Dodih! Eipa tartte sitten miettia mita sita illalla tekisi ...eli powwo hyvin ja korkkarit ja stay upit ja push upit ja juomakupit ja baanalleJuuh
Dodih! Eipa tartte sitten miettia mita sita illalla tekisi ...eli powwo hyvin ja korkkarit ja stay upit ja push upit ja juomakupit ja baanalleJuuh
Kattoo nyt jaksanko lähteä.Dodih! Eipa tartte sitten miettia mita sita illalla tekisi ...eli powwo hyvin ja korkkarit ja stay upit ja push upit ja juomakupit ja baanalle
Kattoo nyt jaksanko lähteä.
Dodih! Eipa tartte sitten miettia mita sita illalla tekisi ...eli powwo hyvin ja korkkarit ja stay upit ja push upit ja juomakupit ja baanalle
Tulee huomenna uusintana puoli kuudelta. Robin oli siinä uudessa biisirallissa.Se ainoo vieras jota ootin.
Mee yksin,käy paremmin flaksikinMöh, kukkaan ei lähde baariin.
On käyny silloinkin kun olen ollut kavereiden kanssa.Mee yksin,käy paremmin flaksikin
Mä olin joku 3 viikkoa sitten.Mä en muista millon oon viimeks käyny baarissa mutta ei oo kyllä hinkuakaan mennä.Luulen et baareilut on mun osalta ohi.
On käyny silloinkin kun olen ollut kavereiden kanssa.
mä en keki miks ees menisin kun en kestä sitä alkoholii-> järkky darra seuraavana päivänä ja sit jos menee metsästää niin ei sekään kiinnosta. Ja jos toi missio nyt onnistuu niin pääsee helpommallaMä olin joku 3 viikkoa sitten.