Boobabe
niin voititKuusi päivää täällä, mä voitin
niin voititKuusi päivää täällä, mä voitin
..täällä on aika monta sanonu että vaikuttaa, joten - ihan höpöt itelles vaanihan höpöä että joku kuu vaikuttas uniin
vuoroveteen se niinkin vaikuttaa mutta se johtuu gravitaatiosta
Oltermannia vai Edamiajos ette tienneet niin kuu on juustoa
Edamia tietysti. Oltermanni ei oo palloOltermannia vai Edamia
aika moni on sanonu että ei vaikuta joten palautan höpöt sinne minne ne kuuluu..täällä on aika monta sanonu että vaikuttaa, joten - ihan höpöt itelles vaan
Pyydä antamaan ....nimmariVaan minullepa tulee kohta Nicole Kidman kylään. Lälläspyy.
vaikuttaa se, tai siis miksi sitten niin monelle tulee sellanen outo olo juuri täydenkuun aikaan? Niin selitäppä se hä hä? *tökkii kepillä*aika moni on sanonu että ei vaikuta joten palautan höpöt sinne minne ne kuuluu
johtuu kuukautiskierrosta ja siksi ei vaikuta viisaampaan sukupuoleenvaikuttaa se, tai siis miksi sitten niin monelle tulee sellanen outo olo juuri täydenkuun aikaan? Niin selitäppä se hä hä? *tökkii kepillä*
otit arvetenkin kumpaaki sorttiaOlipa baarireissu. Oli nuorta ja kypsää tarjolla.
Kieltäydyin kummastakin.otit arvetenkin kumpaaki sorttia
pihtariKieltäydyin kummastakin.
Selitän kohta kun tilanne rauhottuu täällä.vaikuttaa se, tai siis miksi sitten niin monelle tulee sellanen outo olo juuri täydenkuun aikaan? Niin selitäppä se hä hä? *tökkii kepillä*
Eli sä sanot että miehet ovat naisia viisaampia? Hmm tämähän voi käydä vielä mielenkiintoiseksijohtuu kuukautiskierrosta ja siksi ei vaikuta viisaampaan sukupuoleen
...eli kuu- ukolleaika moni on sanonu että ei vaikuta joten palautan höpöt sinne minne ne kuuluu
Kilinkellit...e oo sukupuolesta riippuvainen tsydeemi.johtuu kuukautiskierrosta ja siksi ei vaikuta viisaampaan sukupuoleen
Seuraa ilmoitusluontoinen asia*totisen virallisena*
Mä lähden...suihkuun *vilkuttaa*
nimeä ykskään mies jonka unet häiriintyy täyskuustaKilinkellit...e oo sukupuolesta riippuvainen tsydeemi.
Mutta pidä sä oma pääkköses, mä pidän omani
Mun ex. Mun esimies. Mun molemmat pojat. Onhan nuita miehiäkin joihin täysikuu vaikuttaa.nimeä ykskään mies jonka unet häiriintyy täyskuusta