IltaaIltaa
Mitäs toffolan rauhaan?
IltaaIltaa
Karsee kiiru ollut koko viikon ja tuhat asiaa hoidettavana. Eilen meni kahdeksan tuntia kaupoissa ja vielä jäi rästilistalle yksi kauppareissu.Iltaa
Mitäs toffolan rauhaan?
Hei, eikös se ollut siellä...UK:n Factorissa ?missä äks faktoris se saara aalto oli ja onko jo suomessa näytetty kyseinen jakso?
*ufopääkkönen*Karsee kiiru ollut koko viikon ja tuhat asiaa hoidettavana. Eilen meni kahdeksan tuntia kaupoissa ja vielä jäi rästilistalle yksi kauppareissu.
Rennosti qu'est-ce que c'est*ufopääkkönen*
8 tuntia kaupoilla....oi sylvinen, oot hurja...nyt otat rennosti...kuuluuhan se toffolan sanavarastoon, kun hissukseen ei kuulunut
Oiiii!!! L ö h ö i l l ä löytyyRennosti qu'est-ce que c'est
Tänään oli liikuntaa, sitten kotisiivousralli ymmä pyykinpesu ja ikkunalasien pesu. Nyt voi löhöillä hetken aikaa.
Juu, mulla on säädylliset kaksi tuntia aikaa löhöillä. Sitten pitää ehkä yrittää mennä nukkumaan. Työjuttuja en jaksa vielä miettiä, kalenteri kyllä muistuttaa aamusella.Oiiii!!! L ö h ö i l l ä löytyy
Ite en viitti tulevaa työviikkoa miettiä ollenkaan. Kun tiiän että saan mennä kikkurat suorina jokapaikassa enkä sillonkaan ehdi...
No, tän viikon kun jotenki tolkuissaan jaksais, sitten vois ehkä helpottaa...
Jaksanjaksan, vauhdissa vain on entistä kipeemmät jutut :ashamed:..
Voi itku, eipä ole kiva juttu ollenkaan toi, että migge jää päälle... Toivottavasti nyt ymmärtää pysyä huolella poissa..Migreeni kesti aika monta päivää ja sitten en enää nukkunut. Viime yönä taas nukuin hiukan enemmän. Viime viikko meni suorittaessa töitä ja pakollisia juttuja ja yritin nukkuakin välillä.
Oli hiukan raskas viikko kaikin tavoin. Ei ihmekään, että migreeni tuli. Mutta nyt se on historiaa ja tästä pinnistetään uusin voimin eteenpäin.Voi itku, eipä ole kiva juttu ollenkaan toi, että migge jää päälle... Toivottavasti nyt ymmärtää pysyä huolella poissa..
Mulla itellä meni tässä muutaman yön unikuvat harakoille tuon täydenkuun takia..ja kylläpä vaan se vaikuttaa uniin, sanokaapa epäilevät tuomaat mitä tahansa...mutta korjaillaan hiljaksiin tilannetta
*halaus*Oli hiukan raskas viikko kaikin tavoin. Ei ihmekään, että migreeni tuli. Mutta nyt se on historiaa ja tästä pinnistetään uusin voimin eteenpäin.
Niin, se kuukin valvottaa mokoma.
No, mutta sehän on hienoa. Sulla oli sitten hyvät unenlahjat.*halaus*
tää oli omituinen täysikuu. Mä nukuin kerrankin oikein sikeästi.
missä äks faktoris se saara aalto oli ja onko jo suomessa näytetty kyseinen jakso?
Onko vaniljasoossia myös...ojentaa lautasta...Omppupaistosta tarjollansa
Eiks ookki hyvä ettei tämä ole uskonasia. Voit vapaasti luottaa meidän empiiriseen kokemukseen aiheesta.vieläkään en usko että kuu vaikuttaa nukkumiseen yhtään sen enempää kun kattolamppu.
Onko vaniljasoossia myös...ojentaa lautasta...
Älä ny viitti olla tommonen ...kun kuu-ukkeli vaikuttaa meriinkin, niin totta hiiessä se kaappasee samalla voimallansa unikuvatkin.vieläkään en usko että kuu vaikuttaa nukkumiseen yhtään sen enempää kun kattolamppu.
Mulla ei tule uni täysikuun aikaan, pulssi käy ylikierroksilla ja on hermostunut olo...eli pakkohan sen totta on olla että se vaikuttaavieläkään en usko että kuu vaikuttaa nukkumiseen yhtään sen enempää kun kattolamppu.
Mullaki oli migreeni muutaman päivän ajan. KettumaistaMigreeni kesti aika monta päivää ja sitten en enää nukkunut. Viime yönä taas nukuin hiukan enemmän. Viime viikko meni suorittaessa töitä ja pakollisia juttuja ja yritin nukkuakin välillä.
Kuusi päivää täällä, mä voitinMullaki oli migreeni muutaman päivän ajan. Kettumaista