Ai se oliki sinä.
Big Ballsit on vaan isot. Great Ballssit on tulessa. Niih.
Eipäs kun......korvamatoa kehiiin ....boomboomboom....!!
Mm. paistettua lohta ja salaattia, nuudeleita ja kiinalaista wokkia, jotain tommosia. Mää taisin viimeks tarjoilla sille jotain papupihvejä.ai Päätön? Mitä ruokaa se sulle teki?
...nyt!!! Mulle ryhtiliiketta ja sassiin!! Ma naannyn kohta eli piiskatkaapas vauhtia tahan masiinaan ...
Ollaanko me samassa osoitteessa?Pah, koskapa taalla ei nay alastonta kokkia eika sapuska rintamalla tapahdu yhtaan niin mitaan
*kuolaan*....toi ei nyt oikein auta taalla tilannettaMm. paistettua lohta ja salaattia, nuudeleita ja kiinalaista wokkia, jotain tommosia. Mää taisin viimeks tarjoilla sille jotain papupihvejä.
Et ole ainoa....nyt!!! Mulle ryhtiliiketta ja sassiin!! Ma naannyn kohta eli piiskatkaapas vauhtia tahan masiinaan ...
...autsh!...Kits, mutta hellasti...hellasti...mun bacarat on yha kippeena....
Perjantai-ilta ja tammoset puutokset....kylla taa nyt on tuplapahennuksen paikkaOllaanko me samassa osoitteessa?
Täällä on ihan sama juttu.
No kun.. Väsyttää ja kokkaus ei oikein kiinnosta.
No sit voin kertoo, et tein eilen tomaattikeittoa, johon tuli porkkanaa, sipulia, valkosipulia, kikherneitä ja maapähkinöitä, mausteena srirachaa, pippuria, currya, fenkolinsiemeniä ja paprikaa*kuolaan*....toi ei nyt oikein auta taalla tilannetta