä jo pikkuhiljaa syytä....en tiiä saako noita syntejä loputtomiin anteeksi.:rolleyes:
 

Yhteistyössä