Eilen illalla joelena vaihto kuvaa
kuin sää oot noin rajoittunu?Eilen illalla jo
Ja iltaa taas...multa ei asukkaat saa bj:tä ja tissitkin vilahtaa vain harvalla ja valitulle, mutta munkkia ja kahvia olis tarjolla
Kaunis nainen on hanelena vaihto kuvaa
juuhKaunis nainen on han
No sanos muuta Olishan se parempi kun mää mennä huitelisin tuolla ihmisten ilmoilla tisut iloisesti paljaana heiluen mutta kun ei niin eikuin sää oot noin rajoittunu?
Kiitos, ihanhan tässä punastuuKaunis nainen on han
...et uskalla...et uskalla...et uskalla...*yllyttaa*No sanos muuta Olishan se parempi kun mää mennä huitelisin tuolla ihmisten ilmoilla tisut iloisesti paljaana heiluen mutta kun ei niin ei
Hah.......joo en...et uskalla...et uskalla...et uskalla...*yllyttaa*
No en ma silmia saa poiskaan paakkosestani, hyva niin, joten kylmaa faktaa ...ja punastuminen tuntuu tosi kivalta, eiko tunnukinKiitos, ihanhan tässä punastuu
mutta vain lämpösillä ilmoillaNo sanos muuta Olishan se parempi kun mää mennä huitelisin tuolla ihmisten ilmoilla tisut iloisesti paljaana heiluen mutta kun ei niin ei
Ei aina, muistan vieläkin kun koulussa piti mennä luokan eteen lukemaan jotain opettajan mieliks, mokoma kiduttajaNo en ma silmia saa poiskaan paakkosestani, hyva niin, joten kylmaa faktaa ...ja punastuminen tuntuu tosi kivalta, eiko tunnukin
sillon et tainnu punastua siksi että oot niin sievä?Ei aina, muistan vieläkin kun koulussa piti mennä luokan eteen lukemaan jotain opettajan mieliks, mokoma kiduttaja
ei ne viel näillä keleillä palellu.mutta vain lämpösillä ilmoilla
tissejä ei piä palelluttaa
Njoo, sama muisto mutta silla erotuksella etta....kun sen hehkuttamisen yli paasi, niin sitahan oli Voittaja !Ei aina, muistan vieläkin kun koulussa piti mennä luokan eteen lukemaan jotain opettajan mieliks, mokoma kiduttaja
Mä olin ujosillon et tainnu punastua siksi että oot niin sievä?
Juu punastelu onnistuu vieläkinNjoo, sama muisto mutta silla erotuksella etta....kun sen hehkuttamisen yli paasi, niin sitahan oli Voittaja !
Ma osaan punastella vielakin hyvin sujuvasti , eika kylla enaa haittaakaan
ujo ja sievä on herttanen kombinaatioMä olin ujo