Boobabe
PusipusiPaheksuttavaa
PusipusiPaheksuttavaa
Tuo juoma tänne niin vahdin sitäTässä on se ongelma kun haluaa käydä ulkona niin kuka vahtii juomaa.
...sanoo Majuri joka havahtui silmamunaset torollansa kun puheenaihe luiskahti PusKis- juttuihin....Paheksuttavaa
Tänää ei oo pusi päiväPusipusi
Aika kauas pitää tuoda. Mulla on laukussa juomista. Tulenko sinne juomaan?Tuo juoma tänne niin vahdin sitä
Mikä siinä on se ongelma...ottaa juoman mukaansa tanssilattialle ja vessaan jos menee.Tässä on se ongelma kun haluaa käydä ulkona niin kuka vahtii juomaa.
Entä peiton alla pimeessä?Tänää ei oo pusi päivä
Mulla on sekärankaEntä peiton alla pimeessä?
Nii mut tohon ulos.Mikä siinä on se ongelma...ottaa juoman mukaansa tanssilattialle ja vessaan jos menee.
...mutta jos haluaa kayda tovin raikkaassa ulkoilmassa niin tuopin/lasin kanssa ei voi poistua...Mikä siinä on se ongelma...ottaa juoman mukaansa tanssilattialle ja vessaan jos menee.
Röökille menis kuiteski...mutta jos haluaa kayda tovin raikkaassa ulkoilmassa niin tuopin/lasin kanssa ei voi poistua...
Meillä kaikilla on selkäranka...welcome to clubMulla on sekäranka
Tänää ei oo pusi päivä
*sipisee*Röökille menis kuiteski
Lueppas uudestaan, mulla on sekärankaMeillä kaikilla on selkäranka...welcome to club
Ottaa sen ulos mukaan?Nii mut tohon ulos.
Totuutta ei kannata kaunistella*sipisee*
...tiian...ma vaan laitoin sen natisti ...
Ei ole kaikilla, mulla esim on vain paksu selkänahka joka pitää miehen pystyssäMeillä kaikilla on selkäranka...welcome to club
22.00 jälkeen ei saa ottaa ulos.Ottaa sen ulos mukaan?
spookyEi ole kaikilla, mulla esim on vain paksu selkänahka joka pitää miehen pystyssä