nimeä ykskään mies jonka unet häiriintyy täyskuusta
Huoltomiehelle, sähkökalusteet kuuluu kiinteistön kunnossapidon piiriinKuuluuko mun soittaa lähes irti olevasta sähkö pistokkeesta vai mikä se on oikeelta nimeltään niin vuokranantajalle vai suoraan huoltomiehelle?
Tängjuu.Huomenna siis soittoa huoltomiehelle.Huoltomiehelle, sähkökalusteet kuuluu kiinteistön kunnossapidon piiriin
vaikuttaa se, tai siis miksi sitten niin monelle tulee sellanen outo olo juuri täydenkuun aikaan? Niin selitäppä se hä hä? *tökkii kepillä*
onneks enTiiättekö sen tunteen
KAIKKI pääsee läpi amkin kursseistaKuka tulis pitää mulla privaattiopetusta exelin kaa?
Nimim. en varmaan pääse kursissta läpi
Hö tääkö se sun selitykses nyt sitten on? Tuohan näyttää ja kuulostaa ihan joltain pahalta ummetustapaukselta enemmänkuin ihmissudelta
Mua ei paljo läpipääsy lohduta jos siitä kurssista ei jää mitään tietoa tai taitoa päähän, junou.KAIKKI pääsee läpi amkin kursseista
jos on noikseen niin voit aina reenailla samaa aineistoa jälkikäteenMua ei paljo läpipääsy lohduta jos siitä kurssista ei jää mitään tietoa tai taitoa päähän, junou.
en tiiä miltä kuulostaa kun nyt ei voi laittaa ääntä päälle koneeseen.Hö tääkö se sun selitykses nyt sitten on? Tuohan näyttää ja kuulostaa ihan joltain pahalta ummetustapaukselta enemmänkuin ihmissudelta
huonolta sen täytyy kuulostaa ja näyttääkin, koska hilavitkutinkaan ei sitä mulle näytä....en tiiä miltä kuulostaa kun nyt ei voi laittaa ääntä päälle koneeseen.
..ja toikin vissiin sitten on jotain huonohkoa....vink vink
Dimmu Borgir - Puritania..ja toikin vissiin sitten on jotain huonohkoa....vink vink
Eli puhdasta meteliäDimmu Borgir - Puritania
Eikö olisi helpompaa vaan kusta pulloon ja sitä holvata niitten naapureiden postiluukkuihin? Ei oma pakastin täyttyis kusesta sitten kans?
Eikä ole meteliäEli puhdasta meteliä